Auteur Topic: Hoe ziet je ideale DVP er uit ?  (gelezen 32973 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Hoe ziet je ideale DVP er uit ?
« Gepost op: 17 maart 2011, 23:00:09 »
Ik trap af, ik ga voor een zwart of blond langharige, waar je van een kilometer afstand ziet dat het een hoer is.
Heerlijk, ik kom niet voor de lieve verlegen types, ik kom liefst voor playmates met een wat vettiger voorkeur voor sex.
 
Groet, Foots  8)
 
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Hoe ziet je ideale DVP er uit ?
« Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2011, 01:42:22 »
Waarom staat mijn keuze er niet bij?
De arrogantie en de schoonheid van Loredana, het afwijzende van Lorena, de goddelijke vormen van Dunya verleden jaar, de kwaliteiten en de spontaniteit van Felicia, de pitbullbewegingen van Nilfisk Niky, het speelse van Jacky, het kontgewieg van Amalia, de massagekwaliteiten van Sabrina, het gracieuze van Gracella, het vingertje in de mond van Nouncia, de terugstotende Nilo, de bijtende Kami met de DD en de zweep van ons Sue  ;)
 
Ja, ik ben een zwijn, sommigen noemen me een (zwijnen)hond zelfs  :o :P
Ik kies dus voor 1 en 2, sletterig, ik zoek geen vriendin trouwens  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest672

  • Gast
Hoe ziet je ideale DVP er uit ?
« Reactie #2 Gepost op: 18 maart 2011, 11:04:24 »
Ik ga toch voor blond (of komt dat omdat de meeste DVP blond zijn) ::)
Het liefste heb ik Rood haar met D-cup (wel beide echte natuurlijk), maar vind die mar eens. :'(

Niet te jong, niet te mager, B-cup.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Hoe ziet je ideale DVP er uit ?
« Reactie #3 Gepost op: 18 maart 2011, 19:49:00 »
Ik heb voor "anders" gekozen.  Ik speur namelijk continue naar lolita-typetjes die lief zijn, graag knuffelen, die kunnen genieten van verwennerij maar die ook speels, spontaan en wild zijn, die initiatief nemen en weten wat seks is.  Soms heb ik het erg moeilijk in clubs  ;D  ;).
Toch kan het, neem nu bijvoorbeeld Magda in PSR.  Zij combineert veel van wat ik wil.  Of ze ook wild kan zijn moet ik nog eens uittesten als ik niet net goed gegeten heb  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Hoe ziet je ideale DVP er uit ?
« Reactie #4 Gepost op: 18 maart 2011, 19:54:21 »
Of ze ook wild kan zijn moet ik nog eens uittesten als ik niet net goed gegeten heb  ;)
Het duurt drie uur voor je eten is gezakt, dus eet gerust lekker en laat ze die vinger maar diep in je kont proppen  ;D
Lekker wild  :P ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Hoe ziet je ideale DVP er uit ?
« Reactie #5 Gepost op: 19 maart 2011, 12:26:29 »
Omdat deze enquête waarschijnlijk door een zwakzinnige is gemaakt  :P (zie de gebeurtenisruimte van antwoorden, gekozen door de opsteller ervan), MOET je wel de zaak toelichten in een berichtje. Dat is dan wel weer slim...... ;)

Enfin, mijn smaak (van een voormalig, luie mod) is genoegzaam bekend:

- grote, potige wijven; dus een behoorlijke lengte (maar niet dik)
- goeie, karakteristieke kop, zonder al te veel make-up
- killerass, niet richting 'too much polderkont', maar wel een onsje meer
- tieten: klein, groot, allemaal égal, .....als de tettekes in hun proportie maar fraai deinen, en liefst naturel zijn.

Met geld erbij/toe, kies ik nog niet voor een lolita-typje (het andere uiterste in mijn geval).

Twee voorbeelden van goeie wijven:
- Martha, een Poolse (brunette) uit AC
- Nadine/Nadia, ook een Poolse (blondine) uit PSR/AC


De Tsjaadse Stacey (PSR) is me dan al weer TE krachtig geworden in heupen en onderstel (vroeger een favo).
Wat wil je, als je al 6 maanden onvermijdelijk verdikt in de freetschuur van Lohmar.


Groet, J


Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Hoe ziet je ideale DVP er uit ?
« Reactie #6 Gepost op: 19 maart 2011, 18:16:23 »
Hoe mijn ideale DVP`s eruit moeten zien.... ;D....zie mijn posts in "Mooi en Lekker" ;)

Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Hoe ziet je ideale DVP er uit ?
« Reactie #7 Gepost op: 8 april 2011, 05:45:19 »
Met grote borsten, hoeft niet per sé een blondine te zijn.
 :-*

guest18500

  • Gast
Hoe ziet je ideale DVP er uit ?
« Reactie #8 Gepost op: 23 april 2012, 23:30:12 »
Blank, donker haar, lekkere kont en natuurlijke tieten. Geen grote mond en welgemanierd.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Hoe ziet je ideale DVP er uit ?
« Reactie #9 Gepost op: 24 april 2012, 00:17:42 »
Blank, donker haar, lekkere kont en natuurlijke tieten. Geen grote mond en welgemanierd.
Je eerste zin, die vind je met bosjes. Die laatste zin, tja, zo ziet inderdaad de ideale eruit, maar ik ben ze nog niet tegengekomen  ;) ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rudi_NL

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 112
    • Bekijk profiel
Hoe ziet je ideale DVP er uit ?
« Reactie #10 Gepost op: 24 april 2012, 22:34:05 »
5 bolletjes zetten (keuzes maken) was niet mogelijk!?

Doe mij dan maar een ordinaire slettebak die nog steeds Deutsche Marken accepteert.

 :)
Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Hoe ziet je ideale DVP er uit ?
« Reactie #11 Gepost op: 24 april 2012, 22:51:25 »
Voila Herr Rudi, ik heb de poll aangepast, je kan je vorige keuze weghalen zelfs en nu maak je zo veel bolletjes zwart als je zelf wil  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rudi_NL

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 112
    • Bekijk profiel
Hoe ziet je ideale DVP er uit ?
« Reactie #12 Gepost op: 24 april 2012, 23:03:12 »
Voila Herr Rudi, ik heb de poll aangepast, je kan je vorige keuze weghalen zelfs en nu maak je zo veel bolletjes zwart als je zelf wil  ;D ;)

Bedankt voor de service SM!!! Nu is het wel net alsof Rudi ook een ultieme slet is, hi hi. Maar dat is eigenlijk ook zo, want voor een maandelijkse belediging ben ik namelijk een hele maand lang op kantoor te vinden. Oftewel: ik doe het ook allemaal en alleen maar voor het geld.
 :)  :)  :)
Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Hoe ziet je ideale DVP er uit ?
« Reactie #13 Gepost op: 7 november 2019, 20:26:38 »
Mijn ideale DVP is een Girl-Next-Door meisje. Een DVP zonder siliconen, opgespoten lippen, weinig of liefst geen tattoos. Een DVP die uiteraard niet rookt. Een meid die niet te mager is, met een heerlijke ronde kont en een leuk koppie. Kleur haar is me om 't even. En geen brilletje, want daar houd ik niet zo van. Een meid die bijzonder geil is op de kamer, maar in de bar daar niet gelijk te koop mee loopt. En een meid waar je ook een goed gesprek mee kunt voeren. Alexis (Bul, Babylon) benaderde dit ideaalbeeld. Een heerlijk lichaam met een lekkere stevig ronde kont. Alles puur natuur. Alleen een tatoeage op haar hand. Ze rookt niet. Ik had leuke gesprekken met haar. Haar Duits was zeer goed en echt geen domme meid. Helaas had ze soms redelijk wat make-up op, wat haar overigens niet misstond, maar zonder was ze net zo knap of misschien zelfs wel knapper. En het belangrijkste, ze was als was op de kamer. Super geil en voor bijna alles in ;D
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Hoe ziet je ideale DVP er uit ?
« Reactie #14 Gepost op: 7 november 2019, 21:29:20 »
mijn ideale is eerder streng/dominant/stoer en zwartharig. Kortom, met Roemeens en Bulgaars zit ik vaak goed.
Daarnaast liefst een echte slet/hoer qua gedrag en kledij (met boots). Liefst eentje die zeer veel klanten per dag heeft ook.
Tattoos mogen, een b-cup toch wel minimaal, een lekker kontje met een likbaar kontgaatje ook. En zeer belangrijk... een smalle taille.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....