Auteur Topic: Michaela  (gelezen 11316 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Michaela
« Gepost op: 30 oktober 2016, 13:01:10 »

[box title=NAAM]
Land:             Roemeense
Taal:              Roemeens (zeer goed), Duits (matig), Engels (ook matig)
Leeftijd:         18-21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          ca1,65m
Ogen:       bruingroen
Model:            slank
BH:                 A
Kontje:           gewoon een kontje
Haarkleur:      donkerbruin
Haarlengte:    lang krullend
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Kussen PZC NMC
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Speels, lief
+ Hygiënisch
0 Nieuw in 't vak, moet nog leren
- Poetsdoeken, snel de douche in na de daad
[/box]
[box title=extra info]
Kan een GFE meid worden als ze daarop inspeelt maar valt af te wachten, verdwijnt evengoed uit de biz. Beetje alsof je op date bent met een maagdelijke giechelachtig lief.
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Kathy
« Reactie #1 Gepost op: 5 november 2016, 16:25:36 »
KATHY (YinYang) - Sexdate met een nieuwelingetje
Bij deze recensie
 

Bijzonderheden
 
Kathy
was een mooi jong slank hertje dat ik ontmoette in de wellness. Ze heeft mooi lang krullend haar, lieve lach en guitige ogen. Ze heeft iets onschuldigs over haar, leek me ook bitter jong: 18 of 19 vermoed ik. Ze doet het werk nog 1 maand naar eigen zeggen en alles was nieuw voor haar. Dat viel ook uit te maken in de kamergang. Kleine borsten: A-Cup, het tegenovergestelde van de rondborstige Rosita van daarvoor.
 
 
Presales
 
Er was wat onduidelijkheid over wat ik liefst had en of ze dat kon, ze is niet zo dominant in karakter. Lang niet. Ze zag m'n twijfels en was al bezig van, 'dan kies je een andere meid als je denkt dat ik je niet kan behagen'. Niet echt zelfzeker, maar ze is nieuw. Ik gaf haar toch die kans en we gingen naar een kamer.
 
 
Kamer
 
Denk 22, eerder donker, verlichting zwak al heb ik ze sterker gezet. De muziek stond gelukkig erg zacht. Heeft toilet en douche.
 
 
Voorspel & Sex

Ze maakte het bed klaar en zette zicht voor me en vroeg nog eens wat ik wilde. Onzeker hertje, die Kathy. Helemaal de tegenpool van de ervaren Daria (PSR) gisteren.En Haar naam heeft ze ook niet bepaald gestolen: Kathy is Katholiek, ze wou me absoluut niet bestijgen vooraleer ik m'n ketting met pentagram af deed. Dat was het symbool van de duivel en daar was ze dus erg bang van al bleef ze er bij lachen. Dat deed ik dan maar of er gebeurde niks. Toen kwam ze los en ging alles vanzelf. Nou ja, vanzelf, ze was nogal afstandelijk, zelfs gewoon kussen was moeilijk, laat staan TZ. En ook hier moest de liefdespenseel blinken als een spiegel en zij moest en zou het zelf doen. Slechte ervaringen met klanten die gewoon het woord 'douche' en 'hygiëne' niet kennen. Die verderven wel de ervaringen van diegenen die dit wel serieus nemen en hebben geen respect voor de dame! Geef de dame respect op dat vlak en het verdiend zich terug.
 
Voorspel was (te) kort, de seks duurde ook niet gek lang want haar prachtige slanke lichaam kon me helemaal in de hemel brengen. Al waren haar borsten eerder klein, ik kon ze toch zalig masseren. Ze lachte veel, giechelde als dat vriendinnetje die haar eerste seksdate had. Haar lange haren liet ze los hangen en ik vond het lekker. In uiterlijke kenmerken en karakter deed ze me eveneens aan dat seksdate-vriendinnetje denken al was die actie toen eerder beperkt (en haar borsten waren groter). Dat kon een rol spelen. Wie heeft dit ook dat bepaalde eigenschappen van een DVP je aan iemand doen denken die je type was?
 
 
Afsluiten


Na de daad sprong ze meteen de douche in en je kon het aanvoelen dat ze 'de klant van zich af waste'. Geen probleem met hygiëne maar het haastige ervan laat een negatief gevoel bij je achter. Of ze moet nog veel leren of ze zou toch beter iets anders doen dan de hoer spelen. Het zangkoor van een Roemeense parochie bijvoorbeeld.
 
Ik deed m'n pentagram-ketting weer aan, waarop ze me weer trakteerde op haar kritiek op het gewraakte symbool en ik moest opletten voor m'n ziel. Ze wou eens moeten weten van wat ik heb uitgespookt 2 jaar terug, haar overtuiging was veel sterker geweest...doch het geld ware nog steeds welkom. 50€ overhandigd zonder verder probleem.
 
[attachimg=1]



Aftersales

 
Noppes. Nada Nothing behalve even lachen in 't restaurant. Eens de klant van zich afgewassen komt ie geheid niet meer bij haar in de buurt.
 
 
Fazit en Score

Hoewel ze onervaren en afstandelijk was, had ik wel lekkere seks gehad met haar puur op uiterlijk en haar innemende lach en vrolijkheid. Maar herhalingsgevaar? Nee.
 
Score: **1/2
« Laatst bewerkt op: 5 november 2016, 16:36:52 door Vazkor »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Kathy
« Reactie #2 Gepost op: 9 augustus 2017, 15:10:00 »
Topic kan verplaatst worden naar GT. Werknaam aldaar Michaela.