Auteur Topic: LOLITA  (gelezen 9890 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
LOLITA
« Gepost op: 26 oktober 2016, 15:58:01 »








"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LOLITA
« Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2016, 16:20:48 »
Een hele mooie nummer 2 op mijn verlanglijst in Soraya's Palace ;D.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LOLITA
« Reactie #2 Gepost op: 2 november 2016, 14:18:16 »
Een hele mooie nummer 2 op mijn verlanglijst in Soraya's Palace ;D.

En nummertje 2 op de lijst heeft de verwachtingen waargemaakt. Heel goede ervaring! Ze ziet me in de toekomst ongetwijfeld nog eens terug 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LOLITA
« Reactie #3 Gepost op: 3 november 2016, 08:53:31 »
Eergisteren heb ik te Soraya's Palace een eerste keer gerollebold met Lolita.

Lolita is een Oekraïense (of Roemeense? ;)) meid van ergens begin in de 20. Het is een heel kleine meid (1,55m) met een mooi kopje, intrigerende ogen, lang zwart haar, leuke zachte tietjes en een heel lekkere kont. Haar lichaam is niet zo mooi als op de foto's op de site, maar het kan er zeker mee door :)). Lolita heeft vroeger blijkbaar langere tijd in Living Room te Kaarst gewerkt.

Ik had maandag telefonisch een afspraak gemaakt voor een half uurtje met Lolita en het was ook het onderdeurtje zelf dat me aan de ingang ontving met ondeugende ogen en een stralende lach. Leuke binnenkomer :))!

Ik kreeg de vraag of ik de overige dames wou ontmoeten, met het oog op een volgend bezoek aan Soraya's Palace, maar dat heb ik afgewezen: de zin om deze kleine meid te neuken was al te groot.

Lolita ging me voor op weg naar boven. Ze had een sexy jurkje aan en geen slipje daaronder. Zalig zicht, zo tijdens het bestijgen van de trappen ;D. Deed me alleen des te meer zin krijgen om ook Lolita zo snel mogelijk te bestijgen ;)!

Eens op kamer overhandigde ik Lolita de afgesproken 50€ voor 30 minuten plezier, waarop ze even verdween en ik me moest uitkleden.

Lolita verscheen al snel terug op het appel, ontdeed zich ook van haar weinige kledij en installeerde zich naast mij op bed. Even snel zat ze echter op mij en begon ze mij te tongzoenen. Voorzichtige tongzoenen, maar voor mij voldeden ze.

Na een tijdje 'schmoezen' vond Lolita het tijd om aan een pijpbeurt (zonder condoom) te beginnen, en ik protesteerde daar uiteraard niet tegen. De pijpbeurt was uitstekend: veel variatie, met regelmatig een DT en ook de balletjes werden niet vergeten ;D.

Na een vijftal minuten naar de zevende hemel te zijn gezogen, wou ik neuken. Lolita voorzag kleine Piet van een condoom en besteeg hem voor een reversed cowgirl. Wat een zalig zicht op die poes en kont kreeg ik zo :-\!

Lolita kent duidelijk de knepen van het vak, want ze bereed me op zo een manier dat ik een orgasme al snel voelde opborrelen. Ik vond het echter nog wat vroeg om mijn kleine KP'tjes te verschieten, dus we schakelden nog over naar hondjes, waarbij ik zelf controle had over het ritme. Rustig stotend heb ik het zo nog een tijdje volgehouden, maar uiteindelijk kon ik het toch niet meer houden en schoot ik plots honderduizenden nakomelingen in het condoom :o.

Tevreden zakte ik neer op bed, waarop Lolita kleine Piet proper maakte met een babydoekje en me voorstelde af te sluiten met een korte massage. Daar zei ik uiteraard geen nee tegen :)). De massage was perfect voor mij: niet te hard en niet te zacht. Lekker ontspannend en de ideale afsluiter van de kamergang.

Na +-35 minuten samen was het tijd om af te ronden. Ons beiden aangekleed en terug naar beneden. Aan de voordeur kreeg ik nog een paar kusjes van Lolita en toen was het hoog tijd om naar het werk tegen te keren.

Conclusie: ik heb een heel goede ervaring achter de rug met Lolita, Duits saunaclub niveau waardig. Herhalingsgevaar met deze kleine meid is dan ook groot ;D 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
LOLITA
« Reactie #4 Gepost op: 15 januari 2017, 21:09:58 »




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal