Auteur Topic: VIOLETA  (gelezen 8014 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VIOLETA
« Gepost op: 23 september 2016, 22:06:34 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
VIOLETA
« Reactie #1 Gepost op: 25 september 2016, 13:00:53 »
Violetta is niet meteen het type dat ikzelf kies om te kameren, maar geen verkeerd woord over haar inzet. Ik belandde met haar op de kamer omdat Diana een Dreier voorstelde - met Violeta dus.
Eigenlijk zat ik nog in recuperatietijd... Ikzelf dus als een pasja languit op bed, Diana die mijn benen wijd spreidt en begint te pijpen (zonder) terwijl ze intussen verleidelijk met mijn ballen speelt en Violeta die erg lekker met mijn tepels speelt, afwisselend met haar handen en haar mondje. Ik lig en geniet, met de linkertiet van Diana en de rechtertiet van Violetta in mijn handen. In zover ik nog denken kan komt ‘it’s a man’s world’ en ‘life can be sweet’ in me op. Ik laat de dames hun gang maar gaan, waarbij Violeta ook even nach unten afdwaalt, alleszins, terwijl Diana’s handen mijn ballen kneden, voel ik nog handen die nog wat lager ronddwalen.
Even later komt de vraag ‘wer willst du ficken?’ Nou, allebei natuurlijk. Diana positioneert zich eerst, op handen en knieën. En ze weet waarom. Naast lekkere tieten heeft ze een heel lekkere strakke kont. Die omhoogstekende billen… Pfff… Intussen zat Violeta naast me, ondersteunde het ritme, kneedde mijn ballen zachtjes en stimuleerde mijn kontgaatje. Tja, aan haar nog neuken ben ik niet meer toegekomen…

Samenvattend: verdienstelijke, ondersteunende inzet...
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
VIOLETA
« Reactie #2 Gepost op: 23 oktober 2016, 23:20:30 »
Uit het algemene Love Toxic topic:

Na afloop van de show werd gevraagd of ik zin had in "Gruppensex" en daar had ik wel oren naar. Een mooie gelegenheid om de druk van de ketel te laten  ;). Op het bed werd ik vergezeld door rechts van me Violetta waar ik op de bank al kennis mee had gemaakt en links van me een andere dame met donkere huid die zich voorstelde als Sonja. Beiden bekommerden zich beurtelings om mijn tepels en boden hun borsten aan. Lager nam Arabella plaats die meteen aankondigde dat ze honger had alvorens ze aanviel op kleine Koosje. Merlyne nam nog iets lager plaats en begon met een aanval op de balletjes. Een sessie met 4 dames tegelijkertijd had ik nog niet eerder gehad, dus een zeer goed begin van de dag. :great: Ondanks de vele aandacht kon ik het nog redelijk lang vol houden alvorens Arabella haar mondje te vullen. Ze gaf echter al snel aan dat haar honger nog niet volledig gestild was en die dag nog naar meer op zoek wilde. Merlyne vulde aan dat ze ook nog wel wilde proeven, maar dat ik bij haar ook anaal mocht proberen. Na nog een tijdje tussen de dames te hebben gelegen maakte ik plaatst voor een andere gast, blijkbaar was er nog een derde man op komen dagen.

Violetta:
Herkomst: Roemenië
Leeftijd: 27
Postuur: Volslank
Haren: Zwart, stijl tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur
Tattoo: Nee
Genoten services: groepssex, aftrekken
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Voldoende
Service: Goed




en iets later:

De volgende dame waarnaast ik plaats nam was Violetta. Een prettig gestoorde dame. Ook nu kwam natuurlijk weer de vraag of ik zin had om met haar een kamer te delen en waarom niet, nu we er toch zijn  ;D. Ze begon met een Franse verwenning van kleine Koosje (zc), waarna er een rubbertje werd gemonteerd. Eerst zij bovenop in cowgirl, waarna we wisselden naar achtereenvolgens doggy en missio. In die laatste positie werd het ook afgemaakt. Zo bezig met deze Roemeense kwam ik er wel achter dat de matrassen in de kamers niet al te dik zijn: Bij de activiteit in doggy positie zit je met je knieën eigenlijk op de houten plank die onder het matras ligt. Bij het grote bed voor de "Gruppensex" is dit overigens niet het geval.

Violetta:
Herkomst: Roemenië
Leeftijd: 27
Postuur: Volslank
Haren: Zwart, stijl tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), Frans (zc), NMC.
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Voldoende
Service: Goed