Auteur Topic: Strassenstrich, Berlijn  (gelezen 7153 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Strassenstrich, Berlijn
« Gepost op: 25 oktober 2016, 23:01:22 »
Na een bezoekje aan Artemis, was ik nog niet klaar. Ik vroeg de taxi of er ook "Strassenstrich" is in Berlijn. Ik had zelf via internet al wat opgezocht, maar daar werd ik niet direct vrolijk van. Eerder in Wenen had ik wel een zeer behoorlijke line-up gezien op straat. En, omdat het principe "Niet geschoten, is ook niet gespoten" geldt, vroeg ik het maar aan een taxi-chauffeur.

De strassenstrich in Berlijn
Eerst naar het hotel gaan en zelf rijden was geen optie. Ik had in Artemis al behoorlijk diep in het glaasje gekeken (lees: straalbezopen was). Daar rondlopen, had ik ook niet veel trek in. Het was laat, geen idee hoe ver dat dan lopen is, het regende en vaak zijn het smerige straatjes. Ik vroeg de taxi-chauffeur dus om rond te rijden, te stoppen bij dames die ik wel wat wilde vragen en mij dan met deze dame naar het hotel te brengen. De taxirijder had er zelf weinig vertrouwen in, want het was al laat, het regende en het was koud. Hij probeerde het een paar keer, maar had al snel door dat ik zelfs in beschonken toestand wist dat je in table dance bars die commissie betalen, niet moet zijn. Zelf vind ik diep in de nacht, tegen 's ochtends vroeg ideaal. Veel dames werken dan nog even door, omdat brave huisvaders die vroeg uit de veren zijn gegaan, nog weleens een ommetje willen maken.

Hoe de straat precies heet, geen idee, maar het was in de buurt van het centrum en volgens mij een zijstraat van de Kurfursterstrasse. Er stonden in deze straat, in het verlengde van deze straat en op diverse hoeken toch best nog wel wat dames. Ik schatte het in op een stuk of 20 en ze stonden niet op de bus wachten.

Deze dames zijn over het algemeen Bulgaars, Roemeens, maar vooral Hongaars. Geen junk-achtige types gezien, maar gewoon dames die in NRW ook best in saunaclubs rond zouden kunnen lopen. Na het bezoekje aan Caligula besefte ik dat als je deze club van binnen hebt gezien, de straat nog niet zo'n gekke werkplek is. De taxi-chauffeur vroeg braaf bij elke dame of hij even moest stoppen. Omdat sommigen aan de andere kant stonden, keerde hij zo nu en dan ook netjes. Wat mij betreft dus niks om met je eigen auto te doen. Met al die inritten, uitritten, parkeerplekjes, kerende auto's en plots stoppende auto's heb je zo een accident te pakken.

Prijzen? Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt. Grofweg heb je 4 potentiële afwerkplekken: op straat (er zijn beschutte plekjes), in een hotel waar deze dames de deur plat lopen (kost een paar tientjes), in je auto of in je eigen hotel. Op straat is het goedkoopste. Voor € 5 kun je je al even af laten trekken en de goedkoopste dames zuigen voor 15 euro aan je piet. Voor 30 euro kun je neuken nadat je even gepijpt bent door de dame.  Wil je wat mooiere dames (en betere service) dan zal het wat meer kosten. Naar je eigen hotel, dan spaar je alvast de kosten voor het rommelhotel uit. Prijs is te onderhandelen met de dame. Tip: kijk het eerst even een half uur aan en boek daarna langer als het bevalt. Ik zou ook altijd kiezen voor eigen hotel. Mits je natuurlijk een hotel hebt geboekt waar men niet moeilijk doet over bezoek van dames. Verder is het pay peanuts, get monkeys. Voor 15 euro kun je geen wonderen verwachten.
Hongaarse Bella
Ik nam Bella mee voor een half uur. Dat zou € 50 kosten. Procedure is dat de dame instapt en haar vriendje, beschermheer of vaak platweg pooier belt om aan te geven waar ze naar toe gaat. Dit gesprek verliep volledig in het Hongaars en ik kon er dus geen fluit van verstaan. De taxi-chauffeur moest uiteindelijk wel drie keer uitleggen om welk hotel het ging en waar dat ergens ligt. Bij de ingang stoof ze direct op de receptie af. Ik ging maar richting de lift. Uiteindelijk bleek ze een kaartje met het adres gepakt te hebben. Dit werd doorgegeven aan meneer en daarna konden we aan de slag. TZ zat er niet in, maar PZC deed ze prima. Zo prima dat ik nog een half uurtje bijboekte. Uiteraard direct gevolgd door een belletje naar de Hongaars sprekende meneer die maar al te graag weet waar deze dame uithangt. Nadat ze een uitstekende pijpbeurt had weggegeven, haar even doggy style afgeneukt. Het neuken vond ik wat minder. Alles deed pijn bij mevrouw. Daarna is ze vertrokken. Ochtendlicht was al te zien. Je kunt er vast wel wat bij voorstellen dat ik bij de zakelijke verplichtingen niet heel erg fit meer was.

Voor wie het wil weten: ze is te herkennen aan haar tattoo met de naam Bella. Een van haar vele tattoos.
Het vervolg valt altijd tegen
De dag erop hetzelfde recept. Het was me goed bevallen. Eerst de zakelijke plichtplegingen, dan een feestje vieren in Artemis en daarna nog even op zoek naar een straatmadelief. Ik vroeg wederom een taxi-chauffeur om me rond te rijden door straatjes met stoepmevrouwen-van-plezier. Hij vond dit geen gebruikelijke taxi-rit, maar had er ook weer geen problemen mee. Hij had een heel verhaal dat er meerdere buurten waren die zich van elkaar onderscheiden door kwaliteit. Er is een wat duurdere buurt, een goedkopere buurt met junkies en iets daar tussenin. Verder buiten het centrum zouden er nog meer buurten zijn. Dat laatste hoefde voor mij allemaal niet.

Uiteindelijk kwam ik volgens mij op ongeveer dezelfde plek uit als de dag ervoor. Wel stonden er een stuk meer dames en wist deze taxirijder aanmerkelijk beter de weg. Vlot reed hij zijstraatjes in, stak hij de doorgaande weg over, etc. Overal waar ik om me heen keek stonden wel dames. Kwaliteit zo op het eerste oog prima, al is het altijd afwachten. Soms schrik je je een hoedje als je dichterbij komt. Ook deze taxi-chauffeur stopte keurig bij zo ongeveer elke dame, draaide om als er aan de andere kant een mooi ogende dame stond en gaf ook voortdurend zijn mening over daar aanwezige dames. De beste man leek er plezier in te hebben.

Uiteindelijk kwam ik uit bij Christina (dat schrijf je waarschijnlijk als Krisztina). Ook weer uit Hongarije. Hongarije is oververtegenwoordigd hier. Dat was in Wenen overigens niet anders bij de straatmadelieven. Als leeftijd gaf ze op 22 en ze mocht met me mee naar het hotel. Precies hetzelfde patroon overigens. Meegaan was geen probleem, maar meneer moest wel even gebeld worden en geïnformeerd worden. Bij vertrek richting het hotel, bij aankomst bij het hotel en bij vertrek ook weer.

Deze dame zag er duidelijk beter uit dan de dame van gisteren. In NRW-saunaclubs zou ze - zeker vandaag de dag - helemaal geen verkeerd figuur slaan. In alles straalde ze uit dat ze dit ook wel weet. Na een zowaar goed begin, maar wat tijd bijgeboekt. Meneer werd weer gebeld en mevrouw ging verder met de pijpbeurt waar ze mee bezig was. Na het bijboeken ging het allemaal wel haastiger en het leek erop dat ze droomde van meer upselling. Ik had haar in totaal € 100 betaald voor een uur en dat vond ik wel prima eigenlijk. Mevrouw wilde nog extraatjes voor langer te blijven, voor in haar mond te spuiten of om er gewoon maar even punto blanco op te gaan zitten. Ook maar even gepast voor het in laten vliegen van een vriendin of het af laten leveren van wat wit poeder. Nadat ze het on top had afgemaakt, vond ik het wel mooi geweest. Mevrouw belde meneer weer en probeerde nog even 20 euro af te schooien voor de taxi. Dat leek me wat veel voor meneer die waarschijnlijk gewoon verderop in de straat staat te wachten.

3e keer, beste keer

De dag erop wederom hetzelfde recept. Of toch, iets anders. Ik had een drink met bekenden en dat was best gezellig. Hoewel ik me vooraf had voorgenomen om te zien hoe ik zo snel mogelijk er tussenuit zou kunnen sneaken, vond ik het gezellig en bleef ik hier wel een tijdje. Het ene na het andere drankje werd achterover geslagen. Al snel was ik ongeveer even bezopen als de dagen hiervoor bij elkaar. Het ging kennelijk bij velen hard, want al snel concludeerde ik dat veel mensen al richting hun hotel waren gegaan.

Dat was het moment voor mij om ook maar eens taxi op te zoeken. Ook deze taxi-chauffeur vond wat rondrijden, "Schlampen" (zoals hij ze noemde) kijken en meeluisteren bij het bespreken van de service en de tijd, geweldig interessant. Gezwind reed hij met zijn taxi door de straatjes waar het te doen was. Het was duidelijk op dezelfde plek als gisteren en er stonden de nodige dames. In de zomer moet het hier helemaal feest zijn. Ik vroeg drie dames wat en de vierde, dat was Anna. Anna, een jonge Hongaarse die geboren lijkt te zijn voor dit vak. Net iets te klein, alles op de juiste plekken, net iets te dikke tieten en een enorm geile kop. Wel in haar gedrag buiten een heel net meisje.

Zo heb ik bijvoorbeeld met haar nog in de hotelbar gezeten en achteraf geen commentaar gehad dat dit een hoer zou zijn. Ook Anna moest voortdurend iemand laten weten waar ze uithing. Ditmaal in het Duits. Anna gedroeg zich voorbeeldig in de bar. In de lobby ook. In de taxi ook en zelfs op de gang richting mijn kamer. Ook op de kamer was dit gewoon een heel lief meisje. Haar voor 2 uur geboekt en toch wel een van de beste sessies van dit jaar gehad. Een van de beste sessies ooit zelfs. Een van de leukste dames van plezier ooit ook. Ze stuurde me wat foto's van zichzelf, vertelde honderuit in het Duits en het Engels. Zonder kleren zat alles op de juiste plek, geen hangtieten, geen vetkwabben, geen tattoos. Tongzoen, pijpen en neuken, ze kan het allemaal. En hoe! Ik zou er binnenkort zomaar weer eens voor naar Berlijn kunnen rijden! Natuurlijk is Anna een van de honderden euro die daar op straat tegen Action/Lidl/Aldi-prijzen staat te zuigen en ligt te naaien met iedereen met een paar tientjes op overschot. Maar toch... leuk meisje, een van de leukste die ik toch al tegen ben gekomen in mijn "carriere" als hoerenloper.

« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2016, 23:09:18 door Balthasar »