Auteur Topic: Angie [ Columbia ]  (gelezen 6689 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foefel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
Angie [ Columbia ]
« Gepost op: 29 oktober 2016, 13:29:13 »
Angie kwam ik buiten in het rook gedeelte tegen , waar ze langs me kwam zitten.
Ze is een knap slank meisje met lang zwart haar en is een van de jongste meisjes daar aanwezig 23 jaar.
Tussen het roken door gaf ze me al een paar hevige tongzoenen die me geil maakte.
We moesten even wachten tot er een kamer vrij kwam maar de tongzoenen gingen hevig door.
Op de kamer ging ze door met pijpen en het ballen likken werd niet gegeten.
Ik had zit om haar te beffen en liet mijn vingers diep in haar kutje verdwijnen waar ze heerlijk van klaarkwam.
Bij het neuken was ze nog steeds geil en ze ging helemaal voor en kwam opnieuw klaar.
Lang geleden dat ik meisje hen tegengekomen dat zo geil was en uiteraard in haar mondje klaargekomen.
Angie blijft daar niet werken vertelde ze en is binnenkort te zien in club Mabuhay in Helchteren , lekker dichtbij.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Angie [ Columbia ]
« Reactie #1 Gepost op: 29 oktober 2016, 14:05:00 »
Angie blijft daar niet werken vertelde ze en is binnenkort te zien in club Mabuhay in Helchteren , lekker dichtbij.
Die club is van dezelfde eigenaars .... zulke vettige clubs maken ze al lang niet meer in de BENEDE  ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Angie [ Columbia ]
« Reactie #2 Gepost op: 29 oktober 2016, 19:54:14 »
Angie blijft daar niet werken vertelde ze en is binnenkort te zien in club Mabuhay in Helchteren , lekker dichtbij.
Die club is van dezelfde eigenaars .... zulke vettige clubs maken ze al lang niet meer in de BENEDE  ;D ;D

Hanteren ze daar ook dezelfde concept als in SKY?  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Angie [ Columbia ]
« Reactie #3 Gepost op: 29 oktober 2016, 19:55:49 »
Angie blijft daar niet werken vertelde ze en is binnenkort te zien in club Mabuhay in Helchteren , lekker dichtbij.
Die club is van dezelfde eigenaars .... zulke vettige clubs maken ze al lang niet meer in de BENEDE  ;D ;D

Hanteren ze daar ook dezelfde concept als in SKY?  ;D
Neen, maar de grieten zijn even vettig en prettig (en 't kot zelfs is zo aftands dat je denkt door de trappen heen te vallen - gelukkig val je in de armen van een of andere pijpslet)   ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal