Auteur Topic: Ceylan (Turks/Duits)  (gelezen 3247 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Ceylan (Turks/Duits)
« Gepost op: 3 oktober 2016, 16:27:17 »
Uit mijn bijdrage van 3.10

Ceylan
En dan zit je op enig moment ergens te lullen met een medebeer die hier de vorige keer dat ik er was, ook bleek te zijn, en dan komt er ineens een prinsesje het terras op …...  Een Arabisch ogend prinsesje wel te verstaan. Zo prachtig, zo’n overheerlijk fraai gebalanceerd figuur, met zulke waanzinnig mooie diep donkerbruine grote oriëntaalse ogen, waardoor ik bijna (bijna? niks bijna dus) van m’n stoel gleed. Wat een prachtige ogen!! Om in te verdrinken. Zwart, lang haar. Zomaar uit het sprookje 1001 nachten weggelopen; niets meer en niets minder. Was helemaal flabbergasted!! Van korte afstand bewonderde ik haar verschijning en dacht bij mezelf: Zij wordt nu mijn eerste score, punt uit!
“Gaat het goed?” vroeg plots genoemde medebeer waarop ik stamelend antwoordde: “B..b..b..bijna ……..!!” Meer kon ik niet uitbrengen en ging naast haar zitten. Oh, my God ….!!?

Dit waanzinnige meisje heet Ceylan. Slechts 23 jaar, van Turkse origine maar in Duitsland opgegroeid. En dat kon je merken ook. Terwijl ik eerst een steenkolen-Duits verwachtte begon ze in ‘Hoch-Deutsch’ te ratelen. Typisch Duits in haar houding; direct, vriendelijk, zeer efficiënt, zeer innemend, heel zelfbewust en –verzekerd, best wel slim. Opnieuw dus op het verkeerde been gezet door dit mooie wijffie. Een leuk gesprek volgde alhoewel ik nog wel een paar inhoudelijke kanttekeningen ga plaatsen. Maar dat is voor de volgende keer, en enkel voor haar, want die komt er op zeker.
De goede lezer weet het al; een kamertje met Ceylan was onvermijdbaar en daar heb ik zeker geen spijt van gehad en zal dat ook nimmer krijgen. Wat een heerlijk schepsel. Vriendelijk, lief, lekker, mooi, gewillig. Niet alleen een mooie chick, maar ook goed in wat ze doet. Geëngageerd noemen ze dat. Toch; eerlijk is eerlijk want op haar leeftijd gedraag je je anders op kamer dan als je enkele jaren ouder en ervarener bent. Moet er nog niet aan denken (of mss juist wel) wat er met me gebeurt als ik met Ceylan over een jaar de klamme lakens opnieuw zou mogen delen. ‘K wordt gek van het idee …….!!
Alles wat ik eventueel mistte voelde meer dan gecompenseerd door Ceylan’s waanzinnige oriëntaalse schoonheid. Met name die mooie ogen deden me smelten …. En prachtig lang donker haar. Inmiddels kon men mijn persoontje, bij wijze van, opvegen en dinsdag aan de straat zetten ….
Het kamertje was, niet sensationeel, wel geweldig en wat mij betreft maak je het verhaaltje inhoudelijk zelf af en kleur vooral de plaatjes. Voor herhaling op zeker vatbaar en nog natrillend overhandigde ik Ceylan haar welverdiende beloning++.
Met een biertje ergens in the house gaan recupereren en dat vergde langer dan verwacht ..! Veel langer ………….