Auteur Topic: KARLA  (gelezen 111241 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #15 Gepost op: 12 december 2016, 00:13:09 »
Gadverdamme, wat heb ik gemist.... :o :o :o :o :o Ik wil haar ook, dit geile kinky dondertje  :-\
Het enige wat me tegenhield toen ik haar zag, was haar 'te lieve' uiterlijk .... maar mijn geilheid overwon, en kijk, dan krijg je dit soort sessies ......
Ze ziet er zo lief en leuk uit, ze is ook lief, maar geef mij inderdaad maar het geile roste-blonde opdondertje dat diep in haar verscholen zit, maar zo groot is mijn piemeltje nu ook weer niet, en zo diep zit die geilheid dus niet ......

De juiste touch, en ik zal het nog een keertjee herhalen, ik 90 percent van de gevallen (lees: bij 90 percent van de meiden) heb ik een erg goede tot perfecte sessie indien ik hen gewoon zeg hun zin te mogen doen, aansturen op wat zij het liefste hebben .... en meestal word ik dan gepakt tot ik helemaal suf ben ....... en spijt dat ik er nadien van heb ha ha    ;D ;)

Ik ben ervan overtuigd dat, indien ik bij Karla en Cleopatra het standaard "zoenen-pijpen-neuken" had gekozen, dat het sessies waren zoals 'dertien in een dozijn" ..... laat die stoten zelf doen wat ze het liefst doen, en de meesten veranderen in sexmonstertjes ....
Ach, het is maar de raad van een nette heer op een net forum, doe ermee wat je wilt   :king: ;D :dance2

Ik moet je daar eigenlijk groot gelijk in geven. Bijna al mijn top dames gingen in meer of mindere mate hun eigen gang en ik liet het me welgevallen. Bij sommigen was dat gewoon "zoenen-pijpen-neuken", maar bij sommigen ging dit een stapje verder en een enkele keer een paar stappen verder, lees Lidja :-P ;D
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #16 Gepost op: 17 december 2016, 16:42:17 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

 t4533 :gtgal t4533
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #17 Gepost op: 18 december 2016, 23:43:00 »
Net ruim een uur geleden teruggekomen uit Babylon (Elsdorf  ;) ). De afgelopen maanden had ik een paar keer plannen om met deze dame te kameren. Vooral de laatste 2 keer dat ik Babylon had bezocht. 1 keer had ze rood haar en dat stond haar werkelijk fantastisch, alleen toen is ze er vroeg vertrokken, waardoor ik haar net gemist heb, anders was het zeker tot een kamer gekomen. De laatste keer dat ik echt plannen had om een kamer met haar te nemen, was tijdens het RB-feest. Toen ik haar toen zag, kon ik in het begin niet wennen aan haar nieuwe suikerspin kapsel en later op die dag is het er niet meer van gekomen. Enkele beren op dit forum hebben me verweten, dat ik te bang was om met Karla op kamer te gaan  ;) Dit wilde ik graag zo snel mogelijk weer rechtzetten, en hoe  ;)

Vandaag 2 kamers gehad met Karla. 1 keer 1h 30m en 1x 2h 00m. Beide keren een erg goede kamer gehad met haar, maar ik moet er wel bij zeggen, dat ze (nog) niet tot mijn topfavorieten hoort en hiermee bedoel ik dames die een 10 scoren. Wel heeft ze een aantal records op haar naam staan:

Ze is mijn 105 DVP dit jaar in een club.
Ze is mijn 80 nieuwe DVP dit jaar in een club.
Ze is mijn 190 DVP ooit in een club.
Met haar op 1 dag het langst doorgebracht op een kamer in een club.
Ze is de eerste DVP in een club met wie ik een FT heb gedaan.
Ze is de DVP aan wie ik het meeste geld heb uitgegeven op 1 dag in een club  :-P ;D
Door Karla is Babylon de club die ik dit jaar het vaakst bezocht heb, nl 8 keer.
Ze is de DVP met wie ik de langste kamergang ooit heb gedaan in een club (2h 00m). Dit moet ze overigens wel delen met Mirela (Club Mondial).

