Forum > ENQUETES

Hoe ziet je ideale DVP er uit ?

<< < (2/4) > >>

SexAndPleasure:
Omdat deze enquête waarschijnlijk door een zwakzinnige is gemaakt  :P (zie de gebeurtenisruimte van antwoorden, gekozen door de opsteller ervan), MOET je wel de zaak toelichten in een berichtje. Dat is dan wel weer slim...... ;)

Enfin, mijn smaak (van een voormalig, luie mod) is genoegzaam bekend:

- grote, potige wijven; dus een behoorlijke lengte (maar niet dik)
- goeie, karakteristieke kop, zonder al te veel make-up
- killerass, niet richting 'too much polderkont', maar wel een onsje meer
- tieten: klein, groot, allemaal égal, .....als de tettekes in hun proportie maar fraai deinen, en liefst naturel zijn.

Met geld erbij/toe, kies ik nog niet voor een lolita-typje (het andere uiterste in mijn geval).

Twee voorbeelden van goeie wijven:
- Martha, een Poolse (brunette) uit AC
- Nadine/Nadia, ook een Poolse (blondine) uit PSR/AC


De Tsjaadse Stacey (PSR) is me dan al weer TE krachtig geworden in heupen en onderstel (vroeger een favo).
Wat wil je, als je al 6 maanden onvermijdelijk verdikt in de freetschuur van Lohmar.


Groet, J

Rolly:
Hoe mijn ideale DVP`s eruit moeten zien.... ;D....zie mijn posts in "Mooi en Lekker" ;)

Rolly

Tellme:
Met grote borsten, hoeft niet per sé een blondine te zijn.
 :-*

guest18500:
Blank, donker haar, lekkere kont en natuurlijke tieten. Geen grote mond en welgemanierd.

sexmachine:

--- Citaat van: Mighty A op 23 april 2012, 23:30:12 ---Blank, donker haar, lekkere kont en natuurlijke tieten. Geen grote mond en welgemanierd.

--- Einde van citaat ---
Je eerste zin, die vind je met bosjes. Die laatste zin, tja, zo ziet inderdaad de ideale eruit, maar ik ben ze nog niet tegengekomen  ;) ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie