Forum > TIPPELEN

Straatdames

<< < (2/5) > >>

LellebeL:

--- Citaat van: Balthasar op 25 oktober 2016, 21:33:33 ---
--- Citaat van: sexmachine op 25 oktober 2016, 20:39:56 ---
--- Citaat van: pret op 25 oktober 2016, 20:31:05 ---
--- Citaat van: Balthasar op 25 oktober 2016, 20:21:47 ---Onlangs twee dames die aan het tippelen waren  :ladyinred een beurt gegeven. Maar in welk subforum kan ik dit kwijt?

--- Einde van citaat ---

Ligt er aan waar het plaats gevonden heeft.

--- Einde van citaat ---
Op straat toch he pret  :-\ ;D

--- Einde van citaat ---

Het oppikken wel inderdaad. Het afboenen netjes in het hotel.  :pompe

--- Einde van citaat ---
Zoo, doe maar duur!!

Worden wij nog gewaarschuwd voor de locatie waar deze dames staan?
Heb het al eerder meegemaakt dat ik dacht dat een meisje mij de weg wilde vragen en toen ze vroeg of ze in mocht stappen was ik zo naïef om ja te zeggen en te vragen waar zij dan heen wilde... ik kwam in een zeer obscure buurt in Antwerpen uit (vlak bij een grote Renault garage als ik mij niet vergis , dichtbij de tunnel onder dat plaatselijke watertje). "Loop maar mee", zei ze toen we op de kennelijke eindbestemming waren gekomen. "Ja gezellig , maar ik heb niet zoveel tijd " stamelde ik nog, waarna zij mij 1000 Bfr vroeg (zo lang is het geleden, mijn verloofde was nog niet geboren!). Gezien de deplorabele staat van haar gemeubileerd onderkomen, begreep ik wel dat zij het als studente niet al te breed had. Dus die 1000 Frankskes allez, dat was toen iets van 50 gulden... Waar heb je het voor nodig?, vroeg ik nog belangstellend. Heb je iets speciaals nodig ?
Hee Hollander ! Waar bemoeit ge uw eigen mee, dat zijn toch mijn zaken wat ik met uw geld doe nadat u mij gedaan hebt!

Question: waar / niet waar gebeurd ?

Balthasar:
Feitelijk een goedkopere optie dan "haar" hotel. Dat moet immers nog betaald worden, het mijne was betaald en of er vrouwelijk gezelschap op de kamer komt, maakt het hotel (ook qua prijs) niet uit.

De locatie, al sla je me dood. Ik was zo blauw als een tientje. Kurfurstenstrasse en dan een van de zijstraten. Wat ik me in elk geval nog voor de geest haal is café Bülow (dat ben ik gepasseerd) en dat ligt in de Bülowstrasse. Daar in die directe omgeving moet het zijn geweest. Het is ook een zijstraat van de Kurfurstenstrasse. Als mevrouw reageert, dan zal ik de locatie navragen.

Mooie anekdote. Heb weleens verhalen gehoord van dames die voor het uitgaan nog snel even wat drinkgeld bij elkaar poetsten. Of het waar is? Ik ben ze nooit tegengekomen in Antwerpen op straat. Alleen junkie-achtige dames die hun diensten aanboden voor een habbekrats.

licky luke:

--- Citaat van: LellebeL op 25 oktober 2016, 23:56:27 ---Heb het al eerder meegemaakt dat ik dacht dat een meisje mij de weg wilde vragen en toen ze vroeg of ze in mocht stappen was ik zo naïef om ja te zeggen en te vragen waar zij dan heen wilde... ik kwam in een zeer obscure buurt in Antwerpen uit (vlak bij een grote Renault garage als ik mij niet vergis , dichtbij de tunnel onder dat plaatselijke watertje). "Loop maar mee", zei ze toen we op de kennelijke eindbestemming waren gekomen. "Ja gezellig , maar ik heb niet zoveel tijd " stamelde ik nog, waarna zij mij 1000 Bfr vroeg (zo lang is het geleden, mijn verloofde was nog niet geboren!). Gezien de deplorabele staat van haar gemeubileerd onderkomen, begreep ik wel dat zij het als studente niet al te breed had. Dus die 1000 Frankskes allez, dat was toen iets van 50 gulden... Waar heb je het voor nodig?, vroeg ik nog belangstellend. Heb je iets speciaals nodig ?
Hee Hollander ! Waar bemoeit ge uw eigen mee, dat zijn toch mijn zaken wat ik met uw geld doe nadat u mij gedaan hebt!

Question: waar / niet waar gebeurd ?

--- Einde van citaat ---

Waar gebeurd.
In Antwerpen namelijk.
Goed lezen...  :lol

(heb ik nou een vrijkaart gewonnen?)

mechelen:
Voor wat het waard is : op de Brouwersvliet staan er 's avonds ter hoogte van enkele cafeetjes enkele zwartjes. Zogezegd staan die daar te wachten op de bus...  :amazone

Balthasar:

--- Citaat van: mechelen op 26 oktober 2016, 00:42:18 ---Voor wat het waard is : op de Brouwersvliet staan er 's avonds ter hoogte van enkele cafeetjes enkele zwartjes. Zogezegd staan die daar te wachten op de bus...  :amazone

--- Einde van citaat ---

Ik heb daar weleens een zwartje opgepikt. Was te voet, dus eerst wat gedronken in een café. Daarna haar afgewerkt in een van de donkere zijstraatjes van de D'Herbouvillekaai.

Niet voor herhaling vatbaar. Constant pogen te upsellen en weinig uitvoeren, zoals eigenlijk altijd met zwartjes in en rondom het Keteltje of andere bars daar in de buurt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie