Auteur Topic: DANIËLLA (BETTY)  (gelezen 65595 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DANIËLLA (BETTY)
« Gepost op: 3 november 2016, 21:22:45 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
« Laatst bewerkt op: 17 juni 2019, 22:37:42 door Taylor »
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Daniella (Macedonische)
« Reactie #1 Gepost op: 23 januari 2018, 18:05:04 »
Naam: Daniella
Nationaliteit: Macedonische
Leeftijd: 25
Lengte: 1.60-1.65
Postuur: normaal
Borsten: mooie C cup van moeder natuur
Tatoeage: ja (boven linkerborst)
Piercing: ja (navel)
Haar: roodbruin halflang
Taal: Engels (goed)

Ik zat in de bar met een mede beer te praten toen we onderbroken werden door een mooie dame die ik al vaak in YY heb gezien, maar waar ik nog nooit mee gesproken had. Ze had haar vizier op mij gericht en nam plaats naast mij. Ze stelde zich voor als Daniëlla uit Macedonië. Er volgde een aangenaam gesprekje maar ik zat nog in de uitbuik fase en zei dat ik nog een half uurtje nodig had om tot enige vorm van fysieke inspanning over te gaan. Ze zei dat ze me later zou komen opzoeken.

Na een korte periode in de wellness liep ik terug door de bar om in het rokershok een sigaretje te roken. Daniëlla klampte me aan en vroeg of ik inmiddels wel tijd had voor haar. Ik zei dat ik een sigaretje ging roken en ze me daarna mocht hebben. Na enkele minuten kwam ze ook het rokershok binnenlopen en voegde ze zich bij mij. Nadat zij ook haar longen volgezogen had was het tijd om op kamerjacht te gaan. Er was een wachttijd aangezien ze op dat moment slechts de kamers in het oude gedeelte in gebruik hadden. Na een 5-10 minuten kregen we kamer 38 toegewezen.

De kamergang zelf was doordat ze 50 minuten later een afspraak had (wat ze helaas pas op de kamer mededeelde) dus een half uurtje, waarbij het geheel bij vlagen wat gehaast overkwam en ergens bleef steken tussen GFE en PSE. Sterkste punt was het pussy sliden waarbij ze je waanzinnig geil aankijkt. In cowgirl knijpt ze met haar spiertjes waardoor het zeer nauw aanvoelt en in doggy positioneert ze zich zodanig dat je zonder problemen los kan gaan en kijkt ze je haast smekend aan voor meer. De klik was er wel dus, herhalingsgevaar is zeker aanwezig aangezien ik het idee heb dat er meer inzit als nu het geval was.
  
  

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Daniella (Macedonische)
« Reactie #2 Gepost op: 8 maart 2019, 14:49:32 »
@ Babylon onder dezelfde naam
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DANIËLLA (BETTY)
« Reactie #3 Gepost op: 17 juni 2019, 22:38:59 »
Daniëlla
Maar de eerste dame van de dag werd Daniëlla. Haar al eens een paar keer gesproken in Babylon, maar van een kamer is het nog nooit gekomen, terwijl het een erg leuke meid is. Gelukkig heeft ze nooit moeilijk gedaan als ik haar weigerde en ze bleef altijd vriendelijk.

Maar vandaag ging daar verandering in komen. Tijdens mijn ontbijtje kwam ik met haar aan de praat. We hadden een leuk gesprekje en daar bleef het niet bij. Een beetje voelen en friemelen. Ze heeft erg lekkere malse borsten. Niet te groot, niet te klein. En ze heeft van nature mooie dikke lippen. (Tong)zoenen kon natuurlijk niet uitblijven en alvast een goede test voor wat ik kan verwachten op de kamer. Voor die test slaagde ze met vlag en wimpel. Ze zoent lekker. Lekker met het tongetje erbij. Niet van dat flauwe gedoe.

Op de kamer stelde ze me ook zeker niet teleur. Het tongzoenen bleef van hetzelfde niveau. Haar eerst even verwend en daarna was ik ik aan de beurt. Aan neuken zijn we niet toegekomen. Dat komt voor een volgende keer, want die gaat er zeker een keer komen. Haar service is gewoon heel erg degelijk en ze is verder een erg prettig meid in de omgang. Zeker een aanrader!





Naam: Daniëlla
Nationaliteit/Taal: Macedonische (en half Bulgaarse) / Engels
Leeftijd: 24
Haarkleur: Donkerblond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 53 kg, maat 36/ B-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
DANIËLLA (BETTY)
« Reactie #4 Gepost op: 11 november 2021, 06:35:31 »
Ich kann es nicht glauben, Daniella soll zurück sein. Hoffe, es bald bestätigen zu können.
(Ek kan dit nie glo nie, Daniella moet terug wees. Hoop om dit spoedig te bevestig.)

vanKees
  
  

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
DANIËLLA (BETTY)
« Reactie #5 Gepost op: 25 juli 2022, 21:08:02 »
DANIËLLA (Babylon) – Direct raak :amazone
Bij deze recensie


Uiterlijk & Karakterschets

Een hele mooie lieve dame uit Bulgarije, prachtig lijf en lekkere tieten, prachtige lange bruine haren en heel mooi sexy lijf. Onder die lieve glimlach schuilt een echte deugniet die voor veel in is. Ze is een behoorlijke tattoo-lover dus ze heeft er wel een aantal waaronder de tekening van vleugels boven haar mooie zachte C-cup borsten.  :tietjes


Presales

Aan de bar omhelsde ze me, plakte aan me en liet me liet meer los terwijl ze aan m’n oren knabbelde en me wiste te verleiden en al goed ingelicht was van mijn kamerwensen. Echt ik hoef geen uitleg meer te geven in Bab, de dames kennen me nu wellicht erg goed. Ik keek in die mooie ogen, voelde haar tepels van die zachte grote tieten tegen me aan, streelde dat sexy lijf en was meteen verkocht: ik was gewoon kansloos!  :-\


Kamer

10, hier wat frisser dan de vorige.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Perfecte sessie met een dame die me probleemloos tot een hoogtepunt bracht en nableef tot de tijd vol was.

2) Duur:
Half uur (te kort)

3) Communicatie, klik en betrokkenheid:
Zeer goed! Ze wist dus echt alles al en begon me meteen te verleiden. We knuffelden en vreeën ook alsof ze m’n ondeugende one-night stand was. Betrokkenheid was 100%, ze speelde het niet, ze was authentiek in haar verleiding, er was geen afstandelijkheid. Er was een zeer goede klik!

4)Sessie:
De sessie met Daniëlla duurde maar een half uur maar was een van de beste vandaag naast deze met Karla. Nu kon ik veel vlotter en sneller klaarkomen terwijl ze me ondeugend aankeek en haar dominante rol met verve uitvoerde in de rol van het stoute meisje. In al die tijd gaf ze traag een handjob met wisselende snelheid. Ik moest haar zelfs tegenhouden dat ik niet te snel klaarkwam! Seks was met haar on top: ze reed me heerlijk klaar terwijl ze me diep en met pretogen aankeek. Dat heerlijke lijf aan te raken en te strelen was een hemelse ervaring geweest die ik veel te lang heb moeten missen (2 maand no clubs is dus best wel te lang). We bleven nog napraten en liggen, ze begon opnieuw en ik kwam voor een 2de keer.


Afhandeling en betaling

60€ en kus voor de deugniet met haar mooie grote lekkere lijf  :movingtits


Fazit en Score beleving

Dit is echt voor herhaling vatbaar!

Belevingsscore: ****
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2022, 21:14:00 door Vazkor »