Auteur Topic: JOHANNA (Nederlandse)  (gelezen 85655 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Johanna (Nederlandse)
« Reactie #15 Gepost op: 24 juli 2017, 08:33:14 »
Gisteren inderdaad gezien in Babylon.
Ken de meid niet dus dacht al hoor ik het goed praat ze Nederlands. Later dus inderdaad gehoord dat het zo is en dat ze Johanna heet.
Ze had genoeg te doen gisteren zag ik.
Ik zal haar vrijdag de temperatuur eens opnemen  :lol
dan zak ik donderdag af naar elsdorf om haar bloeddruk te meten en een diep inwendig onderzoek te geven en me neuk budget voor sixsens te halveren  :lol
Staat genoteerd!
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Johanna (Nederlandse)
« Reactie #16 Gepost op: 26 augustus 2017, 17:09:43 »
Vrijdag 5 augustus, drie weken geleden voor de eerste keer in contact gekomen met deze blonde schoonheid. Een lekker potje Nederlands lullen in een saunaclub met een dame is een zeldzaamheid. Toen kwam het niet tot een kamer.
Echter, gisteren op 25 augustus nam ik mijn moment.

Ik was net binnen. Normaal gesproken eerst één of twee uurtjes socializen. Ik liep meteen Johanna tegen het mooie slanke lijf. Ze herkende me nog. Meteen aan de praat. Ze dacht dat ik helemaal niet met haar op kamer wilde, omdat ik me na de kennismaking op 5 augustus helemaal niet meer heb laten zien. Nee hoor meid. Ik was volgeboekt de 5e  ;D

Een super frisse meid, met lange iets krullende blonde haren, kleine borstjes (A), kristal blauwe kijkers en een behoorlijke algemene kennis. Een plezier om naast te staan. De vorige keer was ze best druk bezet. Ik dacht, die laat ik maar niet schieten, want anders zou het er wel eens niet van kunnen komen. Na een verfrissende douche richting kamer 1.
Wat een spontaniteit! Een gezelligheidsdier op de kamer. Veel lachen, maar ook een pot uitstekende seks. Ruime GFE, maar heeft ook een uitgesproken PSE kant. TZ totaal niets op aan te merken. Passievol! Ze gaf wel aan dat ze met TZ bij rokers terughoudend is. Ze wist niet dat ik een clubroker ben, toen ik haar dat vertelde. Met tandpasta, tandenborstel, mondspoeling en Cool Caps van Papermints is er niets van te merken.
Blasen GOSP = 0,9M. Jawel, bijna de Michelle (D) onderdruk.
Ik merkte al snel dat ze voor heel veel in is. Op verzoek kreeg ik behoorlijk lijst met mogelijkheden. Heb het deze keer nog bij een standaard kamer gelaten en die was meer dan 100%. Ik vermoed dat deze kamer niet de laatste is  ;D

Ze hopt tussen Babylon en Golden Time. Normaliter op vrijdag en zaterdag in Babylon.
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline waterrat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Johanna (Nederlandse)
« Reactie #17 Gepost op: 1 september 2017, 21:22:05 »
Vandaag kennisgemaakt met deze sympatieke nederlandse dame,..
Zoals al eerder vermeld in dit forum is zij niet aggressief op zoek, maar heeft de zaken
feilloos in de peiling. Ik had haar op haar enige dag in SS ook al gespot, maar pas vandaag
de gelegenheid gehad haar te leren kennen. Na een ontspannen gesprek over van alles en nog wat
"nodigde ze mij uit voor een kamer" :lol
Moest inwendig hartelijk lachen om deze "move" en heb de "uitnodiging" graag aangenomen.
De kamer die volgde was dik in orde, lekkere gfe, niets op aan te merken. Kwam zelf niet super op gang, maar dat lag aan mij.
Al met al een aanrader, niet in het minst om haar natuurlijke uiterlijk en optreden.
HHG 100%
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Johanna (Nederlandse)
« Reactie #18 Gepost op: 4 september 2017, 16:40:15 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
Johanna (Nederlandse)
« Reactie #19 Gepost op: 5 september 2017, 09:06:52 »
Volgens de AWL aanwezig vrijdag, ben erg benieuwd!
It ain't much without the Dutch,  zeggen ze wel eens :dance:
  
