Auteur Topic: DOLLI  (gelezen 76242 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Gepost op: 18 september 2016, 15:27:09 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #1 Gepost op: 20 september 2016, 13:27:31 »
TANTE DOLLI  ;D










  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Dolli
« Reactie #2 Gepost op: 21 oktober 2016, 00:02:26 »

[box title=Dolli]
Land:            Roemenie
Taal:            Engels
Leeftijd:        23
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:           Slank
BH:              A-cup+
Haarkleur:       Bruin
Haarlengte:      HalfLang (opgestoken)
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC NMC Likken GFE PSE TZ
[/box]
[box title=pro en contra]
+Prettige verschijning en babel
+Vrolijk, ethousiast en geil op de kamer
[/box]
  
  

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Dolli
« Reactie #3 Gepost op: 21 oktober 2016, 00:05:43 »
[attachimg=1]
  
  

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Dolli
« Reactie #4 Gepost op: 21 oktober 2016, 00:07:00 »
Twee super sessies gehad met Dolli. Blijkbaar vroeger wat terughoudend in de service. Ze heeft zich op en top aan Babylon service aangepast.
Pre-sales was aangenaam, eerst in de bar en daarna beneden nog even in een sofa.
Op de kamer was het volop tongzoenen, van zacht naar hevig en soms passievol. Ondertussen drukte ik haar kontje lekker tegen me aan. Piemelmans had er zin in.
Mooie naturelle borsten waar vlot meegespeeld mocht worden. Haar lijfje kronkelde lekker tegen mij aan.
Tongzoenen, blowjob, tongzoenen, 69, tongzoenen en nog meer van dat. Van dat mooie vlindertje kreeg ik geen genoeg. "You like my pussy" en ik knikte gretig.
Rechtstaand met haar poesje boven mij, ze zakte en bereed mijn grijnsende smoel als een fucking Sybian. En dan weer zo een lekkere tongzoen.
"I have a small pussy she said, you will feel everrrrrything". Ik schoof naar binnen rolde met mijn ogen onderdrukte een orgasme maar al snel kwam ik diep in haar klaar. "Indeed I felt everrrrything", "Me too she replied" en gaf me een diepe tongzoen.

Ook de tweede sessie was een super succes, weer dat lekkere vlindertje.
Onmogelijk haar te weerstaan bij een volgend bezoek.
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #5 Gepost op: 30 oktober 2016, 00:10:20 »
Voordat ik naar Villa Marisol ging was ik eerst in Babylon, wat bijna op een deceptie afliep, maar gelukkig was daar Dolli. Met deze slanke Roemeense (misschien valt ze zelfs in de categorie pocket, maar dat is een categorie waarmee ik niet zo heel bekend mee ben ;) ) heeft mijn verblijf toch wel weer redelijk goed gemaakt. Een erg leuke meid in de omgang, die graag ern beetje gekkigheid uithaald, ala Lia (H7) om maar een voorbeeld te noemen. Op de kamer was meer dan prima en ze kan heerlijk tongzoenen. Dolli is echt een aanrader. Met haar een heerlijk uurtje beleefd. Een uitgebreider verslag volgt.
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #6 Gepost op: 1 november 2016, 00:06:53 »
Naast me op de bank zat een jong slank geblondeerd meisje, alleen op een stoel. Ik ben bewust niet pal naast haar gaan zitten op een sofa, omdat ik er de P een beetje in had. Een beer kwam naast haar zitten op een stoel in de vorm van een “high heel”. Hij begon een gesprek met haar in het Engels en het viel me op dat ze erg goed Engels kon. Ze vertelde aan die beer, dat ze meer dan een jaar in London had gewoond en gewerkt. Toen de beer haar vroeg wat haar naam was, antwoordde ze met Dolli. Dolli? Over haar had ik een week geleden nog een leuke recensie gelezen van Kwakje Ineens was ik erg geïnteresseerd in haar. De manier waarop ze met deze beer in gesprek was, beviel me wel, alleen wilde ik degene zijn met wie ze het gesprek had. Opeens stond die beer op en zei tegen haar dat hij weer verder ging. Op zich een beetje vreemd, wanneer je zo'n 15 á 20 minuten gezellig hebt zitten babbelen met een dame en dan toedeloe zegt tegen haar,

Voor mij bod dit natuurlijk een kans. Ik maakte nu wel oogcontact met haar en gaf haar een glimlach. De dame die tegen over haar zat, gebaarde mij om bij Dolli te gaan zitten, maar ik gaf aan dat ze maar naast mij moest komen zitten. Een beetje aarzelend kwam Dolli dan toch naast me zitten en al snel volgde een erg leuk gesprek. Aan de manier van praten merk je aan haar dat ze meer in haar mars heeft en best wel intelligent is, maar ze houd ook wel van een geintje, vandaar misschien de naam Dolli ;-P want dollen deed Dolli ook met plezier en niet alleen in de bar, maar ook op de kamer, bleek later.

Ik vertelde haar dat ik het gesprek met die beer een beetje had gevolgd en dat ik zo te weten was gekomen dat zij Dolli was. Ik vertelde haar ook, dat ik een recensie over haar had gelezen. Ze zei vast dat het een slechte recensie moet zijn geweest, omdat naar het schijnt een aantal slechte recensies over haar geschreven zijn. Ik vertelde haar dat deze recensie juist erg positief was en dat ik daarom erg geïnteresseerd in haar was.

Ze legde mij overigens uit dat ze vroeger in Londen had gewerkt en dat het er daar anders aan toe gaat en dat ze even moest wennen hier in Duitsland. In Londen mocht ze zelf haar prijs betalen en ook was het daar heel normaal om vanaf de eerste minuut te rekenen, dus ook de tijd dat je met een dame in gesprek bent. Ik denk dat ze daardoor in het begin wat negatieve recensies heeft gekregen, maar ze heeft zich erg goed aangepast aan hoe het er in Duitsland aan toe gaat. Ik heb zeker een minuut of 20 met haar in de sofa gesproken en daarna wilde ze naar beneden om daar in een sofa verder te gaan praten, omdat het daar wat rustiger was. Helaas was het beneden ook erg druk, waardoor dat niet doorging en we uiteindelijk maar besloten om een kamer te nemen.

Op de kamer vroeg ze me hoe lang ik wilde en ik had wel een goed gevoel met haar, dus haar aangegeven dat ik wel een uurtje wilde ipv een half uur. Op de kamer hebben we nog even wat gepraat en daarna zijn we overgegaan op de meer belangrijkere zaken. Vooraf had ik haar wel gevraagd of ze ook tongzoende en wat ze zoal verder deed. Tongzoenen deed ze wel en bewees dat gelijk met een heerlijk innige zoen. Verder zei ze dat ze geen anaal en FT deed, maar dat zijn dingen die ik niet hoef. Alleen als een dame het zelf wil, wil ik nog weleens een FT doen, maar dat komt alleen maar voor in een Pauschalclub. In een saunaclub is het me geen € 25,-- extra waard.

Maar met Dolli was het echt dollen en rollebollen op de kamer. Heerlijk tongzoenen, waarbij ze speels op mijn lippen en tong beet. Ze had wel wat trekjes van Lia uit H7. Ook zo'n meid die heerlijk speels kan donderjagen, maar dat nog iets ondeugender doet. Na wat zoenen en een blowjob, wilde ik haar weleens verwennen. Ik vroeg of ik haar mocht likken en vingeren, maar vingeren mocht niet in haar poesje. Ze had een erg klein poesje zei ze en dat het dan pijnlijk kon worden. Ik begon haar rustig te likken en te strelen en deed heel voorzichtig. Ik merkte dat ze er van begon te genieten en ze spande allerlei spieren aan in haar hele lichaam en haar ademhaling ging ook omhoog hoog. Heel voorzichtig begon ik haar ook te vingeren en ook in haar poesje. Ze stopte me niet, dus blijkbaar vond ze het wel lekker en deed ik het niet verkeerd. Ik heb het ook maar bij 1 vinger gelaten en ook erg voorzichtig gedaan. Ze begon steeds meer te bewegen en te kreunen tot ze het niet meer uithield en een orgasme had. Volgens mij speelde ze het niet, want anders had ze mij wel laten stoppen met vingeren ;)

Nadat ze even was bijgekomen en haar natte poesje had schoongemaakt, was het nu mijn beurt. Eerst weer tongzoenen en daarna bracht ze mijn lid op volle sterkte. Ik wilde haar neuken en ze heeft dan het liefste in doggie, omdat dat het beste standje is voor haar kleine poesje, maar ik wilde haar graag in missio, zodat ik haar kon blijven zoenen. Ze had wel een beetje angst, maar ik zei tegen haar dat ik voorzichtig aan zal doen en dat ze moest aangeven of het pijnlijk was of niet. Heel voorzichtig begon ik haar te stoten in een laag tempo en bleef dit tempo zo houden, terwijl ik haar bleef tongzoenen. Tussendoor vroeg ik haar hoe het ging en gezien haar reactie bleek ze er zelfs van te genieten. Het gevoel dat ik had met haar is moeilijk te beschrijven. Het voelde gewoon erg goed met haar. Erg lekker om een meid onder je te hebben, die zachtjes kreunt en zucht en er van geniet. Op de een of andere manier voel je dat aan, dat ze het niet speelt. Hierdoor werd ik nog meer opgewonden, maar ik probeerde mijn orgasme zo lang mogelijk uit te stellen. Ik wilde haar tot een tweede hoogtepunt brengen, maar ik kon het op een gegeven moment niet meer houden. Ze zat zeker tegen een orgasme aan. Wat een beleving met Dolli!!! Met dit meisje moet je heel rustig mee omgaan, maar daar krijg je ook heel veel voor terug. Voor harde ruige beuk seks ben je niet bij haar aan het goede adres, maar wil je een heerlijke sensuele GFE met een meid die ook in is voor een dolletje, dan ben je bij Dolli zeker op het goede adres. Wanneer ze je vertrouwt, is er ook meer mogelijk dan in eerste instantie gedacht.

Naam: Dolli
Nationaliteit/Taal: Roemeense) / Engels en Spaans
Leeftijd: 23
Haarkleur/-lengte: Blond/zwart
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 34 / A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 9/10
Aftersales: 8/10
Cijfer: 8,5
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #7 Gepost op: 10 december 2016, 23:17:41 »
Vandaag ook met Dolli gekamerd (net als Taylor, de VS en JPTOO btw :-\) en het moet gezegd: mooie, lieve meid met een heel goede service. RB approaved! ;D ;)
  
  
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #8 Gepost op: 11 december 2016, 22:38:55 »
Dolli had ik vandaag al een paar keer voorbij zien komen en ook al even heel kort gesproken. Nu ik haar weer tegen het lijf liep, bedacht ik me dus dat Babylon om 1 uur zou sluiten en er was niet meer zo heel veel tijd. Met Dolli naar de sofa's bij de TV gelopen. Volgens mij is dat de plek waar zij veel te vinden is, want rondom de bar heb ik haar vandaag niet gezien. Dolli spreekt perfect Engels en met perfect bedoel ik ook echt perfect. Ze heeft een echt Engels accent. Met Dolli kun je een goed gesprek voeren. Je merkt dat ze intelligent is en dat ze meer wil in het leven. Ik vind het altijd prettig om met dames te zijn die zelf ook actief deelnemen aan een gesprek en niet alleen kort antwoorden op mijn vragen. Das meer een interview ;) Nee met Dolli zijn het leuke gesprekken die ook nog ergens over gaan.

En het blijft niet alleen bij gesprekken met Dolli. Dat bewijst ze wel op de kamer. In de sofa hebben we ook al even gezoend, maar op de kamer komt ze helemaal los. Het tongzoenen met haar is niet alleen met het puntje van de tong, maar ze probeert haar hele tong in je te duwen. Echte heerlijk als zo'n meid zich helemaal geeft. Het leuke van Dolli is dat ze tussendoor ook wat geintjes probeert uit te halen. Maakt ze kamergang toch weer speciaal.

Na een tijdje gezoend te hebben, stelde ik voor om haar te verwennen. De vorige keer lukte het me om haar tot een orgasme te brengen en ook dit keer lukte het blijkbaar. Het zag er in ieder geval authentiek uit en ik heb niet het idee dat ze deed alsof, maar 100% zeker zullen we het nooit weten.

Daarna was het mijn beurt. Haar blowjob is niet slecht, maar op de een of andere manier werd ik er niet heel opgewonden van. Ik heb haar toen maar verzocht om me weer te zoenen en dat had een beter effect. Zeker toen ze me ook nog begon te trekken. Ik twijfelde zelfs even om op deze manier te komen, maar heb uiteindelijk toch besloten om haar te neuken. Eerst begon ze mij on- top te rijden en daarna heb ik haar in missio genomen. Dolli is erg nauw en ze is vaak in het begin een beetje bang om geneukt te worden. Ook de eerste keer bij mij, maar nu voelde ze zich een stuk meer ontspannen. Ik begon haar voorzichtig te neuken. Ik kon haar erg goed voelen en zij mij uiteraard. Ook nu raakte ze er opgewonden van. Ik kon het een behoorlijke tijd volhouden en al zoenend kwam ik uiteindelijk heerlijk in haar klaar. Uitgeput lagen we beide even een paar minuten uit te hijgen op bed. Daarna nog even wat nagepraat, waarbij ze oa vertelde dat ze wilde gaan studeren in Köln. Deze meid denkt gelukkig na over haar toekomst en probeert met dit werk haar doelen te bereiken. Ik hoop echt voor haar dat het haar lukt, want het is een intelligente meid.

Vandaag met Dolli een topsessie gehad. Eigenlijk een sessie, zoals ik die een aantal weken geleden ook met haar had en ik vraag me nu af waarom ik haar destijds een 8,5 heb gegeven. Misschien omdat ik toen een niet zo'n fijne dag had in Babylon of was het de eerste keer toch een beetje onwennig met haar? Nu scoort ze hoger met een 9,5 en ik vraag me eigenlijk af waarom geen 10... Het gevoel dat ik heb met Susi (Babylon/Life) en Giulia (Happy Garden), maar ook Andra (Pauschalclub Münster) heb ik nog net niet met Dolli, maar het scheelt niet veel.

Naam: Dolli
Nationaliteit/Taal: Roemeense) / Engels en Spaans
Leeftijd: 23
Haarkleur/-lengte: Blond/zwart
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 34 / A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 9/10
Aftersales: -/10 (later op de avond niet meer gezien helaas)
Cijfer: 9,5
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #9 Gepost op: 15 december 2016, 11:29:42 »
Afgelopen zaterdag op de party van RB heb ik een eerste keer gekamerd met Roemeense Dolli.

Toen ik in de vroege namiddag Babylon betrad, verdween een meid met een mooi slank lichaam en een killer poep (kont voor de Ollanders :-P) net op kamer. Ik had haar amper in een flits zien passeren, maar ik wist toen al: straks moet die griet de mijne zijn!

Ik heb eerst een paar uurtjes gechilld, wat gegeten en gedronken, en zag deze mooie meid ondertussen regelmatig op kamer trekken. Dat was alvast een goed teken. Toen Taylor en JPTOO me vervolgens konden bevestigen dat zij Dolli al uitgeprobeerd en goedgekeurd hadden, kon ik niet snel genoeg naast haar in een zeteltje zitten.

In de zetel ontspon zich een heel leuk gesprekje. Dolli is een intelligente meid, die weet wat ze wil, en haar sappige, Londens accent deed me alleen nog maar meer zin in haar krijgen.

Dolli maakte geen haast om op kamer te gaan. Integendeel: ik heb uiteindelijk zelf de kamervraag moeten stellen.

Op kamer ontpopte Dolli zich al stel tot een uitstekende zoenster :)). Het zoenen ging na een tijdje over in kusjes over mijn ganse lichaam, waarbij haar mondje uiteindelijk per ongeluk ;) over Piet viel. Kan gebeuren, en nu ze daar toch was, besloot ze dan maar ineens om mijn genotstaaf eens goed onder handen te nemen ;D. De pijpbeurt mocht misschien iets steviger, maar voldeed overall ruimschoots.

Een mooie meid als Dolli moet je gewoon geneukt hebben, dus eens mijn kleine vriend voorzien was van een rubbertje, kon ik niet snel genoeg op haar kruipen. We startten met een energieke missio, vervolgden de activiteiten met een intieme cowgirl om uiteindelijk te eindigen in doggy. Te eindigen zonder orgasme, jammer genoeg, maar daar kon mooie Dolli absoluut niets aan doen. Soms wil 'het' nu eenmaal niet komen...

Dolli zat er duidelijk mee in dat ik niet klaargekomen was, zelfs nadat ik haar tot 3 keer toe verzekerd had, dat het niet aan haar service lag. Dat toont aan dat ze echt begaan is met haar klanten en de service die ze hen aanbiedt. Top!

Ik heb de kamergang uiteindelijk na een half uurtje met een héél tevreden gevoel verlaten. En dat orgasme, dat zou er later op de dag nog 2 keer komen (bij Tanja en Delia).

De aftersales van Dolli vond ik wat tegenvallen. Op het occasionele lachje van veraf na, heb ik de ganse namiddag/avond geen aandacht meer van haar gekregen.

Herhalingsgevaar: ondanks de matige aftersales groot. Een mooie meid met een killer kont, een aandoenlijke inzet en een overall heel goede service. Wie kan daar nee tegen zeggen?! 8)
  
  
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #10 Gepost op: 15 december 2016, 11:41:45 »
De aftersales van Dolli vond ik wat tegenvallen. Op het occasionele lachje van veraf na, heb ik de ganse namiddag/avond geen aandacht meer van haar gekregen.
De presales in Babylon zijn doorgaans uitstekend.
De aftersales daarentegen zijn bij nagenoeg alle dames aan de magere kant. Uitzonderingen (voor mij) zijn Alice en Denisa.
Zelfs Tina, waar ik toch menig kamertje mee heb gedraaid is niet zo van de aftersales. Jammer, maar vanuit het perspectief van de dames begrijp ik dat wel.
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #11 Gepost op: 15 december 2016, 11:54:18 »
Jammer, maar vanuit het perspectief van de dames begrijp ik dat wel.

Ik begrijp dat niet... Als je dan toch even doelloos in een zetel hangt, gebruik die tijd dan voor aftersales (= pre-sales voor een eventuele volgende kamergang) hé!
  
  
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #12 Gepost op: 15 december 2016, 12:22:09 »
Jammer, maar vanuit het perspectief van de dames begrijp ik dat wel.

Ik begrijp dat niet... Als je dan toch even doelloos in een zetel hangt, gebruik die tijd dan voor aftersales (= pre-sales voor een eventuele volgende kamergang) hé!

Ach persoonlijk kan de aftersales mij niks schelen. Zodoende kan ik mij focussen op andere schoonheden. Blijkbaar denken de dames ook zo over de rakkers.
  
  

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #13 Gepost op: 15 december 2016, 12:23:31 »
Jammer, maar vanuit het perspectief van de dames begrijp ik dat wel.


Ik begrijp dat niet... Als je dan toch even doelloos in een zetel hangt, gebruik die tijd dan voor aftersales (= pre-sales voor een eventuele volgende kamergang) hé!

Ach persoonlijk kan de aftersales mij niks schelen. Zodoende kan ik mij focussen op andere schoonheden. Blijkbaar denken de dames ook zo over de rakkers.

Hoe lief van hen ;) :lol
  
  
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #14 Gepost op: 15 december 2016, 12:26:53 »
Jammer, maar vanuit het perspectief van de dames begrijp ik dat wel.


Ik begrijp dat niet... Als je dan toch even doelloos in een zetel hangt, gebruik die tijd dan voor aftersales (= pre-sales voor een eventuele volgende kamergang) hé!

Ach persoonlijk kan de aftersales mij niks schelen. Zodoende kan ik mij focussen op andere schoonheden. Blijkbaar denken de dames ook zo over de rakkers.

Hoe lief van hen ;) :lol

Ja eigenlijk wel. Moet zeggen dat Yasmine als aftersales telkens mij een zoen gaf zodra ze mij passeerde. Ook harstikke lief.  ;D