Een uitgebreid verslag volgt spoedig. Welk cijfer ik haar ga geven, ben ik nog niet helemaal over uit. Het zal in ieder geval een hoog cijfer worden. Wordt het een 9, zoals Roberta of wordt het een 9,5 zoals Dolli. Daar moet ik even over nadenken. Hoe dan ook, een topper is het zeker.
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #18 Gepost op: 19 december 2016, 00:12:11 »
Kamer 100

En die 100ste kamer van 2016 was op vrijdag 16 december met Karla.
Op de party vorige week had ik al kennis gemaakt met Karla.
Aangeschoven bij Karla aan het kleine tafeltje naast de koffieautomaat. Het gesprek dat volgde ontaarde al snel in een intiemere sfeer. Ze spreekt goed Duits en een gesprek loopt vlotjes. Na een half uurtje een kamertje opgezocht om daar wat aan rek en strekoefeningen te doen. In een woord perfect! 100% GFE! 1,5 Uur uitstekende service. Ze meldde tijdens de kamer dat het uur bijna om was. Vond ik wel netjes, maar ik was nog niet klaar.....TZ, knuffelen, blasen, daty en de afsluitende wip. Een dikke 9,5!

Herhalingsgevaar 100%

Mijn top 5 gaat er op het eind van het jaar ineens anders uitzien. Met Violetta (kamer 99) en Karla.....!

Clubverslag Babylon 16 december
« Laatst bewerkt op: 19 december 2016, 00:33:42 door Sjeufke »
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zondag 18 december 2016, een "geslaagde" dag met Karla
« Reactie #19 Gepost op: 20 december 2016, 00:52:51 »
Kamersessie 1
Na zo'n 15 á 20 minuten met elkaar gesproken te hebben zijn we naar een kamer gegaan. Kamer 12, een kamer die een aantal beren zich nog wel herinneren van het afgelopen RB-feest, want in deze kamer kwam Karla toen plotseling ook, toen we daar met 5 man zaten te babbelen ;) Afijn, dit keer was de kamer gelukkig leeg.

Ik had een wijze tip meegekregen van SM en deze luidde “laat de dame doen waar ze zin in heeft”, dus op de vraag van Karla wat ik graag wilde, was mijn antwoord dat ik me graag wilde laten verrassen door haar en dat ze moest doen wat ze graag wilde doen. Na dit gezegd te hebben, duwde ze me op bed en begon me hevig te (tong)zoenen. Dit hebben we een behoorlijk lange tijd gedaan, waarbij ik haar hele lichaam streelde, maar vooral haar heerlijke kontje. Deze kneedde ik flink, wat ze klaarblijkelijk erg lekker vond. Met haar borstjes ook even gespeeld en deze voelen heerlijk aan, lekker natuurlijk en redelijk stevig. Daar kan echt geen siliconen borst tegen op!!!

Karla duwde me van zich af en ze begon mijn lichaam nu te zoenen. Mijn nek, mijn tepels, mijn buik. Ze daalde steeds verder af naar beneden tot ze het einddoel had gevonden. Heerlijk begon ze me een blowjob te geven, waarbij ze 'm soms helemaal in haar mond nam tot aan de huig en misschien wel verder ;P Ze deed dit uitstekend. Ondertussen bleef ik haar haar kontje kneden en begon ik langzaam haar poesje te bewerken. Ze lag geknield naast me, met haar kontje wulps omhoog. Alleen al dat aanzicht was goddelijk...., maar daardoor kon ik haar poesje en kontje goed bewerken.

Ik wilde zeker nog niet komen en heb toen 't plan toch gewijzigd. Ik vroeg haar of ik haar poesje mocht verwennen en gewillig ging ze er voor liggen. Ze maakte het zich comfortabel door een aantal kussen te stapelen en daar op te gaan liggen. Langzaam begon ik haar te likken en toen ik haar gevoelige spot voor de eerste keer had gevonden, begon haar buik iets te trillen en slaakte ze een zucht. Ik begon speels een beetje te likken, soms op haar gevoelige plekje, maar ook er rond om heen. Op een gegeven moment zei ze dat er nog 5 minuten waren en dat dan het halve uur voorbij was. Ik zei “geen probleem, geniet er maar van” en ben toen verder gegaan, maar nu meer intensiever op haar gevoelige plekje. Deze heb ik zeker nog 20 minuten gelikt. Steeds zat ze dicht bij een orgasme, maar het kwam maar steeds niet. Doordat ze van genot begon te bewegen, raakte ik haar spot soms weer even kwijt. Gelukkig hielp ze wel snel op deze spot weer te vinden, door me met haar vingers te begeleiden. Pas na een lange tijd had ik “de juiste techniek” gevonden om haar tot een intens orgasme te kunnen krijgen. Kreunend en schokkend, met een arm voor haar ogen kwam ze intens klaar. Gespeeld....? Dan verdiend ze een Oscar :) Het zag er zeer authentiek uit, haar poesje was erg nat, ze schokte ongecontroleerd, ach ja, 100% zekerheid zullen we (bijna) nooit hebben.

Na haar orgasme moest ze even bijkomen en ik ook. Ze erg toe aan een sigaret en stak er een op. Ik kwam naast haar liggen en kwam half boven op me liggen. Af en toe (tong)zoenden we elkaar en ondanks dat ze rookte, smaakte ze niet naar een asbak. Heel lichtjes, maar niet storend. Hoe sommige dames dat doen weet ik niet. Mijn all time favorit Lidja was ook zo'n dame. Ondanks dat ze stevig rookte, smaakte ze er niet naar.

Een minuut of hebben we pauze gehouden en daarna was 't mijn beurt. Ik wist dat we het uur zouden overschreiden, maar dat deerde me niet. Ik wilde deze heerlijk Imp nemen. Ze begon me weer op te geilen met een blowjob, waarbij ze me steeds heerlijk ontdeugend aan keek. Ze heeft een klein beetje de ontdeugende blik die een Lia (Heaven 7 en Mondial) of een Cora (Aca Velbert, Salon Cora en Pauschalclub Dortmund) kunnen geven en zeker als ze met haar ogen begon te rollen, deed me dat erg denken aan Cora. Ze bracht me zeer zeker in extase door haar blik, maar vooral ook door haar zeer goede blowjob, waarbij ze de eitjes niet vergat.

Ik was inmiddels op volle sterkte en stelde voor om haar te neuken. Behendig floepte ze een condoom erom met haar mond. Ik wilde haar in doggie nemen om zo een mooi uitzicht te hebben op haar wulpse kontje. Wat er mooi aan Karla is, is dat ze van die kuiltjes boven haar kontje heeft. Op onderstaande foto  is dit goed te zien.

[attachimg=1]

Karla ging op haar handen en knieën voor me staan en gooide haar kontje uitnodigend omhoog. In greep deze uitnodiging met beide handen aan en begon haar langzaam te rijden. In het begin niet te snel, want ik wilde er even van genieten. Een heerlijk uitzicht is dat, zo'n heen en weer wiegend kontje. Ik begon het tempo steeds meer op te voeren en duwde Karla met haar hoofd op 't bed, zodat haar kont nog meer uitstak. Steeds harder begon ik haar te nemen en zij zelf begon steeds meer te kreunen. Verrassend genoeg kon ik het nog een behoorlijk tijdje volhielden, maar op een gegeven moment kwam ik dan toch heerlijk in haar poesje met mijn handen stevig om haar billen.

Uitgeput kwam ik naast haar liggen. Ze maakte me netjes schoon en daarna hebben we nog een minuut of 10 wat met elkaar gesproken en gezoend. Na haar orgasme had ik haar al beloofd om een tweede kamer met haar te gaan doen vandaag en ook na mijn orgasme was ik er van overtuigd om die kamer met haar te gaan doen.

Een sessie van 1h 30m, dat heb ik niet vaak gehad in een club en zeker niet met ee dame die ik nog maar net ken, maar Karla was het echt wel waard. Bijna 1h 30m seks met haar gehad met een paar pauzes er tussen. Karla is niet alleen een bijzonder mooie meid, maar ook nog een meid met een zeer goede service. Dat kom je niet heel vaak tegen. Vaak zijn de wat knappere dames wat minder qua service. Alleen al daarom is de 1h 30m het waard en ook een 2e sessie vandaag.

Kamersessie 2
Na een tijdje de dames te hebben geobserveerd, samen met een paar Stammies, nog een colaatje besteld. Karla zat op de sofa tegenover de bar ook een colaatje te drinken en omdat het vrij rustig was besloot ik gezellig met haar gezamenlijk een colaatje te drinken. Ik ging naast haar zitten en ze kwam gelijk als een puppy bij me zitten/liggen met haar hoofd en een arm op mijn borst. Zo hebben we een tijdje met elkaar gesproken en af en toe gezoend. Met name Michele was hier nogal “jaloers” op en begon ons een beetje te pesten. Ze zei dat we een verliefd stelletje waren en dat het verboden was om hier in het openbaar te seksen. Gelukkig trok Karla zich daar niets van aan en begon me steeds intenser te zoenen.

Eigenlijk had ik helemaal niet de bedoeling om nu al een kamer met haar te nemen. De vorige kamer was zo'n 2 uur geleden en ik wilde eigenlijk nog een tijdje wachten, maar omdat Karla me behoorlijk had opgegeild met haar (tong)zoenen, kon ik de verleiding niet weerstaan toen ze vroeg of ik nu naar een kamer wilde.

Dit keer belandden we in kamer 11 en ook hier begonnen we weer met intens (tong)zoenen. Ik lag op mijn rug op 't bed en zij kwam boven op me. Steeds in verschillende posities, zodat ik soms lekker haar borsten kon verwennen en soms haar heerlijk kon tongzoenen, maar mijn handen bleven om haar billen, die ik steeds harder begon te masseren. Klaarblijkelijk werd ze hier wat opgewonden van, want hoe steviger ik het deed, des te meer ik voelde dat ze er van genoot. Het klinkt misschien raar, maar ik moest aan de recensie van SM denken. In zijn recensie schrijft hij dat Karla zichzelf op haar billen sloeg, toen ze met hem bezig was. Verder had ik al gezien dat er op ”Sklavin” op haar service lijst staat en daardoor dacht ik dat zij het wel lekker vind om gespanked te worden, dus op een gegeven moment, toen we al een tijdje intensief aan het tongen waren en waarbij ik haar billen stevig en krachtig had gekneed, begon ik voorzichtig met een paar tikjes te geven op haar billen. Ze reageerde hier niet afwijkend op en dus gaf ik haar nog een paar tikjes en nog een paar. Ik merkte wel dat ze soms een licht schokje gaf een lichtjes kreunde tijdens het zoenen. Ik vroeg haar of ze dit vaker had gedaan en ze vertelde van niet. Het blijkt zelfs dat het een foutje is dat er “Sklavin” staat bij haar service. Ik zei tegen haar als ze het niet wilde het niet hoefde, maar ze vond het geen probleem. Ik zei tegen haar dat wanneer het te pijnlijk is of wordt ze dit direct tegen me moest zeggen. Ze knikte instemmend en we gingen weer verder met tongzoenen. Ik begon eerst haar billen weer stevig te kneden, zodat ze weer in de mood kwam en daarna gaf ik haar weer een paar tikjes op de billen. Eerst op haar linker en later op haar rechter en daarna steeds om en om. Tussendoor bleef ik haar billen stevig masseren en kneden en de hele tijd bleven we tongen. De tikjes werden steeds iets harder. Soms zo hard dat ze een licht gilletje gaf. Bij de eerste keer vroeg ik nog of ze verder wilde en als ze niet verder wilde moest ze het me zeggen. Ze gaf niet aan te willen stoppen, dus ik bleef haar billen masseren, kneden en spanken. Een paar keer heb ik haar een flinke tik gegeven, waarbij ze iets gilde of kreunde van de pijn, maar ze gaf niet aan te willen stoppen. Elke keer excuseerde ik me wel en gaf haar daarbij een nog intensievere tongzoen en gelijktijdig masseerde ik de pijn bij haar weg.

Ik denk dat we dit zeker 20 á 30 minuten hebben volgehouden. Ik vond 't toen tijd om er mee te stoppen. Ik zag dat haar billen al mooi rood waren geworden en begon haar billen te masseren met mijn handen en mijn tong. Hier begon ze uitermate van te genieten. Ze kreunde nog meer dan tijdens de spanking en ze raakte er zelfs licht opgewonden van, vooral toen ik ook lichtjes in haar billen beet met mijn tanden. Niet om haar pijn te doen, maar het geeft wel een intens gevoel. Haar kontje zeker 10 á 15 minuten op deze manier gemasseerd, gekneed, gelikt en gebeten en daarna ben ik naast haar gaan liggen. Haar eerste reactie was me gelijk intens te tongzoenen.

We hebben het heel even rustig aan gedaan en even besproken wat er gebeurt was. Ze gaf aan dat ze dit voor de eerste keer had gedaan en ze nog niet precies weet wat ze er van moet vinden. De pijn was gelukkig alweer verdwenen. Echt super hard heb ik haar natuurlijk niet geslagen, maar een paar tikken waren net op of iets over haar grens ;) Zo hoort dat te zijn in een spel als dit. Hopelijk wil ze de volgende keer het weer met me proberen.

Na het intermezzo was het tijd dat Karla mij weer ging verwennen. 1H 30m waren inmiddels verstreken, maar ook dit keer deerde het me niet. Karla begon me weer overal te zoenen en dit keer begon ze ook lichtjes te bijten op mijn tepels. Waarschijnlijk wilde ze me terug pakken ;P Ze begon me weer een blowjob te geven en deze voelde intenser aan dan tijdens de eerste sessie met haar. Ik stelde voor dat ze tijdens de blowjob een sigaret opstak, zodat ze me een "smoking blowjob" kon geven. Dit keer deed ze nog meer haar best en bewerkte mijn tepels met haar vingers. Ze bleef me geil aankijken en door pijpen, terwijl ze rookte. Een erg geil gezicht en ik stond op knappen en dat merkte ze. Op dat moment kon ik nog zeggen dat ik geen FT wilde, maar het voelde zo heerlijk met Karla en blijkbaar voelde ze aan dat ik dit wilde. Nog intenser dan de eerste keer spoot ik alles in dat geile mondje. Ze bleef door pijpen totdat ik mijn hele orgasme had gehad, ondanks dat ik haar hele mondje had volgespoten. Hierdoor kwam ik echt kreunend en steunend klaar, iets wat ik niet vaak heb. Dit keer was het zo intens, dat ik me niet kon inhouden.

Uitgeput lag ik op bed, terwijl Karla zich schoonmaakte en later mij. Daarna nog even in elkaars armen gelegen en wat nagepraat. Ze werd nu ook wat opener over zich zelf en liet me nog wat foto's zien, onder andere een paar foto's waar ze rood haar had. Echt een mooie meid hoor met rood haar, maar helaas wil ze dat niet meer, ondanks dat ik haar er van heb proberen te overtuigen, dat het haar erg goed staat en dat er ook veel beren zijn die het mooi vonden. Ze blijft helaas voortaan blond. Verder liet ze me nog een paar foto's zien waar ze lang, iets golvend of krullend haar had. Dit staat haar echt fantastisch. Ook omdat ze op deze foto's heel weinig make-up had en ze heel natuurlijk overkwam. Ze zei dat ze deze hairstyle weer wilde. Ik heb haar overigens niet verteld dat ik haar huidige hairstyle niet zo geweldig vond. Inderdaad, ik ben een grote schijterd...Ik weet 't ;D

De 2 uur zaten er helaas op en mijn duurste kamergang ooit in een club daarmee ook ;) Maar het was het meer dan waard. Een hele aparte ervaring, die ook heel anders had kunnen aflopen. Voor hetzelfde geld was ze er niet van gediend om gespanked te worden en was ze er misschien zelfs kwaad over geworden. Op dat moment realiseerde ik me dat niet, maar later dacht ik daar wel aan terug.

Verwacht overigens niet dat ze dit door iedereen zomaar even laat doen. Het koste wel even tijd om haar in de mood te brengen en haar een bepaalde hoeveelheid vertrouwen te geven. Ook de eerdere kamer die ik met haar had zal zeker invloed hebben gehad. Waarschijnlijk had ik ook net het geluk dat ik het op 't juiste moment deed en dat ik het voorzichtig opbouwde en dat ik haar zelf de keus liet om door te gaan of er mee te stoppen. Dat ga je niet redden met kamergang van een half uur.

Het was nu een uur of 5 en ik besloot eerst even weer een sauna te doen. Daar aan de praat gekomen met een Stammie. Hem oa verteld dat Karla echt een aanrader is, zonder daarbij in detail te treden. Het leuke was dat hij later op de avond een kamer nam met Karla. Je kunt dus wel stellen dat Karla een top dag had vanwege mij :P

Na de sauna wat gegeten. Dit keer weer de tagliatelle met zalm besteld, omdat ie mij de vorige keer ook zeer goed beviel. Tot een uur of half 9 ben ik gebleven. Ik wilde nog even afscheid nemen van Karla, maar ze was inmiddels al weg. Had ze me ook gezegd, dat ze vandaag tot een uur of 9 zou werken. Ik ging me douchen en omkleden en toen ik de sleutel weg wilde brengen, stond Karla ineens bij de Theke. Nu in gewone kleding op gewone schoenen en veel minder make-up. Ik was verwonderd over de natuurlijke schoonheid van dit kleine meisje, want zonder highheels is het een echte pocket. We namen nog even afscheid van elkaar met een par zoenen op de wang en een laatste heerlijk zoen op de mond en ik wenste haar fijne Kerstdagen. Daarna is ze vertrokken en ik leverde de sleutel in en vertrok ook.

Een zeer bijzondere dag met Karla in Babylon. En nu moet ik haar beoordelen. Erg moeilijk. In de auto op de terugreis liet ik alles nog even de revu passeren. Als referenties haalde ik een paar andere meiden er bij. Een 10+ zal ze niet scoren. Alleen Lidja is dat gelukt en om zo hoog te scoren moet ik echt verliefd worden op een meid en dat lukt niet in 1 dag. Is Karla een 10? Nog niet, maar het misschien kunnen. Een 10 scoort een dame als ze zich echt helemaal geeft. Karla gaf echt heel veel, maar net dat laatste procentje ontbrak. Met dames die bij mij een 10 scoren voel ik me zeer op mijn gemak. Het voelt dan niet meer alsof ik met een DVP op een kamer ben, maar echt met een vriendinnetje. Dat vriendinnetjesgevoel heb ik nog net niet bij Karla. In de auto voelde ik dat ook en daardoor zat ik te twijfelen tussen en 9 of een 9,5. Met een 9 zou ik haar echt te kort doen, zeker na de laatste sessie en wat we daar allemaal hebben gedaan, maar ook het gevoel wat we daarbij hadden. Ze had elk moment kunnen stoppen, maar ze deed het niet. Waarom zou je je laten “pijnigen” terwijl je het niet wilt? Voor een paar centen? Maar hoelang houd je dat vol tegen je zin? Geen 20 á 30 minuten.

Naam: Karla
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits, Engels en Spaans
Leeftijd: 20
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,56 mtr
Postuur/Cupmaat: slank/normaal, 50Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 9,5/10
Aftersales 8,5/10
Cijfer: 9,5
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KARLA vrijdag 6 januari
« Reactie #20 Gepost op: 8 januari 2017, 21:33:19 »
Na goed een uur was Karla weer beneden. Ik greep gelijk mijn kans en kwam bij haar zitten. Ze vroeg of ik wat wilde drinken en ze haalde een colaatje voor me. We zaten op de grote bank tegenover de bar en hadden een leuk gesprek en ook over de vorige keer, met name de 2e sessie met haar. Ik wilde weten hoe ze dat ervaren had, nadat er een paar weken tussen zat en of ze het daadwerkelijk leuk vond. Ik zei haar dat wanneer ze het echt niet leuk vind ze het niet hoefde te doen. Dan heb ik er zelf ook geen lol aan. Karla gaf te kennen dat ze het wel leuk vond en dat ze het weer zou doen.
We hebben nog een tijdje verder gepraat en ge(tong)zoend en daarna een kamer opgezocht. Daar wilde ik eerst onderhandelen met haar en vroeg haar of ze me een korting kon geven als ik 2 uur met haar een kamer zou nemen. Ze keek een beetje bedenkelijk en twijfelde en keek me een beetje angstig aan met haar mooie donkere ogen en grote wimpers. Ik zei dat ik de normale prijs zou betalen, maar all-inn, wat wil zeggen hetzelfde als in sessie 2 van de vorige keer. Zonder enige twijfel stemde ze hiermee in. Ik zei haar er gelijk bij dat ze moest aangeven als het te veel werd voor haar en daar niet over moest twijfelen.

Het spel kon weer beginnen :) Ik ging op mijn rug liggen en ze kwam boven om me liggen en we begonnen te (tong)zoenen. Dit keer positioneerde ze zich zo, zodat ik haar kontje nog beter kon spanken dan de vorige keer. Eerst begon ik haar billen te masseren en te kneden. Dit een paar minuten zelfs gedaan om haar in spanning te laten wanneer de eerste tik op haar billen zou komen. Van het kneden en masseren kan Karla ook genieten. Volgens mij zijn haar billen een erogene zone voor haar.
Ik gaf haar een eerste tik, niet hard, maar ze reageerde er wel op. We bleven (tong)zoenen en gaf haar steeds meer tikken op haar billen. De intensiteit voerde ik steeds iets op. Steeds iets harder en iets vaker achter elkaar. In tegenstelling tot de vorige keer, kon ik haar nu ook met beide handen spanken, wat ik op een gegeven moment ook deed. Het kletste behoorlijk door de kamer en de beren en dames die buiten de kamer waren, konden het zeker horen. We zaten in de kamer in de kelder schuin tegenover de douches, dus daar is vaak wel iemand ;D

Op een gegeven moment stopte Karla even met zoenen en keek naar haar billen in de spiegel. Die begonnen al weer flink rood te worden en dat was voor het moment om er mee te stoppen. Ze vertelde dat ze niet met een rode kont straks beneden wil rondlopen, wat ik enigszins ook kan begrijpen. Goed dat ze dit aangeeft en ik zei haar dat ze op haar buik moest gaan liggen. Net als de vorige keer gaf ik haar een massage met mijn hand en tong op haar billen om de “pijn” een de kleur weg te nemen. Ook hier kon ze weer erg van gebieten, waardoor ik het een hele tijd heb volgehouden, ondanks dat ik zelf een beetje vermoeid raakte.

Daarna gaf ik haar aan om op haar rug te gaan liggen en ik keam boven haar en gaf haar een intense ze tongzoen, om vervolgens af te dalen naar beneden, via haar mooie borsten, buik en uiteindelijk haar paradijsje. Karla is een meid die tijd nodig heeft en haar gevoelige spot is wat moeilijker te vinden dan bij andere dames. Maar ik ben een volhouder en wist dat ze ook dit weer zou komen, net als de vorige keer. Ook dit keer gaf ze me wat subtiele aanwijzingen met haar vingers, maar minder dan de vorige keer. Na ruim een half uur kwam ze dan ook intens en daarna had ze even de tijd nodig om bij te komen en ik ook, want ik had het zweet op m'n voorhoofd staan. Ze rookte even een sigaretje en hebben  even bijpraten en wat knuffelen en zoenen.

Vervolgens duwde ze mij op mijn rug en met een ondeugende blik begon ze mij te verwennen. Hierbij draaide ze haar billen naar me toe. Zeer uitnodigend om haar weer een paar tikken te geven. Omdat ik haar nog niet zo goed ken, heb ik wel even gevraagd of ik haar weer mocht spanken en met dezelfde ondeugende blik gaf ze aan dat dit weer mocht. Dit keer gaf ik haar minder intens een paar tikken. Ik wilde dit keer niet tegen haar limiet gaan zitten, maar puur haar spanken voor mijn eigen genot en dit werkte zeer goed. Ik raakte er zeer opgewonden van en na een tijdje stelde ik voor om haar haar te neuken. In missio om haar heerlijk te kunnen (tong)zoenen en te genieten van haar mooi gezichtje. Ik heb het behoorlijk lang vol kunnen houden, maar uiteindelijk kwam ik ook met een zeer intens orgasme bij deze Roemeense schoonheid. Uitgeput kwam ik naast haar liggen en ze maakte me schoon.

We hadden nog ruim 20 minuten en Karla stelde voor om wat te drinken te gaan halen. Ik vond dat wel een goed, want ik had wel dorst gekregen. Binnen een paar minuten was ze weer terug, dus heeft ze niet getreuseld. Ze stak nog een sigaretje op en hebben nog een tijdje nagepraat. Ondanks dat Karla net 21 is, komt ze volwassen over, volwassener dan veel van haar leeftijdsgenootjes, waardoor je ook leuk met haar kunt praten. Ik heb weer een uitermate mooie sessie gehad met 1 van de mooiste DVP's, waarmee ik ooit mee op de kamer was.

Karla heb ik verder die dag nog vaak even gezien, maar niet mee gesproken. Wel gaf ze altijd even een glimlach of een knipoog. Tijdens het ontbijt de volgende dag liep ze van de dameskleedkamer naar de herendouches met een handdoek om haar hoofd. Ik herkende haar niet direct maar had wel een vermoeden dat zij het was. Toen ze weer terugkwam, had ze geen handdoek meer om en zag ze mij ook. Enthausiast zwaaide ze naar met met een grote lach op haar mond. Wel jammer dat ze niet even naar me toe kwam om me te begroeten. Ach ja, het zij haar vergeven :)

Naam: Karla
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits, Engels en Spaans
Leeftijd: 20
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,56 mtr
Postuur/Cupmaat: slank/normaal, 50Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales 4/5
Beoordeling: 4¼/5
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #21 Gepost op: 21 januari 2017, 11:49:19 »
[attachimg=1]
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #22 Gepost op: 21 januari 2017, 12:51:30 »
Je geweer scherpstellen voordat je schiet, Taylor :-\ :-\ :-\ :-\
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #23 Gepost op: 21 januari 2017, 17:12:54 »
Je geweer scherpstellen voordat je schiet, Taylor :-\ :-\ :-\ :-\

Idd SM, maar ik was te opgewonden van Karla en schoot te vroeg :-P :lol_hitting:
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #24 Gepost op: 22 januari 2017, 17:33:11 »
Karla - ...and IVORY: 50ste nieuwe meid van 2016
Bij deze recensie
 
Type:  #KarpatischeBerggeit #servicedame
Bijzonderheden

Karla heeft voor mij die uitstraling van 'de typische prostituee' de eerste keer dat ik ze zag, een hoerige slet. Deze avond zag ze er uit als een klassedame. Ze had haar blonde haar mooi opgestoken: steek haar in een galakleedje en ze kon zo naar het prinsessenbal. Toen Waterrat haar aanduidde herkende ik haar dus niet meteen. Ik had pas gedoucht na de desastreuze kamergang met Valerie. Dat ik al zo snel weer de kamer op wou is niet van mijn gewoonte maar de mislukking moest zo snel mogelijk verwerkt worden en mijn eigenlijke doel van dit bezoek stond voor me en heb ze gelijk aangeklampt. Gezien haar populariteit is dit wel zo aan te raden. Het gesprek was moeilijk, ze verstond vooral Duits, nauwelijks Engels...hmm. Ze vroeg me nu een douche te gaan nemen ofschoon ik dat net gedaan had en om haarentwille heb ik dat maar gedaan. Vreemd maar soit. Zelf trok ze zich even terug of ging ze ook douchen.
 
Karla geeft professionele service, GFE-gericht. Ze heeft een supermooi droomfiguur, het is de perfectie zelf.
 
Ze is de 50e dame van 2016. Bij deze ronde getallen vanaf 50 heb ik steeds een meid met zeer goede service in elke categorie, blijkbaar: eerst de 50ste kamer met Vanessa in LR, hier Karla.
 
 
Presales
 
Ik vroeg haar apart te zitten en eerst wat kennis te maken, onmiddellijk de kamer op gaan wou ik nog niet. Het werd een extreem korte presale met de wensen uitgelegd. Ik heb er ook maar aan toegevoegd dat ik een kamer boven of beneden wilde, niet bij de bar. Daarop ging ze opschrijven en de sleutel halen.
 
 
Kamer
 
Nr. 24 idem Nr. 9, goed verlicht, geen storende muziek, met spiegel aan de zijkant. Hier was ik ook met Melody de vorige keer in Augustus, dat kon alleen maar een goed teken zijn. Het werd wel snel warm hier.
 
 
Sessie

Het was vrijen met een vriendin, veel lijfelijk contact, niet afstandelijk. Ze heeft een supermooi figuur en wist wat ik graag had en hoe. Strelingen, oorbijten, likken, plagen, dominantie, ze kon het goed. De seks was bijzonder goed en zalig maar verliep weer te snel. Ik was dan ook pas op kamer geweest waar ik had moeten zwoegen om er dan niet te geraken. Hier ging het dan opeens snel. Ja dat is dan altijd zo sneu al snel 1x komen. Ergens heb ik dan zoiets van ah 't is al weer gedaan. Dan wil ik doorvrijen maar loopt de tijd en kom ik niet of ik begin al vroeg met seks in dezelfde stand en is het ineens gedaan. Karla was steeds plagerig en lekker speels. Ik liet het orgasme nog lang nazinderen en genoot enorm van haar, haar schoonheid, haar mooie ogen dat lekkere lijf. Hier moet een vervolg van komen.
 
 
Afsluiten
 
We bleven wat liggen, masseerde haar rug spraken wat en dan ruimden we af.  Aan de lockers 50€ overhandigd. Ik was zeker tevreden en vond het spijtig dat ik ze niet terug vond voor een herhaling. Valerie daarentegen...
 
 
Aftersales
 
Geen, want was veel weg. Ja een kusje en een omhelzing ter afscheid bij het ontbijt. Het herhalingsgevaar met Karla is wat mij betreft groot. Alleen jammer van de taalbarrière

 
Score ****
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #25 Gepost op: 2 februari 2017, 14:25:51 »
Ik zal zaterdag eens een zweepje cadeau doen aan Karla, zodat ze zich kan wapenen tegen die billenkletser, en ze wel wegwijs maken waar en hoe ze hem moet meppen  :mistress :whipbeer :wildcat :sef
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #26 Gepost op: 2 februari 2017, 14:58:09 »
Ik zal zaterdag eens een zweepje cadeau doen aan Karla, zodat ze zich kan wapenen tegen die billenkletser, en ze wel wegwijs maken waar en hoe ze hem moet meppen  :mistress :whipbeer :wildcat :sef

En laat me raden: jij zal zaterdag wel dienst doen als testobject!? :-P
  
  
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #27 Gepost op: 2 februari 2017, 15:15:40 »
Ik zal zaterdag eens een zweepje cadeau doen aan Karla, zodat ze zich kan wapenen tegen die billenkletser, en ze wel wegwijs maken waar en hoe ze hem moet meppen  :mistress :whipbeer :wildcat :sef

En laat me raden: jij zal zaterdag wel dienst doen als testobject!? :-P

Aan zulke viespeukerij doet deze nette meneer niet mee  ;D :-\   :lol :lol :lol
[attachimg=2]

Of misschien haar eens een zwarte pruik aanpassen, vroeger was 't toch een roste geit  ;D ;D ;D ;D ;D
[attachimg=1]
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #28 Gepost op: 2 februari 2017, 23:28:17 »
Ik zal zaterdag eens een zweepje cadeau doen aan Karla, zodat ze zich kan wapenen tegen die billenkletser, en ze wel wegwijs maken waar en hoe ze hem moet meppen  :mistress :whipbeer :wildcat :sef

Ik kan haast niet wachten, Karla met een  :040: :wildcat :whipbeer :mistress  ;D Ik zeg er geen nee tegen  ;)

[attachimg=1]
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #29 Gepost op: 2 februari 2017, 23:51:37 »
Tip......wees maar op tijd zaterdag....... :censored  :lol
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke