ALGEMEEN > ENQUETES

Hoe ziet je ideale DVP er uit ?

(1/4) > >>

Sjeufke:
Ik adoreer mijn vaste waarden. 4 meiden totaal verschillend qua uiterlijk. Waar ik voor ga is:
1. retegoeie service
2. meiden die zorgen voor een leuke ambiance
3. meiden die wat meer hersens hebben dan de gemiddelde dame
4. En geen Schl├╝ssel/Zimmer tactiek.

barti:
mijn ideale is eerder streng/dominant/stoer en zwartharig. Kortom, met Roemeens en Bulgaars zit ik vaak goed.
Daarnaast liefst een echte slet/hoer qua gedrag en kledij (met boots). Liefst eentje die zeer veel klanten per dag heeft ook.
Tattoos mogen, een b-cup toch wel minimaal, een lekker kontje met een likbaar kontgaatje ook. En zeer belangrijk... een smalle taille.

Taylor:
Mijn ideale DVP is een Girl-Next-Door meisje. Een DVP zonder siliconen, opgespoten lippen, weinig of liefst geen tattoos. Een DVP die uiteraard niet rookt. Een meid die niet te mager is, met een heerlijke ronde kont en een leuk koppie. Kleur haar is me om 't even. En geen brilletje, want daar houd ik niet zo van. Een meid die bijzonder geil is op de kamer, maar in de bar daar niet gelijk te koop mee loopt. En een meid waar je ook een goed gesprek mee kunt voeren. Alexis (Bul, Babylon) benaderde dit ideaalbeeld. Een heerlijk lichaam met een lekkere stevig ronde kont. Alles puur natuur. Alleen een tatoeage op haar hand. Ze rookt niet. Ik had leuke gesprekken met haar. Haar Duits was zeer goed en echt geen domme meid. Helaas had ze soms redelijk wat make-up op, wat haar overigens niet misstond, maar zonder was ze net zo knap of misschien zelfs wel knapper. En het belangrijkste, ze was als was op de kamer. Super geil en voor bijna alles in ;D

Rudi_NL:

--- Citaat van: sexmachine op dinsdag 24 april 2012, 22u51 ---Voila Herr Rudi, ik heb de poll aangepast, je kan je vorige keuze weghalen zelfs en nu maak je zo veel bolletjes zwart als je zelf wil  ;D ;)

--- Einde van citaat ---

Bedankt voor de service SM!!! Nu is het wel net alsof Rudi ook een ultieme slet is, hi hi. Maar dat is eigenlijk ook zo, want voor een maandelijkse belediging ben ik namelijk een hele maand lang op kantoor te vinden. Oftewel: ik doe het ook allemaal en alleen maar voor het geld.
 :)  :)  :)

sexmachine:
Voila Herr Rudi, ik heb de poll aangepast, je kan je vorige keuze weghalen zelfs en nu maak je zo veel bolletjes zwart als je zelf wil  ;D ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

It appears that you have not registered with RELAXXXBOARD.COM. To register, please click here...
There was an error while thanking
Thanking...
Naar de volledige versie