Auteur Topic: OLGA  (gelezen 18693 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
OLGA
« Gepost op: 13 september 2016, 23:53:17 »
Zaterdag 10 september

Ik had van 1 van de Nederlandse beren gehoord, dat die mooie blonde Roemeense Sara niet zo geweldig was. Daarnaast rook ze ook niet erg fris zei hij. Het blijkt dat ze zich vooraf niet even opfrist, voordat ze een kamer op gaat. Zij valt voor mij dan af, want ik was toe aan een zeer goede dame die mij spetterende seks kan geven. In een optickfuck had ik niet zo'n zin in.
Ik zat te twijfelen tussen Olga of een andere Russin Aïda , waarover ik goede verhalen had gehoord, maar deze Russin is wel een stuk voller dan Olga. Beide dames zaten niet in de bar, dus ik ben buiten eens gaan kijken. Daar vond ik Olga op het terras beneden in het donker. Ze was aan het app'en met wat vrienden en familie, maar het was geen probleem dat ik bij haar kwam zitten. Ik heb met haar een heel goed gesprek gehad over allerlei zaken, oa politiek, IS en de problemen in Duitsland met vluchtelingen, etc.. Ze zegt dat ze nog maar 20 is, maar je zou haar ouder schatten als je met haar praat. Een meid die best wel intelligent is. Olga is overigens van Kazachstaanse afkomst, maar woont al sinds haar prille jeugd in Duitsland. Haar Duits is dan ook perfect.
Op de kamer viel ze me echt niet tegen. Vooraf had ik niets met haar besproken over wat ze op de kamer zoal doet. Gelukig deed ze aan zoenen en tongzoenen, hoewel het tongzoenen iet wat terughoudend was.
Na een tijdje met haar getongzoend en geknuffeld te hebben, gaf ze met een blowjob. Olga knielde naast me, waardoor ik haar poesje kon bewerkenmet mijn vingers. En ik kon mooi genieten van haar super strakke lichaam. Een echte lekkere meid met ook nog een goede service en leuke persoonlijkheid. Haar blowjob kwaliteiten waren voldoende voor mij, want ik had geen behoefte om haar te neuken. De volgende keer ga ik dat zeker met haar doen. Ik was nu maar een half uurtje met Olga op de kamer, maar de volgende keer wordt dat zeker een uur.

Naam: Olga
Nationaliteit/Taal : Kazachstaanse / Duits
Leeftijd : 20
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 50Kg, maat 34/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 9/10
Aftersales: -/10 (niet meer gezien na de tijd)
Cijfer: 8,5/10
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
OLGA
« Reactie #1 Gepost op: 19 maart 2017, 12:01:26 »
OLGA (German from Kazachstaanse) ==> PHG since last saturday.
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
OLGA
« Reactie #2 Gepost op: 19 maart 2017, 12:05:29 »
OLGA (German from Kazachstaanse) ==> PHG since last saturday.

Bedankt. Verplaatst!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
OLGA
« Reactie #3 Gepost op: 9 mei 2017, 22:21:08 »
Hé, is deze dame nog steeds te vinden in PHG? Was afgelopen zaterdag weer eens in PHG, maar haar daar niet getroffen. het is een zeer mooie meid en haar service is erg goed.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
OLGA
« Reactie #4 Gepost op: 10 juni 2017, 11:27:30 »
====> AGold
Though this be madness, yet there is method in't.