Auteur Topic: Friesland algemeen  (gelezen 4074 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Friesland algemeen
« Gepost op: 5 oktober 2016, 01:10:02 »
Een weekje Friesland! Een mooie gelegenheid om wat 'oud gedrag' te vertonen. Een raambezoek! Twee mogelijkheden, Leeuwarden of Heerenveen.
Tot 2013 kwam ik er regelmatig en wipte ik zo hier en daar nog wel eens binnen alvorens ik de wereldreis naar het zuiden inzette.
Enfin, maandag Leeuwarden en dinsdag Heerenveen. Met 'de kat' in de buurt zijn de alibi's zo goed als nihil. In Leeuwarden bleef het dan ook beperkt tot slechts 'ff snel kijken'. Een jaar geleden was ik er ook 'even kijken'. Vorig jaar veel oudere dames en veel Afrikaanse en Zuid-Amerkaanse dames staan mij nog in het geheugen. Dit jaar trof ik meer (waarschijnlijk) Oost Europese dames. Veel ramen onbezet. Ik heb geen referentie. Het was een maandag. Ik sluit niet uit dat maandag geen goede dag is om veel dames te treffen. Optische een paar mooie meiden. Helaas moest ik mij beperken tot een enkel rondje door de panden aan de Waeze, want ik had 'meldplicht'!

De dag er na Heerenveen, max. 50 meter van de Munnikstraat. Hier lukte het wel om 'even binnen te wippen'. Ten opzichte van Leeuwarden is het aanbod echt heel beperkt. Twee panden waar zich enkele ramen bevinden. In Club 3 was welgeteld één Afrikaanse dame aanwezig. In Club 88 5 dames. Op het eerste gezicht 4 Afrikaanse en Zuid-Amerikaanse dames en 1 Oost-Europese. Voor mij was de keus snel gemaakt. De Oost-Europese dame in kamer 02 bleek Oekraïense te zijn. Blond en optisch perfect onder het pseudo Claudia.
Na 30 jaar raambezoek is mij wel bekend welke service ik kan verwachten bij de ramen, doch Claudia heeft mij verrast voor €55. Als ik weer eens in de buurt ben...... ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke