Daar kan ik ook nog iets van zeggen.
7 jaar terug was ik nog in Praag geweest en ik heb er zowel de culturele historische stad bezocht als de onderbuik (pay6 dus). Ik heb er een nacht doorgetrokken en in neon club (privéclub) 2 uur verbleven met de Russische Mila en er een zalige tijd mee gehad.
Ik was nog niet helemaal uitgeneukt zo bleek later. Het Winceslasplein is een tippelzone (toch anno 2009) waar een zigeneunertype me streelde over m'n arm en zei dat ze zin had in seks. Ja ik wist al wel dat ze een straathoertje was. Het onzekere voor het zekere genomen en met haar mee geweest. Ze legde me uit dat we een taxi nodig hadden om de stad uit te raken. Taxi's in Praag zijn duur dus zij regelde dat waardoor het erg goedkoop uit viel, bijna Oekraïense prijs (4 of 5€). Ik moest wel zwijgen of hij zou meer vragen voor de rit dixit het hoertje. Van de plek waar de taxi ons afzette was het nog te voet naar haar huis in een ongure buurt. We passeerden een hond en ze vloog tegen me aan, bang van het geblaf.
Uiteindelijk kwamen we aan en ik moest stil zijn om haar ma niet te storen. Daar had ze even een babbel mee voor we in haar kamer gingen. Daar werd de prijs afgesproken en ik heb zwaar moeten afdingen naar ca 48€. Het neuken (in haar eigen slaapbed!) ging wat lastiger maar wat wil je na een supersessie met een Russische in een kwalitatief luxueuzere setting. Kon toch klaar komen. Herinner ze me nog vaag met een spleet tussen haar tanden. Een beetje opdringerig ook vragend of ik al klaar kwam. Vervelende vraag.
Dat gebeurde toch en we vertrokken terug naar de stad. Weer die scene met de hond, ze vloog tegen me aan. Ze vroeg extra geld voor de taxi die niet werd genomen, we gingen ineens met de bus terug naar dat plein waar ze prompt een andere klant verleidde en er direct mee weg ging. Hij was onmiddellijk door haar betoverd zoals ze zachtjes over zijn arm wreef, z'n hand vasthield terwijl ze geil en stout glimlachend aankeek zoals dat bij mij deed. Dat geld van de niet-genomen taxi ging ik dus niet terug zien, zoveel was duidelijk.
Als ik dit vergelijk met wat Sexmachine schrijft over het keteltje, had ik verschrikkelijk veel geluk gehad wanneer ik daar nu naar terug kijk! Voor hetzelfde geld hadden zigeunervriendjes nog onguurder dan de buurt waar ze woonde me kunnen opwachten temidden in een vreemde stad op een plak waar ik begot niet wist waar ik me precies bevond.
Hiernaast nog een aantal dingen:
* In Kortrijk liep ik naar huis terug toen een auto plots omkeerde en een zeer mooi poppemieke het raam open deed en vroeg of ik zin had om mee te komen. Er zaten nog 2 even mooie popkes in de wagen te naar me kijken. Ze vroegen 300€ voor 3 (daar begon voor mij de teleurstelling, dacht dat ze me gewoon wilden...

wel...

) en zouden me naar een club brengen die ik kende van naam. Ik weigerde dat met spijt. Ik kon geen 300€ missen op dat moment (werkloos). En wie weet wat ze nog bij zouden vragen? Champagne, Cava's, de 300€ zouden maar voor een half uur zijn waarna ze meer zouden vragen etc etc. you know the game.
* In 2012 ging ik terug van FKK Sharks naar m'n hotel op de grens met G.H. Luxemburg en merkte tippelaarsters op. Ik was nog in Darmstadt en het was nog niet zo ver van Sharks af. En het waren heel mooie vrouwen, Oost-Europese types voornamelijk, ze stonden samen en er stopten wagens. Ik was deze keer wel al verzadigd na een 4-tal sessies bij de haaien.
* Heel recent kwam een Facebook-vriend een zielig verhaal vertellen over hoe hij door een negerinnetje (met sensuele lippen, maar die zwartjes hebben dat

) werd aangesproken in de Colruyt. Die dame deed prompt een huwelijksaanzoek. Toen dat niet lukt omdat hij aangaf dat hij een relatie had, stelde ze een prijs voor om seks te hebben. Nu is dat misschien geen echte straatdame, een winkeldame misschien. Ik zei natuurlijk dat dit verdacht was en mogelijk een truc om geld afhandig te maken zonder een slag te doen cfr wat sexmachine al zei over de zwartjes in Antwerpen. Ik heb dit nog nooit eerder gehoord. Toen ik m'n kritiek uitte werd ik natuurlijk gelyncht door zowel feministes als "politiek correcte" mannen die zich opwerpen als Ridders met schoon blazoen.
Tot zoverre m'n bijdrage in deze.