Auteur Topic: Vicky (Bulgaarse/Russische) - Ex Barbara van GT  (gelezen 4655 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Vicky (Bulgaarse/Russische) - Ex Barbara van GT
« Gepost op: 13 oktober 2016, 22:30:14 »
Nationaliteit/Taal : Russisch-Bulgaars / Engels
Leeftijd : 20
Haarkleur/-lengte : donker blond korte haar
Lengte dame : 1m60
Ogen: blauw/groen
Postuur/Kont/Cupmaat : minderjarige melkwitte Lolita-looks met uitzondering van haar tieten / mooi rond kontje / C-cupje
Tatoeages/Piercings : Piercing boven lip / tats in haar flank en onderarm
Roken: Yep
Prijs : 50 euro voor halve uur
Service: TZ, droogneuken, knuffelen, beffen, vingeren, PZC, NMC, GFE, pussysliding, dT, Eierlicken.

Uit mijn verslag:

Zowel ik als Su10027 hadden de hoop opgegeven voor een sessie. Net op dat moment verscheen Vicky ten tonele, een zeer mooie meid met prachtige (pret)ogen. Er was duidelijk een klik ontstaan tussen ons. Ze keek me diep in de ogen en zei: "I think you are in love with me". Hierop antwoordde ik als volgt: "I get in love with all beautiful girls". De plagerij tussen ons was gestart. Net op moment liep Olympia oeps euhm bedoel Leonida langs en gaf me een zoen in de lucht op een afstand, wat ik op dezelfde manier beantwoordde. Vicky liet merken of speelde dat ze dit niet niet waardeerde door met het schudden van haar hoofd. Ik twijfelde of ik wel met haar de kamer op zou moeten gaan. Niet omdat ik het niet wilde, maar had gemerkt dat ze verkouden was en wilde er niet mee besmet raken. Ze ging een cola halen en nadat ze was terugkwam boog ze zich naar mij toe en gaf me een kus. Oke door deze actie was ik verkocht. Ja ik weet het vlees is zwak, dat eventuele griep van haar zou ik voor lief nemen. Risico's van de hobby hé. Vervolgens kroop ze in mijn armen en genoot van haar bestelde chocolademousse. Ze liet mij er ook van eten en stopte het in mijn mond. Ze vroeg of ik nog meer wilde waarop ik antwoordde "No I want you". Dit liet ze zich geen twee keer zeggen en stond meteen op om een sleutel te halen.

Op de kamer deed ze ze haar schoenen uit en begaf ze zich tot mij zodat we elkaar konden zoenen. Ze trok aan mijn berenvel en liet zich zakken op het bed en het intens zoenen zette zich voort. Ze knoopte mij berenvel los en schoof het achter mijn schouders. Ik trok de berenvel uit en ondertussen was zij zich aan het uitkleden. ik liet me zakken naar haar zoals door Partycrasher verwoorde verticale glimlach en ging haar beffen. Hierop kreunde ze al snel behoorlijk wat eigenlijk fake was, maar boeide me niet. Naarmate werd ze natter en natter en stopte een vinger in haar en vervolgens twee vingers. In 1e instantie wilde ze geen 2e vinger erbij, maar nadat ze het merkte dat ik het goed deed liet ze het alsnog toe. Ditmaal merkte ik door haar trillingen in haar heupen en druip uit haar kutje dat ze was gekomen. Ze vroeg me of ze me kon pijpen, waarop ik zei "sure if you want". Moet zeggen dat ze goed en met gevoel kan pijpen waarbij deepthroat en ballenlikkerij niet worden overgeslagen. Vervolgens kroop ze op mij en vroeg me wat ik wilde waarop ik antwoorde "it doesn't matter what ever you want". Ze zoende mij en ging pussysliden op mijn pretpaal. Ik hield haar vast, draaide haar om, zodat ik boven haar kwam en ging sliden met mijn paal over haar kutje. Het was overduidelijk te merken dat ze hiervan genoot. Ging sneller en sneller sliden en vervolgens swapte ik met mijn eikel over haar klitje. Dit werd haar te veel en er kwamen wat lichte spetters uit haar kutje. Was dit soms een squirt? Ze was er zelfs van zo slag geraakt dat ze het niet voor mekaar kreeg om de condoom uit het pakje te krijgen. Als een gentleman heb ik dit maar voor mijn rekening genomen. Vervolgens lekker in missionair genomen. Daarna kwam ik overeind op mijn knieën, deed haar benen over mijn armen, waardoor ik haar heupen een beetje liften en zodoende kon ik flink in haar stoten. Uiteindelijk zijn we overgegaan tot doggy, waarbij de op een gegeven moment zei "Yeah fuck me". Ging hierna nog even flink door tot op het moment totdat zij klaarkwam en ik spoot het rubbertje vol en op dat moment liet ik haar zakken op haar buik. Zodoende konden we intens genieten van deze memorabele sessie. We hadden wel wat rust verdiend. Ze stak een sigaret op en zei "I need always a cigaret when I come". Of dit gemeend was weet ik niet, maar je ego raakt wel erdoor gestreeld. Zij heeft mijn dag helemaal Vertigo gemaakt.