Auteur Topic: DUNJA (Roe)  (gelezen 5187 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DUNJA (Roe)
« Gepost op: 9 oktober 2016, 09:50:56 »


[box title=DUNJA]
Land:             Roemenië
Taal:              Duits
Leeftijd:         23
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,67m
Model:            slank
BH:                mooie B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      bruinrood
Haarlengte:    halflang/krulletjes
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Z PZC NMC Vingeren GFE PSE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DUNJA (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 9 oktober 2016, 18:43:02 »
Gisterenavond zat ik, niet lang na mijn aankomst in PE, buiten wat uit te rusten. Rust zou ik niet lang hebben, want al snel nadat ik me neergeploft had, kreeg ik het gezelschap van Dunja. 

Dunja is een vrolijke Roemeense meid van 23 lentes. Ze heeft een mooi gezicht met pretoogjes, halflang roodbruin krullend haar, is 1,65m groot, slank gebouwd (zonder daarom mager te zijn), heeft een hele mooie B-cup en een lekkere kont.

Ze is uiterst herkenbaar aan haar poesje en billen: ze heeft daar een spierwit streepje van om en bij de 1 cm breed tengevolge van vitiligo (geen kleurpigmenten). Dunja schaamt er zich wat om, maar ik heb haar verzekerd dat daar geen enkele reden toe is: het is een echt schattig zicht :)). Dunja heeft btw ook nog 1 kleine tattoo boven haar venusheuvel. Piercings kan ik me niet herinneren.

Dunja ontpopte zich al heel snel tot een aangename en geduldige gesprekspartner. Ze kwam steeds dichter tegen me aan zitten en het duurde dan ook niet zo heel lang eer ik zin had in deze mooie meid. Net op het moment dat ik wou aangeven dat ik een kamertje met haar wel zag zitten, stond ze echter op en zei ze dat ze wegens te koud maar snel terug naar binnen ging. Ik liet haar maar gaan, ik moest me immers toch nog douchen.

Zo gezegd zo gedaan en een verfrissende douche later stond ik in de bar, waar het nog steeds heel gezellig was. Ik zag Dunja niet zo direct, dus ik vroeg me een pintje en zette me aan de bar. Enkele minuten later kwam mijn prooi binnen gezweefd.

Tot mijn verbazing en spijt zette ze zich echter niet naast me (had die nu echt niet door dat ik uiterst geïnteresseerd in haar was), maar plantte ze zich enkele stoelen verder neer. Ze maakte gelukkig wel al heel snel oogcontact en ik deed dan ook onmiddellijk teken dat ze zich naast me moest komen zetten. We hebben vervolgens nog even verder gepraat en zijn daarna op kamer getrokken.

Eens op kamer (de toog waar je DVP de kamersleutel moet oppikken, is btw een heel stuk naar rechts, veel dichter bij de sauna nu, verplaatst) ontdeed Dunja zich al snel van haar kledij en kon ik een pracht van een lichaam aanschouwen. Geen pocketje, maar wel een heel mooie, goed gevormde vrouw.

Op bed begon Dunja me onmiddellijk te zoenen, jammer genoeg wel maar met weinig tong, het enige ‘minpuntje’ van de kamergang.

De daaropvolgende pijpbeurt was van uitstekende kwaliteit. Tijdens het pijpen kon ik overvloedig met Dunja haar lekkere borsten spelen en ondertussen kon ik in de spiegel genieten van het zicht op Dunja haar mooie, naakte lichaam.

Neuken (hondjes, cowgirl, missio, terug cowgirl en terug hondjes) was heel leuk. Dunja leek er ook echt van te genieten. Ik ben stevig klaargekomen tijdens hondjes, maar Dunja wou nog niet onmiddellijk van ophouden weten :o. Ze bleef nog een tijdje met haar kont doorstoten, alsof om te zeggen: hé, ik wou nog wel wat langer fun maken hoor :)).

Enfin, piet laten afkuisen en we hebben de kamer net binnen het half uur verlaten. Ikke heel tevreden ;D.
 
Herhalingsgevaar: groot. Hele mooie, lieve en vrolijke meid. Goede tot heel goede service. Het zou zomaar opnieuw tot een kamergang kunnen komen als ik haar nog eens tref 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum