Auteur Topic: KARLA  (gelezen 111604 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KARLA
« Gepost op: 3 november 2016, 20:14:38 »
OMG, dit is dIe redhead uit mijn recensie van 1 november 2016 in Babylon.

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #1 Gepost op: 3 november 2016, 20:26:05 »
Ze ging haar linkerborst laten optrekken, om in vol ornaat klaar te staan voor de bende feestvierders op 12/10 (volgens US Date)  :lol ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #2 Gepost op: 3 november 2016, 20:33:16 »
Ze ging haar linkerborst laten optrekken, om in vol ornaat klaar te staan voor de bende feestvierders op 12/10 (volgens US Date)  :lol ;D

Ondanks dat haar linker borst misschien iets lager hangt dan haar rechter, is het een bijzonder mooie meid met heerlijke  :showtits1  ;) Als zij er 10/12 (dit keer maar de europese notatie ;) ) is, kan het nog weleens een drukke dag voor me worden. Ik ga er vanuit dat Roberta er dan ook is en ik verwacht nog een meid  ;) ;D
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #3 Gepost op: 3 november 2016, 20:35:30 »
Ze ging haar linkerborst laten optrekken, om in vol ornaat klaar te staan voor de bende feestvierders op 12/10 (volgens US Date)  :lol ;D

Ondanks dat haar linker borst misschien iets lager hangt dan haar rechter, is het een bijzonder mooie meid met heerlijke  :showtits1  ;) Als zij er 10/12 (dit keer maar de europese notatie ;) ) is, kan het nog weleens een drukke dag voor me worden. Ik ga er vanuit dat Roberta er dan ook is en ik verwacht nog een meid  ;) ;D
Al die roste stoten in babylon zijn zalig, al jaaaaaaren ...... ticketje trekken voor 10 december, of zeer vroeg komen, Taylor ...

En dat van die linkerborst is enkel de pose, op de andere foto's hangt die zalige borstenpartij perfect op gelijke hoogte, die fotograaf stond gewoon wat scheef  ;D :-\

Als den Ed ze blondine noemt, is ze zo rost als wat   :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #4 Gepost op: 3 november 2016, 20:49:22 »
Volgens mij heb ik haar een paar maanden gelden ook al eens gezien, maar toen was ze blond. Ook toen intrigeerde ze me. Maar ja, die dag was Susi er en Mirella (een toppertje uit de Pauschalclub die ik in saunaclubs weer heb getroffen) en helaas op het laatst gekozen voor Tanja... Had beter voor Karla kunnen gaan :))

Maar dit keer zorg ik dat ik de eerste beer ben die binnen is  ;D en gelijk een kamertje met deze redhead pakken

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #5 Gepost op: 3 november 2016, 23:16:23 »
Poeh, poeh.......... ::)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #6 Gepost op: 5 november 2016, 14:36:58 »
Op ander forum werd gezegd dat ze nu in Villa Marisol zit? Staat wel nog op aanwezigheidslijst van Babylon...lekker verwarrend weer  :017:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #7 Gepost op: 3 december 2016, 11:48:32 »
Ze stond op 2 december ook op de AWL, maar niet aanwezig. Jammer want de foto's en het aantal sterren op de website zijn veelbelovend.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #8 Gepost op: 11 december 2016, 22:20:21 »
Van ons allen, aan karla .....

Een zeer gelukkige 21e verjaardag, geile bonde rostekop   :lol ;D
 :birthday: :happybirthday3: :birthday:

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #9 Gepost op: 11 december 2016, 22:53:51 »
Niet alleen de sterren op de website zijn veelbelovend, ze is gewoon een geile spetter ......
ik heb gisteren na een lange tijd (6 maand om wel te zijn) nog eens met Marc63 gesproken, en die had de volgende woorden ..... "Karla is eigenlijk "een zwartje in een blank lijfje" .... diegenen die de service van enkele zwartjes kennen in Babylon, begrijpen de boodschap ....

Toen ik gisteren mee had geholpen om den Ed zijn verloren gewaande iphone6 terug te vinden  (dank je sm, 't is niks Ed    ;D   ) een uurtje later dan voorziend e bar binnen, en aan de koffie machine zat me daar toch een rost wijf met blond opgestoken '50-ties' kapsel ..... ik was compleet betoverd, ze trok ook al de aandacht van de hele meute die op dit vroege uur al aanwezig was ..... goddomme, wat was die lekker .....



Ik kreeg dan ook zin in sexxxx, na een dagje SixSens met enkele "heerlijke" sessies, zet je graag de dag goed in ..... even gekeken, wow geroepen end an amar mijn eeuwig werkende truuk gebruikt, namelijk het magische woord "Schlussel" te voorschijn getoverd .... en enkele minuutjes later lagen we te rollebollen op kamer .....

Op de gebruikelijke beleefdheidsvraag "wat heb je graag" kordaat geantwoord .... doe wat jij graag doet, dan ben je op zijn best, en dat heb ik geweten ......

het enige minpunt dat ik kan opnoemen is haar blonde haarkleur, niet dat ik niet van blond houd, maar ik vind een rosse stoot veel en veel geiler, en volgens mijn bescheiden mening staat rost deze heel erg geile en lekkere stoot ook veel beter .... maar zij vindt blond beter bij haar passen ......



Op kamer ....
Tongzoenen ..... TOP TOP TOP
Pijpen .... TOP TOP TOP
Spelen .... TOP TOP TOP
Neuken .... enkel cowgirl, verder niet gekomen en dat is ON TOP TOP TOP  :steeringwheel: :blonde

Doe waar je zin in hebt, ik ben ook een beetje dom en ik weet niet wat ik op een kamer met een meid aan moet, dus maar die kant opgegaan ......  :111:
En dan begon ze erg lief te tongen, en haar hand daalde af naar lagere regionen, waar ze wel erg (hard of zacht, kies maar, sm .... doe maar lekker hard en fetish, Karla) lekker met kleine sexmachine en bijhorende testikeltjes begon te spelen .....

De dame weet erg goed, ondanks haar jeugdigde leeftijd (ze wordt vandaag 21), wat echte mannen willen  :lol
En vanaf dan kon het echt niet meer stuk, ze werd zelfs verliefd op mijn tepeltjes, die al helemaal overgevoelig waren doordat vrijdag zowel Jooooooooeilia, Sonja en Cleo die al deftig hadden verwend (gemarteld, overbeten, overknabbeld).
De minste aanraking met haar lippen, tong en tandjes, en ik kronkelde, van overgevoelig genot .... Karla zag dat als een teken om nog wat harder toe te slaan, ze voelt dus perfect aan wat eenieder op kamer prefereert, en intussen werden de strelingen vanonder intenser en harder ..... mmmmmmmm .... ze moet gedacht hebben dat ik van een beetje fetish niet vies ben .... waar haalt ze het toch, de enige nette meneer op dit hoerenlopersforum ben net ik  :-\ ::) ;D ;)

Dat ze ook niet vies is van die dingen, ze draaide zich zo dat ik netjes met haar (wel zeer zeer lekkere) borsten en aanhorende tepels kon ..... en ze gaf er geen ene moer om, ze moedigde me zelfs aan, draaide met haar kont en nodigde me uit me daar een beetje op te concentreren ..... alvast dat gedacht had ik, want ze begeleidde mijn andere hand netjes tussen die beentjes om ermee te spelen, terwijl ze zelf onzacht een van ahar twee lekkere tieten onzacht kneedde
Dat laat sexmachine niet zomaar gebeuren, en terwijl ik (vriendelijk) met die andere borst speelde, moest ik er hard in kneden, en ging zij ook over tot het onzacht behandelen van mijn melocakejes ..... wat een topwijffie
En ze nam geen genoegen met die borst en tepel alleen, ze kletste zichzelf zo hard op die lekkere kont en gebood me hetzelfde te doen, en haar lekker (weliswaar met liefde) te vingeren en met dat poesje te spelen, dat intussen (waarschijnlijk van de gel, ik geloof namelijk enkel dat water nat is      :lol :cheer:    )  kleddernat was .........
het teken voor Karla om me even hard en diep te pijpen waar ze mijn hand nam en die op haar hoofd duwde .... what the fuck .... weinig meegemaakt, wat een deepthroat, en steeds me verder aanmoedigen met haar te spelen en op die blonde haardos met wat kracht te duwen .....
Dat houdt een man neit langer end at merkte ze ook, en onzichtbaar (zoals ook Sonja dat kan, Oudebelg) nam ze een condoom en pijpte die over mijn kleine    ;D
Niet gemerkt, en ik schrok dus ook toen ze van mijn hand af kroop en zich pardoes in cowgirl op me kroop ..... condoomloos ..... dacht ik, ik keek verbaasd, ze lachten en kneedde haar borsten verder en toonde me de condoom rond mijne kleine, en begon zichzelf te kneden en te kletsen op die kont, terwijl z  me bereed alsof het de laatste rit van haar leven was, me heerlijk tongzoenend ...;


Gadverdamme, wat een heerlijk hoertje, en ik dacht nog niet aan de woorden (want Marc63 verteld me pas later dat het een zwartje kwa Babylon service was in een blond lijffie) van Marc63 .... ik dacht aan kletsen op die poep, spelen met die borsten en tepels, tongzoenen en afgereden worden ......
het duurde dan ook neit lang vooraleer ik die nakomelingen tegen de kant van het rubbertje schoot, terwijl zij maar lekker op haar eigen kont bleef kletsen en het ultieme moment mijn tong helemaal opzoog en opbeet ..... damend, die Ed heeft toch lekkere stoten in huis, en ze zijn er de laatste jaren ook alleen maar mooier geworden ..... WOW

Karla krijgt van mij zeker nog een herkansing, maar dan neem ik een roste pruik me, want roste stoten horen rost te zijn .... en dan ziet er er niet meer zo lief uit, maar nog geiler .....
Had ik gisteren nog wat lul overgehad(maar na dik 3 uur kameren vrijdag en een trio met de ongelooflijkeke sletterigen Naomi en Adelina van anderhalf uur, en 'mijn' Daisy - Sascha, en een ongelooflijke zin in Karina zat dat er niet meer in) had ik gisteren al op harhaling geweest .... zo lekker .... brrrrrrrrrrrrrrrrr


Karla, tot binnenkort, en nogmaals een gelukkige verjaardag .... als je die service al geeft op je 20ste ...... dan weet je wat echte hoerenlopers willen ......... wel Ed, doe zo verder, je weet verdomd goed welke stoten je daar in Elsdorf moet huisvesten .....

Herhalingsgevaar: Hell NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO     ;D :-P :blonde :bonken


@ Taylor: je was er voor mij, maar je kent het woord Schlussel niet op dat vroege uur  :lol_hitting: :cheer: :pompe


@mezelf: ik zie voor de eerste keer haar services die ze aanbiedt, NU ...... euh, herhaling dus jazeker, en volgende keer een wat viezigheid op kamer uithalen, daar staan dingen bij die ik errruggggggggg lekker vind namelijk ...... wat ben ik toch een nette viespeuk  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #10 Gepost op: 11 december 2016, 23:35:30 »
En voor LellebeL: gewoon "doen" die Karla, als je in Bab komt, niet twijfelen, doen, je gaat er geen seconde spijt van krijgen .... of nog straffer, indien het tegenvalt, betaal ik je sessie terug ....  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #11 Gepost op: 11 december 2016, 23:39:50 »
Gadverdamme, wat heb ik gemist.... :o :o :o :o :o Ik wil haar ook, dit geile kinky dondertje  :-\
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #12 Gepost op: 11 december 2016, 23:41:59 »
Troost je Taylor: ik heb haar ook gemist. Maar: uitstel is geen afstel!! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #13 Gepost op: 11 december 2016, 23:52:59 »
Troost je Taylor: ik heb haar ook gemist. Maar: uitstel is geen afstel!! 8)

Binnenkort dan maar samen weer naar Babylon?  ;)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #14 Gepost op: 11 december 2016, 23:57:46 »
Gadverdamme, wat heb ik gemist.... :o :o :o :o :o Ik wil haar ook, dit geile kinky dondertje  :-\
Het enige wat me tegenhield toen ik haar zag, was haar 'te lieve' uiterlijk .... maar mijn geilheid overwon, en kijk, dan krijg je dit soort sessies ......
Ze ziet er zo lief en leuk uit, ze is ook lief, maar geef mij inderdaad maar het geile roste-blonde opdondertje dat diep in haar verscholen zit, maar zo groot is mijn piemeltje nu ook weer niet, en zo diep zit die geilheid dus niet ......

De juiste touch, en ik zal het nog een keertjee herhalen, ik 90 percent van de gevallen (lees: bij 90 percent van de meiden) heb ik een erg goede tot perfecte sessie indien ik hen gewoon zeg hun zin te mogen doen, aansturen op wat zij het liefste hebben .... en meestal word ik dan gepakt tot ik helemaal suf ben ....... en spijt dat ik er nadien van heb ha ha    ;D ;)

Ik ben ervan overtuigd dat, indien ik bij Karla en Cleopatra het standaard "zoenen-pijpen-neuken" had gekozen, dat het sessies waren zoals 'dertien in een dozijn" ..... laat die stoten zelf doen wat ze het liefst doen, en de meesten veranderen in sexmonstertjes ....
Ach, het is maar de raad van een nette heer op een net forum, doe ermee wat je wilt   :king: ;D :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal