Auteur Topic: Tanya [ Columbia ]  (gelezen 8836 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foefel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
Tanya [ Columbia ]
« Gepost op: 29 oktober 2016, 13:05:03 »
Tanya was vrijdag op het 4 jarige jubileums party een van de mooiste meisjes.
Ze komt uit Columbia heeft mooie grote borsten heeft lang zwart haar en is 25 jaar.
We zijn samen op de bank gaan zitten waar ze me heerlijk begon te tongzoenen.
Ze liet me de koffie niet opdrinken en ging naar beneden waar ze me gretig pijpte zc.
Snel naar de kamer waar ze er geen gras over liet groeien en ook mijn ballen hevig likte.
Ze smeerde haar kontje in met olie waar ik ze in beide gaatjes kon vingeren.
Toen condoom erom en ze ging op me zitten en bereed me als een cowboygirl.
Ik hield het niet lang vol en als afsluiting ben ik heerlijk in haar mondje klaargekomen.
Tanya is een toppertje in Sky een prachtmeid met een uitstekende service.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Tanya [ Columbia ]
« Reactie #1 Gepost op: 18 december 2016, 11:16:29 »
http://www.sky-saunaclub.com/unsere-girls/tanja-21339.html

Tanja uit Venezuela (volgens de site). Op dat moment even de knapste van het select gezelschap. Mollig zonder dik te zijn, en voluptueus op de juiste plaatsen. Behoorlijk bos hout voor de deur. De namen waren amper uitgewisseld daar op dat bankje, of er schoof een lap tong mijn mond in, waar ze op haar gemak alle ramen van de club mee had kunnen zemen. Intussen woog ik die jetsers van haar op mijn handen en schatte ze toch gauw op een kilo of vier per stuk. Onder invloed van een en ander kwam er ook leven onder de gordel. Dat was Tanja niet ontgaan en zonder bedenkingen hapte ze hem naar binnen. Eh, vamos a l’habitacion, stotterde ik. Eenmaal uitgestrekt op die matras liet ik het maar over me heenkomen. Het neuken is er helemaal bij ingeschoten, ze likte en zoog net zolang door tot haar de mond vol saus schoot. Om die vervolgens naar goed plaatselijk gebruik, met een lange zilte tongzoen met me te delen. De rest van de tijd werd opgevuld met een stevige rug massage en nlnu was weer een ervaring rijker.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.