Auteur Topic: 69 Club (Zele)  (gelezen 121607 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
69 Club (Zele)
« Reactie #90 Gepost op: 4 maart 2013, 20:11:34 »
In de meeste Duitse saunaclubs in NRW die ik ken mogen geen koppels naar binnen. Verderop in Frankfurt zie je af en toe een koppel maar weet niet voor hoeveel clubs dit toegelaten is.

In de Duitse saunaclubs mogen koppels ook binnen.


Bij Saskia Farell wel, maar da's voor GB's en die hebben ook zelfs speciale parenavonden. Bij de saunaclubs weet ik het niet, maar ik heb het alvast nooit gezien. Wel vriendtjes die hun vriendinneke afzetten, die heb ik wel al vaak gezien dat wel.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
69 Club (Zele)
« Reactie #91 Gepost op: 4 maart 2013, 20:14:56 »
Je moet om te beginnen je ID laten kopiëren.... goed zot.... privé-club om dus de sociale lasten van de gastvrouwen te ontlopen....
DUS VERGEET HET ZOLANG ZE DIT NIET AANPASSEN... ik zeg dit al van 2005, maar klaarblijkelijk zijn ze allen hardleers.... in Belgenland accepteren de heren geen kamerverhuur in een club waar dames ook inkom betalen, verdoken werknemerschap met ontduiking van RSZ en geen inkomsten voor vadertje staat... NO WAY ... ZOVEELSTE HOPELOZE POGING
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
69 Club (Zele)
« Reactie #92 Gepost op: 4 maart 2013, 20:17:46 »
Je moet om te beginnen je ID laten kopiëren....

Hier ben je dus elke dag jarig  ;D .

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
69 Club (Zele)
« Reactie #93 Gepost op: 4 maart 2013, 20:23:12 »
Je moet om te beginnen je ID laten kopiëren....

Hier ben je dus elke dag jarig  ;D .


Dat is dan heel eenvoudig voor mij een NO-GO, mijn privacy ga ik niet vrijgeven, dat doe ik elders ook niet.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
69 Club (Zele)
« Reactie #94 Gepost op: 4 maart 2013, 20:32:58 »
Je moet om te beginnen je ID laten kopiëren....
Dat is dan heel eenvoudig voor mij een NO-GO, mijn privacy ga ik niet vrijgeven, dat doe ik elders ook niet.
[attachimg=1]
Hoe dikwijls moet ik hier nog schrijven dat in Belgenland dat de manier is om te proberen de kamerverhuur te omzeilen en het niet hoeven te  betalen van de sociale lasten van de meiden




Ik ben tegen dat Belgisch beleid, 75 euro per dag per meid is veel te duur, maar ze moeten maar eens in de leer bij den Ed. Kijk, alweer geven we gouden tips, als ze er nu nog eens iets mee deden....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
69 Club (Zele)
« Reactie #95 Gepost op: 4 maart 2013, 20:42:41 »

Hoe dikwijls moet ik hier nog schrijven dat in Belgenland dat de manier is om te proberen de kamerverhuur te omzeilen en het niet hoeven te  betalen van de sociale lasten van de meiden

Ik ben tegen dat Belgisch beleid, 75 euro per dag per meid is veel te duur, maar ze moeten maar eens in de leer bij den Ed. Kijk, alweer geven we gouden tips, als ze er nu nog eens iets mee deden....


Ja, ik denk dat den Waalse Ed veel en veel slimmer is dan een hele bussel Vlaamse managers.
Maar een slimme manager belt gelijk op om te weten hoe die Ed het dan doet, want ik denk dat ze daar inderdaad een GOUDEN tip aan hebben.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
69 Club (Zele)
« Reactie #96 Gepost op: 1 mei 2013, 18:26:15 »
De site vandaag.

Maandag, dinsdag, donderdag open van 11.00u tot 23.00u.
 Vrijdag en zaterdag open van 13.00u tot 24.00u.
Entree vanaf 18 jaar

Mannen betalen €110 alles inclusief, behalve betalende extra's. Vrouwen betalen €35 bij aankomst voor 12.00u 'smiddags. €65 na 12.00u. Open minded koppels betalen €110.

Opgepast, Secret-Sins is een privé club dus om toegelaten te worden moet u voldoen aan door ons vooropgestelde voorwaarden.

Mensen die elkaar leuk vinden mogen voor deze prijs ook gebruik maken van de massageruimtes boven. Onze zelfstandige masseuzes of masseur rekenen tarrieven naar eigen gevoel met een minimum van €65 voor 30min. en €110 voor een uur.

De massage V/M werken allen zelfstandig en hoeven dus niets van hun verdiende geld af te geven aan de zaak!


De reclame vandaag.

http://www.redlights.be/profiel/69club/

Wat is het nu en wat is de reden dat de prijzen per sessie zo gestegen zijn als ze niets moeten afgeven, die dames  :douchen?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
69 Club (Zele)
« Reactie #97 Gepost op: 1 mei 2013, 19:30:38 »
Leuk dat ze weer open zijn, het is ze gegund, maar ik vrees dat het weer exact hetzelfde gaat zijn.


Volgens deze tekst moeten de dames als zelfstandig werknemers worden beschouwd en volgens onze Sexmachine gaat dat niet onder de Belze wetgeving. Ofwel ze betalen de RSZ bijdragen voor de dames dan gaat het wel, want daar trappen ze van de RSZ namelijk niet in.


Blijkbaar valt het daar moeilijk om dit te vatten, terwijl het hier zo duidelijk staat uitgelegd. Ik vrees dan ook dat het weer rap sluit vanwege de hoge entree en ook vanwege de RSZ ontduiking (awel zo ziet de fiscus dat hier). Kortom niets geleerd, kwestie van tijd.


Groet, Foots  O0


P.S. Ik zie een entree van 69 euro all in, dat klinkt alsof ze in in ieder geval de entree op een redelijk niveau hebben gesteld.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline pedro28

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
69 Club (Zele)
« Reactie #98 Gepost op: 2 mei 2013, 00:04:39 »
Inderdaad entree zou 69€ zijn . Door omstandigheden ben ik er de afgelopen maanden niet meer geweest doch voor deze prijs kan ik niet meer naar Duitsland rijden tenzij ik in de buurt moet zijn voor mijn werk .

Ik stap eerstdaags eens binnen en laat een bericht na ...

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
69 Club (Zele)
« Reactie #99 Gepost op: 7 juli 2013, 23:49:12 »
Vandaag een langs gereden en het ziet er niet aangenaam meer uit.
Er hing OPEN aan de ingang maar de zaak was dicht, staat ook nergens te lezen op de site dat ze zondag zouden open zijn.
De parking die niet echt groot was, is nu nog met de helft ingektompen.
Overal staat onkruid, op de parking, op de geplaveide gedeeltes, gewoon geen zicht.
Is dit "hol" eigenlijk nog open?

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
69 Club (Zele)
« Reactie #100 Gepost op: 7 juli 2013, 23:58:58 »
 :welcome:  back Zeppos58,


Het doet me goed te lezen dat u weer eens rondkijkt.


Groet, Foots  O0



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.