  

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Johanna (Nederlandse)
« Reactie #20 Gepost op: 5 september 2017, 09:23:51 »
Volgens de AWL aanwezig vrijdag, ben erg benieuwd!
It ain't much without the Dutch,  zeggen ze wel eens :dance:
Lekker Ding inderdaad en prima service! :censored
Er komt vrijdag nog iemand speciaal voor Johanna.
Ik zal Johanna en jullie beiden voorstellen en vervolgens de volgorde van kameren bepalen  :lol
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
Johanna (Nederlandse)
« Reactie #21 Gepost op: 5 september 2017, 10:27:52 »
Volgens de AWL aanwezig vrijdag, ben erg benieuwd!
It ain't much without the Dutch,  zeggen ze wel eens :dance:
Lekker Ding inderdaad en prima service! :censored
Er komt vrijdag nog iemand speciaal voor Johanna.
Ik zal Johanna en jullie beiden voorstellen en vervolgens de volgorde van kameren bepalen  :lol

Volgens de site Sofia nog op vakantie, Eva niet aanwezig, Georgiana nog op vakantie....
Des de meer redenen heb ik om met haar een Poar keer te Neemn :lol :censored
  
  

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Johanna (Nederlandse)
« Reactie #22 Gepost op: 6 september 2017, 10:38:26 »
Volgens de AWL aanwezig vrijdag, ben erg benieuwd!
It ain't much without the Dutch,  zeggen ze wel eens :dance:
Lekker Ding inderdaad en prima service! :censored
Er komt vrijdag nog iemand speciaal voor Johanna.
Ik zal Johanna en jullie beiden voorstellen en vervolgens de volgorde van kameren bepalen  :lol

Ga jij maar eerst lekker douchen, dan grijp ik intussen Johanna wel ... eehh .. mijn kans wel, bedoel ik.

Mijn eega is er niet dus ik mag helemaal los... en dat gun ik mezelf wel eens... hihi  :lol_hitting:
  
  
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Bearke

  • rakkertje
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
Johanna (Nederlandse)
« Reactie #23 Gepost op: 6 september 2017, 19:50:16 »
Volgens de AWL aanwezig vrijdag, ben erg benieuwd!
It ain't much without the Dutch,  zeggen ze wel eens :dance:
Lekker Ding inderdaad en prima service! :censored
Er komt vrijdag nog iemand speciaal voor Johanna.
Ik zal Johanna en jullie beiden voorstellen en vervolgens de volgorde van kameren bepalen  :lol

Ga jij maar eerst lekker douchen, dan grijp ik intussen Johanna wel ... eehh .. mijn kans wel, bedoel ik.

Mijn eega is er niet dus ik mag helemaal los... en dat gun ik mezelf wel eens... hihi  :lol_hitting:

goed het lijste volgen van je eega welke " Not Done zijn "   :sign0151:
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Johanna (Nederlandse)
« Reactie #24 Gepost op: 6 september 2017, 20:42:49 »
Volgens de AWL aanwezig vrijdag, ben erg benieuwd!
It ain't much without the Dutch,  zeggen ze wel eens :dance:
Lekker Ding inderdaad en prima service! :censored
Er komt vrijdag nog iemand speciaal voor Johanna.
Ik zal Johanna en jullie beiden voorstellen en vervolgens de volgorde van kameren bepalen  :lol

Ga jij maar eerst lekker douchen, dan grijp ik intussen Johanna wel ... eehh .. mijn kans wel, bedoel ik.

Mijn eega is er niet dus ik mag helemaal los... en dat gun ik mezelf wel eens... hihi  :lol_hitting:

goed het lijste volgen van je eega welke " Not Done zijn "   :sign0151:
We zitten toch op een hoerenlopersforum ... eega ... mijn twee melocakes ... dames die je zo bespelen dat je zo gevangen bent als bij moeder de vrouw (al dan niet vroeger) .... ik ben nog eerder met een club dan met een dame getrouwd .... opeisen is einde spielerei ... 't mag leuk zijn, maar een clublief of een clubeega .... potverdorie ... erger moet het toch niet worden   :lol ;D
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
Johanna (Nederlandse)
« Reactie #25 Gepost op: 9 september 2017, 21:17:52 »
Mijn eerste kamergang van de dag:
De Nederlandse blondine Johanna stond op aanraden van Babylon-expert Sjeufke op mijn wensenlijstje. Bij binnenkomst zaten Sjeufke en ik aan de tafel in het eetgedeelte, toen ze uit de kleedruimte van de dames kwam gelopen. Alhoewel lopen niet de juiste term is. Dartelen, zweven, fladderen, vliegen of hoe je het voortbewegen van een engeltje ook noemt. Johanna is het buurmeisje waar je al jaren stiekem verliefd op bent. Het meisje waarvan je weet dat ze met meerdere vriendjes rommelt en dat zij er dan het meeste van geniet en waar jij ook graag mee zou willen rotzooien. Maar je bent die buurman die te oud is voor haar en naar wie ze loopt te lonken omdat ze weet dat zij je in haar macht heeft met haar wulpse lijfje en ondeugende, stralende oogjes. Dus blijft het bij het spelen met jezelf als ze in de zomer op haar fiets voorbijkomt, gekleed in een strak naveltruitje en een hotpants die strak om haar lekkere billen zit. Haar natte pruimpje dansend op het zadel…… En yep, je komt alweer klaar.

Dat is het mooie van Babylon: geen naveltruitje, geen hotpants, maar een naakte Johanna die Sjeufke om de nek vliegt en van wie ik ook meteen drie zoenen krijg bij het voorstellen. Ze loopt op hoge hakken en dat is het enige kledingstuk dat deze kanjer draagt. Terwijl ze met ons praat, zit ze ongegeneerd aan haar kleine, maar o zo prachtige borstjes, en kijk ik recht tegen haar heerlijke schaamlipjes aan (Johanna staat altijd een beetje met de beentjes uit elkaar, zodat je vol zicht krijgt op haar verrukkelijke liefdesnestje). Onder mijn handdoek verstijft de lovemachine in rap tempo en ik moet moeite doen om een spontaan orgasme tegen te gaan. Op mijn wensenlijstje wordt haar naam doorgestreept, want ze verschuift per direct naar mijn eisenlijstje. Johanna, het buurmeisje dat hier naakt voor me staat en waarmee ik heerlijke sex kan hebben. “De meeste dromen zijn bedrog” volgens ene Marco B., maar hij is blijkbaar nog nooit in Saunaclub Babylon geweest.

Sjeufke leidt me rond en laat me alle kamers zien, waarna we Johanna weer tegen het goddelijke lijfje lopen. Ze kijkt me ondeugend aan en vraagt of ik zin heb om met haar de dag te openen. Ondanks dat ik me voorgenomen had te wachten tot een uurtje of twee alvorens ik een meisje op zou zoeken voor een kamergang, kan ik me niet beheersen. Want wat als ik nu “nee” zeg? Dan is dat een garantie dat het er niet meer van gaat komen vandaag. Want dat Johanna erg druk bezet is en nauwelijks tijd heeft om door de club te lopen tussen het kameren door, is mij al meteen duidelijk (en zal gedurende de dag blijken). Dus ik grijp meteen mijn kans en ruk haar weg uit de grijpgrage handen van de heer Sjeufke (die het me – hoop ik – vergeven heeft gezien zijn uitgebreide kamergang met haar later op de dag).

