KARLA (Babylon) - lookalike I desperately needed
Bij deze recensieUiterlijk Een mooie blonde dame en ze ziet er mooier uit dan ik me kan herinneren. Ze straalde zelfs een zeker charisma en charme uit en kijkt me recht in de ogen met haar groene kijkers en grijnslacht breed als ze me herkende na zo lange tijd. Ze is een slanke dame met werkelijk het mooiste lijf, lekkere curves: de meest sexy dame van de club dat er die dag rondliep, een eyecatcher zelfs.
Karla komt dit jaar ineens in de categorie der lookalikes te vallen voor een dame dat me de kop deed duizelen als ik haar zag, althans daar betrapte ik me er vaak op. Die heeft eveneens groene ogen die me recht aankijken, is slank en verschrikkelijk mooi en charismatisch met een brede stralende lach. Het enige verschil in uiterlijk is het haarkleur en dat de niet-DVP iets groter is.
Karakterschets Speels, plagend, correct, kan smeken met haar mooie blinkende ogen en kan met haar zeker goed overweg.
PresalesWe praatten even wat bij en ze ging naar de dameslockers om zich te verfrissen en op te maken. Na 10-15 minuten was ze terug en ging naar me toe terwijl ik aan de gokautomaten op haar zat te wachten.
Kamer 14Kamersessie1) Aard van de sessie:Een lookalike sessie en een erg geslaagde bovendien sinds de betreffende dame me nog erg voor het netvlies stond en
Karla zowel uiterlijk als in karakter dicht tegen haar aanleunt behalve in de seks, daar kan ik niets vergelijken natuurlijk.
2) Duur:1 uur, korter was uitgesloten.
3)Sessie:Een spetterende sessie dat alleen werd overschaduwd door lichte vermoeidheid, same issue als bij
Vanessa alleen nu wel met de klassedame die
Karla is. Daar zou deze club echt meer van mogen hebben gelet op de stevige prijssetting anno 2019. Met haar had ik een supertijd beleefd, neuken in alle standjes en sekstechnisch verliep alles veel beter als bij
Vanessa. De mooie ogen, prachtige lichaam, die charismatische uitstraling van haar maakten veel goed en het was evident dat het beeld van de andere dame voor m'n ogen schoof, ze lijkt er verdomd goed op! Ik kon 2x klaarkomen al dacht
Karla te denken van dat het me niet is gelukt zoals ze achteraf aangaf. Nu...toch wel dus! Ze heeft gemerkt dat een en ander moeilijker verliep. De volgende dag in SS was dit euvel compleet verdwenen dus waaraan lag het, ik weet het echt niet. Ik kwam zowel met haar boven me als in doggy.
De klik was uitstekend en communicatie met haar was een stuk beter als de laatste keer jaren terug toen ze alleen Duits kon en Engels maar met moeite ging. De betrokkenheid was top en de dame nam initiatief en wist hoe ik het graag wilde. Ik kon niet genoeg haar mooie ranke lijf strelen en vooral in die mooie ogen kijken. Ze weet hoe te plagen en te verleiden.
4) Afhandeling - betaling:100€ voor 1u
AftersalesGeen, ze had het vreselijk druk!
Fazit en Score belevingEen herhaling komt er zeker aan en hopelijk duurt het niet meer zo lang eer de gelegenheid zich weer aandient!
Belevingsscore: ****1/2