Auteur Topic: SENDA  (gelezen 5393 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SENDA
« Gepost op: 17 oktober 2016, 22:45:00 »
Bleef er 1 dame over en dat was Senda. Senda zat buiten op het overdekte terras bij de 2 mannen die een spelletje aan het spelen waren. Dit was volgens mij ook het enige wat ze deden, maar goed, Senda zat dus bij ze. Ik ging maar een beetje voetbal kijken en wachten tot Senda vrij kwam. Toen ze opstond en naar binnen ging, ging ik haar achterna.

Binnen was ze inmiddels naast een andere beer gaan zitten, waar ze vandaag al een paar keer mee had gezeten, maar waar ze ook niet mee naar en kamer was gegaan, voor zo ver ik weet. Ik zette mij neer in de sofa er naast en ik had vrij snel contact met haar. Ik vroeg of ze vrij was en of ze bij mij wilde komen zitten. Zoals ik al had verwacht wilde ze dat wel, omdat die andere beer ook geen initiatief toonde. Wel merkte ik aan haar dat ze nu een beetje sceptisch was. Ik had vandaag al een paar keer een gesprekje met haar en ze had ook gezien, dat ik de hele dag al heb rond gehangen in de club, zonder met een meid naar een kamer te gaan, muv Alexandra. Wel had ik met een aantal dames contact gehad, maar ze uiteindelijk afgewimpeld. Senda was denk ik bang dat dat dit keer ook haar lot zou worden. Haar presales waren nu een beetje kort en ingetogen, wat ik me wel een beetje kan voorstellen. Wel vertelde ze mij dat ik goed was met mijn tong en dat dat ze dat van Alexandra had vernomen. Ik vroeg haar of zij het ook wilde proberen en dat brak gelijk weer het ijs. Ik stelde voor om gelijk een kamer te gaan nemen met haar.

Ze nam een laken me van de Theke. Ik keek op de klok en het was net iets na half 10. We zijn naar boven gegaan naar een kamer en daar bleek dat Senda niet tongzoende. Ik had het haar vooraf niet gevraagd, dus ik kan het haar niet kwalijk nemen. Na wat kusjes op de mond, ben ik afgedaald naar beneden. Senda ging er gewillig voor liggen en ik begon met mijn werk. Dit bleek ik iets te ruw te doen, want ze corrigeerde mij om het wat rustiger en langzamer te doen, wat ik dan ook deed. Ik merkte dat zij in tegenstelling tot veel ander dames het lekkerder vond, wanneer ik haar dieper in het poesje likte. Dit is voor mij moeilijker, omdat ik dan slechter kan adem halen en vermoeiender voor mijn tong. Gelukkig kan ik mijn tong hard maken, waardoor ik toch redelijk diep in haar poesje kan. Ik merkte aan haar dat ze wel kort voor een hoogte punt stond, maar het wilde net niet lukken. Ze was inmiddels al wel behoorlijk geil en nat en ik besloot haar verder te vingeren wat ze erg gewillig toeliet, totdat ook zij heftig klaarkwam. Ook zij had even een minuutje nodig om bij te komen.

Daarna was het mijn beurt. Ze begon met een blowjob en daarna heb ik haar in doggie en missio genomen, totdat ik ook een hoogtepunt had. Uitgeput heb ik nog even met haar op bed gelegen. Ze vertelde me dat ze er erg van genoten had en dat ze de volgende keer misschien wel zou overwegen om me te tongzoenen. Dat is leuk om te horen en daar houd ik haar de volgende keer aan ;)

We gingen de kamer weer af en liepen naar de balie bij de ingang. Vroeg ik aan haar hoeveel ze van me kreeg en ze begon te rekenen en zei uiteindelijk € 40,--, en dat klopte want we waren precies 30 minuten weggeweest, want de klok stond nu op iets na 10. Ik haalde € 40,-- uit mijn portemonnee en overhandigde het aan haar. Ze nam het in ontvangst en toen ik weer naar de kleedruimte wilde lopen, begon ze ineens te twijfelen en zei dat het niet klopte. Ik zei tegen haar dat we om iets na half 10 naar een kamer zijn gegaan en dat we iets na 10 uur terug waren gekomen, dus precies 30 minuten, waarop ze aangaf dat het inderdaad klopte en dat het goed zat. Wel jammer van dit kleine smetje, want verder heb ik me best wel vermaakt met deze dame, ondanks dat ze niet tongzoende.

Naam: Senda
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 26
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 36/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 8/10 (Met name in het begin een paar keer een leuk gesprek gehad, maar op het moment dat ik met haar echt een kamer wilde nemen, was ze bang dat ik weer weg zou lopen)
Aftersales: -/10 (moeilijk te zeggen, omdat ik daarna alleen nog een tijdje bij Alexandra gezeten heb en daarna naar huis ben gegaan)
Cijfer: 7,5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.