Auteur Topic: Bokkingshang 10, K2(middelste deur) Lisa  (gelezen 5165 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Bokkingshang 10, K2(middelste deur) Lisa
« Gepost op: 6 september 2016, 14:32:02 »





Naam:    Lisa   
Land/Taal:        Colombia/Nederlands     
Leeftijd:                 35-40
Lengte/Model: ongeveer 1.65m/ is net volslank te noemen
Cup/Kont:         D siliconen/ niet te grote latina bips 
Haarkleur/-lengte:   Noemen ze geloof ik peper en zout/ tot net boven de schouders
Service:       P+N 50 euro
Pre:     Niet zo gehaast
Contra:     
Extr

Lang geleden dat ik nog eens een dame in Deventer had bezocht, Deze aantrekkelijke dame zit meestal maar 2 dagen per week in Deventer....vrijdags en zaterdags op pand 10, dat is het eerste pand gezien vanaf de parkeer garage en dan de middelste deur. Ze is de enigste Latina daar in Deventer die een bikini draagt....de rest heeft altijd meerder lagen textiel.

Was al eens vaker bij haar geweest geloof ik  en toen meende ik dat ze zich als Daniela voorstelde maar dit keer kreeg ik Lisa als naam dus houd ik me daar maar aan. 50 Euro afgerekend.....en na verplicht wasje op bed plaatsgenomen...Dame laat zich wel betasten en voelt zelf ook wat in het rond zodat het rubbertje er niet over een slappe jan hoefde...dat moesten die anderen daar in Deventer zich ook eens aanmeten. Pijpen was zeer verdienstelijk naar mijn mening en maar gauw aangegeven dat ik wel wilde neuken want anders was het snel gebeurd...Missionaris positie geprobeerd maar daar het bed een beetje smal was maar gevraagd of zij boven wilde.....eerst cowgirl...even later afgewisseld met een reverse cowgirl omdat ze zo beter gebruik kon maken van de muur....en dat was goed want voor mij voelde dat ook 10 x beter en was het rubbertje snel gevuld.  :pica:  :cheer:

Dus...voor 50 euro een lekker wijf geneukt....nog lekker gekomen ook...Raamservice maar zeker van de betere soort en een herhaling zal er denk ik wel van komen.

Rolly  8)
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.