Auteur Topic: Sonja (Ghanese)  (gelezen 7937 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Sonja (Ghanese)
« Gepost op: 25 september 2016, 13:25:00 »
Sonja is Ghanese, en achteraf gezien vraag ik me af of ze eerder niet al in Xanten gewerkt heeft. Het was effe leuk babbelen, en automatisch komt dan natuurlijk de kamervraag. In een SC zou ik die afgewimpeld hebben, maar hier is het dan, ach ja, waarom niet. Maar ik gaf wel meteen aan dat een massage volstond en dat ik tot weinig meer in staat was.

Op de kamer probeerde Sonja er toch nog iets van te maken. Blasen ohne (te wild voor mij) en daarna een poging tot aftrekken (eveneens te wild c.q. zonder gevoel). Na een tijdje heb ik dan maar gezegd dat het OK was. Het was wel geil om die zwarte handen en dito gezicht rond mijn pik te zien terwijl die donkere tieten tijdens het pijpen op en neer wipten.

Leuk, maar weinig herhalingsgevaar, ook al omdat ze mijn type niet is.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Sonja (Ghanese)
« Reactie #1 Gepost op: 4 oktober 2016, 23:16:24 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Sonja (Ghanese)
« Reactie #2 Gepost op: 23 oktober 2016, 23:24:49 »
Uit het algemene Love Toxic topic:

Na afloop van de show werd gevraagd of ik zin had in "Gruppensex" en daar had ik wel oren naar. Een mooie gelegenheid om de druk van de ketel te laten  ;). Op het bed werd ik vergezeld door rechts van me Violetta waar ik op de bank al kennis mee had gemaakt en links van me een andere dame met donkere huid die zich voorstelde als Sonja. Beiden bekommerden zich beurtelings om mijn tepels en boden hun borsten aan. Lager nam Arabella plaats die meteen aankondigde dat ze honger had alvorens ze aanviel op kleine Koosje. Merlyne nam nog iets lager plaats en begon met een aanval op de balletjes. Een sessie met 4 dames tegelijkertijd had ik nog niet eerder gehad, dus een zeer goed begin van de dag. :great: Ondanks de vele aandacht kon ik het nog redelijk lang vol houden alvorens Arabella haar mondje te vullen. Ze gaf echter al snel aan dat haar honger nog niet volledig gestild was en die dag nog naar meer op zoek wilde. Merlyne vulde aan dat ze ook nog wel wilde proeven, maar dat ik bij haar ook anaal mocht proberen. Na nog een tijdje tussen de dames te hebben gelegen maakte ik plaatst voor een andere gast, blijkbaar was er nog een derde man op komen dagen.

Sonja:

Herkomst: Ghana
Leeftijd: 25
Postuur: Slank
Haren: Donker, krullend, tot voorbij de schouders
Borsten: D natuur
Tattoo: Nee
Genoten services: groepssex, aftrekken
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Goed




en wat later:

Rond 6 uur was het weer tijd voor een show. Na afloop van deze show werd me gevraagd of ik weer zin had en na mijn bevestiging werd ik door Nieves meegevoerd naar het grote bed. Omdat het nu iets drukker was, had ik "slechts" aandacht van twee dames: de al genoemde Nieves nam tussen mijn benen plaats om kleine Koosje op oorlogssterkte te krijgen wat al snel lukte en wederom de Ghanese Sonja die haar borsten aanbod. Na een tijdje monteerde Nieves een rubbertje en nam in reverse cowgirl plaats om zo de aanval voort te zetten. Daarna wisselden we naar doggy waarbij dit toppertje actief meedeed. De pauze na de vorige sessie was echter nog wat tekort waardoor ik op een gegeven moment toch moest capituleren. Nieves gaf echter aan dat ze dit graag later nog wilde voortzetten.

Sonja:
Herkomst: Ghana
Leeftijd: 25
Postuur: Slank
Haren: Donker, krullend, tot voorbij de schouders
Borsten: D natuur
Tattoo: Nee
Genoten services: groepssex, aftrekken
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Goed