Auteur Topic: Bali(Indonesia)  (gelezen 7613 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vince59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
Bali(Indonesia)
« Gepost op: 2 november 2016, 20:25:45 »
Ik vertel je mijn vakanties meer op basis van de culturele kant van het land op punteristique uiterlijk.
Ik boord alleen doen ontmoeting geprijsd niet veel om je in de tand te zetten. Ik zal nog proberen met mijn eigen woorden om de sfeer van Bali te beschrijven.
Eerst voor mijn eerste Bali, vond ik veel overeenkomsten met Thailand, met een koeler klimaat dus mooiere stranden maar tegen minder mooi en weinig onderhouden (met uitzondering van de Gili-eilanden)

Ik begon mijn reis in Kuta, Legian meer in het bijzonder, na een reis van 33 uur (all inclusive) Ik heb de kracht een uur na mijn aankomst een drankje te krijgen en daarmee peilen naar de sfeer en het identificeren van plaatsen . toen ontdekte ik een zeer drukke straat, met een sterke aanwezigheid van de Angelsaksische al Emmeche, maar ik hou van de sfeer, de meisjes lijken felle, een Australische komt te ruilen met ons, het begint goed ...
Tweede nacht heb ik besloten met een vriend om naar een nachtclub in Kuta, de naam die de "Sky Garden", de ingang is 150.000 roepies met twee gratis conso of sterke alcohol gratis).
De doos is zeer groot, op twee verdiepingen, met verschillende kamers en verschillende sferen, het is echt leuk, de klantenkring is meestal Australische, hier enkele Franse en daar en lokalen.

Indonesische meisjes zijn bijna allemaal freelancers te wachten voor de klant rustig, op slechts een kleine glimlach om een ​​pseudo interesse te tonen.
Fysiek naar een aantal gogo dansen op het podium ik echt niet ais gevonden krankzinnig, zeer klein (in aanvulling op de hielen) met ondersteuning BH en platte billen, en er is een moment dat ik ben nostalgisch Colombia.

Met betrekking tot de prijzen dan is het geweldig wat er ook gebeurt, ze kondigen aan je bijna alle 1,5 miljoen roepies (ongeveer 100 euro), ik accepteer natuurlijk.
Mijn vriend krijgt een beetje behoorlijk belabberd in vergelijking met anderen, ze willen een plan met mijn vriend en ik tot 1 miljoen, de zwendel gevoel dat ik werd overgelaten aan mijn vriend die onderhandelt met grote moeite 500.000, keert hij terug naar het hotel geeft zijn te wijten aan hem, maar na een slechte weergegeven, waarbij de laatste beweert het extra geld, ontkent de leidingen buiten de kamer, ze begint aan een waarschuwen de wijk door te roepen en hulp schreeuwen me soort van de politie, om een ​​probleem op mijn vriend geeft hem geld het dan verlaat de scène te voorkomen.
Ik verliet de nachtclub met lege handen, waardoor ontmoet ik twee Franse ik een klein kind te praten dan blokkeren wij de verkoop van kettingen species, ik niet kijk uit, maar één van hen maakte van de gelegenheid om me pockets ik realiseer me 02 minuten na het te laat is ze met mijn nieuwe telefoon gevlucht, de vakantie goed te beginnen, heb ik niet willen ....

Ik vergat te vertellen mijn een geprijsd ervaring die plaatsvond vlak voor de hemel tuin, was ik opknoping een beetje aan Tinder, wie is de officiële sponsor van ourssonnes in Bali, vanaf de eerste berichten die u zijn verbonden, de foto's te verlaten bovendien geen twijfel over bestaan.
Zelfde dan Nightclub Ik vind duizelingwekkende prijzen, variërend van 1 tot 2,5 miljoen rouppies de korte tijd (70-110 euro) Ik kan onderhandelen over een 500.000 het geeft me een adres Ik kijk op google map, het lijkt niet ver op de kaart, maar lopen is een heel ander verhaal, ik langs de Legian straat enkele kilometers, vraag ik mijn lokale weg en een walking wandelen, het vertelt me ​​dat ik dank hem, blijf ik mijn weg, 5 minuten later de straat lopen zat bij me op een scooter, vertelde hij me up ik weet waar dat is, neem ik het zelf wil dat hij een kaartje te geven, maar weigert om het te nemen.

Ik verwacht een hotel tot enkele minuten, niets aan de horizon de bewaker kijkt me uit de hoek van het oog, toen ik besloot om te vertrekken gevoel het konijn kwamen, een dame scooter hale me, het is de meisje dat ik verslaafd aan Tinder.
Fysiek is het niet al te slecht, maar de foto's sacrament is in beeld gebracht
Ik rijd achter haar, rent ze van de weg af en neem de paden een beetje verloren, dan rollen we in zand en aarde, ik weet niet waar het me neemt Ik voel de val ik twee vingers om mij te redden ik films te maken, dus we zullen me voel ik me beroven ... maar geen kom ik in een klein huis onderverdeling in plaats koket, het interieur is nogal gezellig voor de regio, althans dat is zeer schoon, ik geef hem wat hem toekomt.

Een beetje meer gespannen reis die ik nu mijn adem ze biedt me een drankje en begint naast mij neemt me popol en begint fellatio vrij goed uitgevoerd, volgt een gedeelte van de benen in de lucht zeer verstandig, zonder de juiste bepaling floritures en met nog steeds een gebrek aan passie, was ik niet erg comfortabel in deze tijd.
Ze zakt me op de plaats waar we afspraak Ik nam toen een taxi terug naar het hotel
Hier is mijn unieke ervaring geprijsd op Bali toen ging ik naar Ubud, prachtige plek voor cultuur, rijstvelden en tempels, maar niet voor onze activiteit, zelfs als sommige motoren bieden meisjes, maar ik niet, dus ik reageren kan niet opgeven van de prijs

Voor de gokkers hebben ook een verleidelijke kant die slapen in hen, beveel ik het eiland Gili Trawangan, drie avonden ik ben een Engels twee vriendinnen en Australië, met wie ik heb mijn laatste dag als mijn laatste 's nachts, zal de receptie van het hotel strikt vroeg me niets extra, ze lachte, zeggen in koor' zijn uw vriendin "," ze is erg mooi, zetten ze zelfs weg te zijn fiets in hotel ze niet laten hem uit. Ik had een geweldige avond, de Australische in bed is iets gepassioneerd inffatiguable een traktatie. De weinige romantische gebaren dat ik kon hebben aangeraakt hem is het niet veel, maar soort nemen haar hand was strak tegen me als ik slaap, vertelde ze me niet te worden gebruikt om dit soort aandacht van de Australiërs. Maar dit meisje was prachtig, als ik Franse vrouw lol was. Dus voor Gili T bagger is een echt goede plek. Het verlaten van vak I werd aangesproken door een lokale fiets biedt me een blowjob voor 250.000 roepies, ik heb geweigerd javais hoofd tot mijn Australische lol
Uiteindelijk heb ik mijn reis naar Amed waar er niets te doen, maar waar de landschappen zijn gewoon mooi, het is Indonesië autenthique met eenvoudige en vriendelijke mensen.