Johanna en ik belanden op mijn verzoek op kamer 1 (op de bovenverdieping). Die kamer heb ik om twee redenen gekozen: ze loopt dan lekker voor me de trap op zodat ik haar heerlijke billen voor mijn ogen zie dansen en deze kamer heeft twee spiegels (een boven en een naast het bed). Wat op het bed volgt, is een meer dan verrukkelijke GFE. Veel tongzoenen, strelen, elkaars lichaam verkennen / verwennen met handen, mond en tong, waarna Johanna haar orale vaardigheden loslaat op mijn lovemachine. Die is behoorlijk van slag. Ondanks dat hij ervaring genoeg heeft en al vele mondjes heeft gevuld, is dit toch wel iets zeer speciaals. Ik moet Johanna afremmen, want anders hadden ze binnen twee minuten het plafond al kunnen gaan dweilen…… Dus gooi ik Miss Nederland op haar rug en is het mijn beurt om haar te verwennen. Wat is dat toch heerlijk! Ik warm haar op en dan is het tijd voor de daad. We beginnen in missionaris waarbij Johanna me blijft verwennen met heerlijke tongzoenen. In de spiegel zie ik hoe ik deze sexgodin aan mijn lovemachine rijg en dat windt me erg op. We schakelen over naar cowgirl en reversed-cowgirl. Het kan zijn dat we nog veel meer standjes gedaan hebben, maar ze brengt mijn hoofd zo op hol, dat ik het niet allemaal meer kan onthouden. Had ik maar een camera in mijn oog die alles opsloeg (wat zou ik de beelden vaak terugbekijken en handwerken……). Ik geef aan hoe ik klaar wil komen en Johanna geeft me weer een lekkere tongzoen. Het condoom verdwijnt, mijn schatje gaat op haar rug liggen en dan kom ik over haar lijfje en borstjes klaar. De eerste straal is zo krachtig, dat ik hem ver tot over haar rechterschouder afschiet.

Vreemd dat het me gelukt is om zoveel tekst te produceren, want eigenlijk kan ik het maar op één manier samenvatten: onbeschrijfelijk………

Voor dit lekkere, heerlijke, mooie, geile buurmeisje kom ik zeker nog een keer terug naar Babylon en ik denk dat het niet bij één herhaling blijft. Dit is een toppertje, in alle opzichten. Ik wil nog vaak in die ondeugende oogjes kijken als ik mijn zaad afschiet.

  
  
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Johanna (Nederlandse)
« Reactie #26 Gepost op: 10 september 2017, 08:17:31 »
Op vrijdag 8 september de Dutch Johanna maar weer eens aan de yoghurtbus geregen.
Het was nog even spannend, want er was een wachtlijst  :-\
Een paar nieuwe stapmaten naar Babylon gelokt, die zowat allemaal Johanna op de playlist hadden staan.

Aan mijn recensie van 5 augustus heb ik maar weinig toe te voegen. En zoals ik toen al schreef, het zou niet de laatste kamer worden. Anderhalf uur met deze blondine geworsteld. En weer van een uitstekend niveau.
Ja sexmachine, een Nederlandse en van uitstekend niveau   :lol

Vorige keer schreef ik dat ze op vrijdag en zaterdag aanwezig is. In de basis is ze aanwezig van donderdag t/m zaterdag gaf ze aan.
Echter gisteren (zaterdag) was ik nog een paar uurtjes in Babylon en toen was ze er weer niet. Er is dus geen pijl op te trekken. Mann muss ein bisschen Glück haben.
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
JOHANNA (Nederlandse)
« Reactie #27 Gepost op: 29 september 2018, 09:26:29 »
Voor de liefhebbers, onze Nederlandse Johanna schijnt volgende week donderdag weer een dagje aanwezig te zijn in Babylon.
« Laatst bewerkt op: 29 september 2018, 09:51:25 door Taylor »
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
JOHANNA (Nederlandse)
« Reactie #28 Gepost op: 27 november 2018, 21:12:55 »
Afgelopen zondag (25/11) ook gespot!
  
  

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
JOHANNA (Nederlandse)
« Reactie #29 Gepost op: 16 september 2020, 08:36:41 »
Is Johanna nog ergens te vinden voor een lekker potje paalzitten?
  
  
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"