Auteur Topic: DOLLI  (gelezen 76244 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #30 Gepost op: 3 oktober 2017, 18:52:22 »
Ik zag het op de site, prachtige en slimme dame.
Goede service, staat samen met Bella op mijn lijstje, bij mijn volgende bezoek. ;D
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #31 Gepost op: 29 januari 2018, 23:06:44 »
Dolli afgelopen vrijdag tijdens het verjaardagsfeestje van Sjeufke weer gezien in Babylon. Met haar ook nog even een tijdje gesproken, maar niet op kamer geweest. Dat komt een volgende keer zeker wel. Dolli is een erg leuke spontane meid met humor en zeer goede service. Een dame die het je echt naar de zin probeert te maken en lekker zichzelf daarbij blijft. Een pluspunt aan Dolli is dat ze één van de weinige dames is die niet rookt. Qua postuur zou je zeggen dat het geen dame is voor Taylor, die meestal voor een lekkere volle billenpartij gaat, maar van het lichaam van Dolli kan Taylor ook zeer zeker genieten  ;) ;D
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #32 Gepost op: 11 maart 2018, 18:55:15 »
Zaterdag 10 maart, verjaardag van Pret

Dolli was de eerste dame die hoog op mijn lijstje stond. De vorige keer dat ik in Babylon was, heb ik alleen een leuk gesprek met haar gevoerd en haar beloofd een volgende keer wel met haar te kameren. En beloofd is beloofd, wat zeker geen straf is met Dolli. In de middag kwam ik haar al even tegen op haar bekende stekje, achterin de bar nabij de toegang van de wellness. Als Dolli niet op kamer is, is ze daar meestal wel te vinden. Met haar nog even wat bijkletsen, alvorens we naar een kamer zijn gegaan. Op de kamer een erg goede sessie met haar gehad, zoals ik die ook een jaar geleden met haar heb gehad, maar dit keer zonder haar stemmetjes. Een uurtje met haar op kamer geweest, met ongeveer 20 minuten foreplay, 20 minuten spetterende seks en 20 minuten wat napraten. Dolli heeft een lekker slank figuurtje. Niet echt een Taylor meisje, maar Taylor houdt af en toe ook wel van een slanke dame. Dolli is wel een paar kilootjes aangekomen in een jaar tijd, maar is nog steeds super slank, zoals op de foto's. Belangrijkste is dat ze gewoon een erg leuke dame is met goede service en waarmee je goed kunt praten en één van de beter uitziende dames is in Babylon.

Naam: Dolli
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
Leeftijd: 24
Haarkleur/-lengte: Blond/zwart
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 48 kg (was een jaar geleden 45 kg,) maat 34 / A-cup

[attachimg=1]
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #33 Gepost op: 17 maart 2018, 17:02:25 »
Visit of Wednesday, March 7th :

Profile : 25yo, 1.65m, light brown hair, nice face, slim silhouette. Friendly and smiling girl. Perfect english.

Service : I would like to go with her since a long time. Now, it’s (well) done … ;D. Very nice session with this charming girl. She proposed me a very good service with sweetness and sensuality  :035:. The feelings and the sharing were pleasant  :happy. Just more gfe would be (still) better for me but it’s a detail without much importance …

Appreciation : 8,5 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 100 %.

  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DOLLI (Roemeense)
« Reactie #34 Gepost op: 11 september 2018, 11:05:50 »
Het bier zat me nog steeds een beetje dwars en ik twijfelde of het later nog zou lukken met Dolli. Ik had het haar beloofd. Ach, anders heb ik gewoon een leuke tijd met haar op de kamer, lekker relaxt ook voor haar.

Maar eerst maar eens zien of ik nog wat kon herstellen. Nog maar eens een sauna en een jacuzzi gepakt. Ik was overigens in de veronderstelling dat Babylon donderdags ook tot 1 uur open zou zijn, maar het bleek dat Babylon al om 12 uur ging sluiten. Het was inmiddels half elf toen ik Dolli tegen het lijf liep. Eigenlijk wilde ik de kamergang nog een uurtje uitstellen, maar omdat ik haar nu toch zag, ben ik bij haar gaan zitten. Ze was een beetje verbaasd dat ik er nog was. Ze dacht dat ik al was vertrokken. Ik zei dat ik nog een belofte moest inlossen. Dan heb je geluk zei ze, want ze wilde eigenlijk al om elf uur ermee stoppen. Toen kwam ik er ook achter dat Babylon ging sluiten om 12 uur.

Dus maar gauw naar de kamer gegaan met haar. Op de kamer vertelde ik haar dat ik al 2 kamers had gehad en dat ik in de middag iets te veel bier had gedronken, waardoor het waarschijnlijk moeilijk zal gaan en misschien wel helemaal niet. Ze deed het lekker rustig aan en zei dat ik me geen zorgen moest maken.

We begonnen voorzichtig te vrijen en te tongzoenen, lekker diep en intens. Tussendoor vertelde ik haar over Erika en dat ik het jammer vond dat ze me een oor probeerde aan te naaien. Ik weet dat dat mij niet zal overkomen met Dolli. Zij heeft me tot dusverre altijd zeer correct behandeld met als gevolg dat ik haar vaker ben gaan bezoeken.

Nadat we het eerste half uur lekker rustig aan hebben gedaan, vond Dolli het tijd worden voor actie. Ze gaf me een uitstekende blowjob, waarbij ze gelijktijdig m'n tepels bewerkte. Daarna heb ik haar nog kort even geneukt, maar ik voelde dat dat 'm niet meer ging worden. Ik vroeg haar om verder te gaan met een blowjob en mijn tepels bewerken. Het duurde wel een tijdje maar uiteindelijk wist ze mij de laatste druppels er uit te persen. Moe en voldaan lag ik naast haar en we hebben nog even wat nagepraat. Daarna de kamer verlaten en op de klok benden kon ik zien dat we het uur hadden overschreden. Dolli maakte daar geen probleem van en ik gaf haar nog een fooi, gewoon omdat het een bijzonder leuke meid is, correct, goede service en geen gezeik bij het afrekenen. Zo kan het dus ook en behoudt je en creëer je klanten. Sommige dames snappen dat kennelijk niet. Maar ja, Dolli is geen domme meid en dat merk je wel als je met haar in gesprek bent :)

O ja, positief aan Dolli is dat je haar ribbetjes niet meer kunt tellen, zoals op onderstaande foto. Ze is nog steeds erg slank, maar heeft nu meer vorm. Staat haar goed.



Naam: Dolli
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Bruin
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 48 kg (was een jaar geleden 45 kg,) maat 34 / A-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #35 Gepost op: 23 oktober 2018, 20:14:34 »
Ik vond het weer tijd worden voor een kamer. En Dolli had ik al een paar keer deze dag  zien lopen, maar steeds was ze bezet. Dolli is geen dame die jaagt op gasten, maar een dame die passief blijft wachten. Ze doet toch iets heel goed, want ze was heel vaak bezet. Ik liep haar bij toeval tegen het lijf, op een moment dat ze beschikbaar was. Gelijk met haar meegelopen naar haar vaste plek, bij de TV achterin de bar. Daar even wat bijgepraat met haar en toen naar een kamer.



Ja, wat moet ik nog over Dolli zeggen. Haar service is gewoon erg goed. Zelfs dit keer nog iets gedaan, waarvan ik dacht dat ze het helemaal niet zou doen. Wat dat is, houd ik even voor mezelf, maar het was wel erg verrassend ;) Zo zie je maar, wanneer je vaker met dezelfde meid gaat en je een betere klik krijgt, ontdooit zo'n meid vaak wat meer en laat ze zich meer gaan. Daarnaast is Dolli een erg mooie slanke meid. En een meid waar je respect voor moet hebben, want heb je dat niet, zul je dat gelijk merken. Ze is niet op haar mondje gevallen ;) Gelukkig ben ik iemand die de dames altijd met respect behandeld en daardoor weinig problemen heeft. Alleen met dames die mij  wat minder respecteren heb ik problemen, maar daar hoort Dolli zeker niet bij.



Naam: Dolli
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Bruin
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 48 kg, maat 34 / A-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #36 Gepost op: 22 december 2018, 09:44:20 »
Dolli mocht het spits afbijten. Al weer twee maanden geleden dat ik met haar was en vond het wel weer tijd voor een kamer. Dolli is altijd een gezellige meid en spreekt beter Engels dan menig saunaclubbezoeker. Met haar even een tijdje in de bar gesproken en daarna vertrokken naar een kamer. Daar weer een meer dan prima sessie met haar gehad. Na de sessie haar betaald. Ze nam  het geld aan en we gaven elkaar nog een paar zoenen. Daarna ben ik naar de sauna gegaan. In de sauna realiseerde ik me ineens dat ik haar te weinig had betaald. Ik dacht, ik zoek haar later wel even op om het recht te zetten. Na de sauna en de jacuzzi probeerde ik haar op te zoeken, maar ze was waarschijnlijk op de kamer. Een paar uur later kwam ik Dolli bij toeval tegen bij de lockers. Ze wenkte me gelijk en zei dat ze even met me moest praten. Ik zei: “ik weet precies waar het over gaat”. Ik verontschuldigde mij bij haar en zei dat het geen opzet was. Ze zei: “No problem, can happen to anyone. Atleast you are a correct person”. We gaven elkaar nog een zoen en vervolgden onze weg.



Naam: Dolli
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Bruin
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 48 kg, maat 34 / A-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #37 Gepost op: 6 maart 2019, 18:18:13 »
In tegenstelling tot de AWL van Babylon, is Dolli gewoon aanwezig aankomende zaterdag. Afgelopen zaterdag stond ze ook niet op de lijst, maar was toen ook gewoon aanwezig.
Eddy zou eens wat minder in de wijn moeten zwemmen  :party0036: en de AWL wat beter uptodate houden  :lol
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #38 Gepost op: 6 maart 2019, 19:49:05 »
Wie war das mit "Eddy und dem Wein"?
Mich interessiert, wie viele Profile Du von Roberta noch erstellen willst, bei deiner sonst so pingeligen Buchführung.
Also erstmal an die eigene Nase fassen und mit einem gewissen Maß an Toleranz und Höflichkeit durch die Welt gehen.

vanKees
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #39 Gepost op: 6 maart 2019, 20:26:35 »
Wie war das mit "Eddy und dem Wein"?
Mich interessiert, wie viele Profile Du von Roberta noch erstellen willst, bei deiner sonst so pingeligen Buchführung.
Also erstmal an die eigene Nase fassen und mit einem gewissen Maß an Toleranz und Höflichkeit durch die Welt gehen.

vanKees

Vankees, je bevestigd maar weer eens dat Duitsers geen gevoel voor humor hebben. Dat is je meerdere keren door verschillende Nederlanders en Belgen gezegd. Misschien een inburgeringscursus volgen?

PS, dit is ook humoristisch bedoeld
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #40 Gepost op: 6 maart 2019, 22:06:32 »
Wie war das mit "Eddy und dem Wein"?
Mich interessiert, wie viele Profile Du von Roberta noch erstellen willst, bei deiner sonst so pingeligen Buchführung.
Also erstmal an die eigene Nase fassen und mit einem gewissen Maß an Toleranz und Höflichkeit durch die Welt gehen.

vanKees

Vankees, je bevestigd maar weer eens dat Duitsers geen gevoel voor humor hebben. Dat is je meerdere keren door verschillende Nederlanders en Belgen gezegd. Misschien een inburgeringscursus volgen?

PS, dit is ook humoristisch bedoeld


Hahaha,
habe ich gelacht. Was Humor angeht kann ich speziell von Ihnen noch viel lernen.

vanKees