Auteur Topic: Aarschotstraat 36 ( l'Ecusson), Christina (Roe)  (gelezen 13264 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 36 ( l'Ecusson), Christina (Roe)
« Gepost op: 4 november 2016, 15:13:39 »
[box title=CHRISTINA]
Land:             Roemenië
Taal:              Frans
Leeftijd:         21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,55m
Model:            slank
BH:                 A
Kontje:           heeeeeeeel lekker
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Vingeren GFE PSE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 38 ( l'Ecusson), Christina (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 4 november 2016, 15:15:26 »
Yippiekajeej, wat was deze meid lekker :-\. Daar had ik graag wat langer dan een kwartiertje mee gespeeld!!

Uitgebreide recensie volgt 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 36 ( l'Ecusson), Christina (Roe)
« Reactie #2 Gepost op: 4 november 2016, 18:20:26 »
Vanmiddag heb ik in de Aarschotstraat voor de eerste keer geneukt met Roemeense  Christina.

Dit onderdeurtje werkt tijdens de dag op nummertje 36 (L'ecusson). Ze is ongeveer 1,55m groot, weegt 43kg, is 21 jaar jong, heeft een leuk kopje, lang blond haar, mooie tietjes en een schitterend kontje.

Ze heeft 2 strikjes getatoeëerd op haar achterbenen en ze heeft een bovenlippiercing. Ze werkt blijkbaar al bijna 2 jaar in de A-straat. Heel vreemd, want mij is ze nooit eerder opgevallen.

Ik was Christina haar raam al een paar keer gepasseerd, maar ik bleef twijfelen. Ik was immers ook in enkele andere meiden geïnteresseerd. Christina bleef me echter bij elke passage heel lief toelachen en dat kleine, ranke lijfje betoverde me meer en meer, en dus stapte ik uiteindelijk toch maar op haar deur af.

Ik heb 50€ afgerekend, geen centjes voor madame, kleedde me uit en mocht me op het (te) kleine bed leggen. Christina, die in haar Eva-kostuum nog mooier bleek te zijn dan ik al vermoedde, zette zich op haar knietjes naast me en boven me overal te zoenen, zich langzaamaan een weg naar kleine Piet banend :)).

Tegen dat ze beneden was aangekomen, stond mijn kleine vriend haar al fier op te wachten. Wat wil je als zo'n lekker ding je overlaadt met streeltjes en kusjes.

Christina voorzag kleine KP van een plastiekje en liet haar lippen vervolgens over mijn schacht glijden. De pijpbeurt was niet fenomenaal, maar was toch zeker heel verdienstelijk te noemen. Het kleine Roemeentje waagde zich ook een paar keer aan een DT en dat is haar 1 keer zelfs bijna gelukt. Tijdens het pijpen mocht ik voorzichtig met Christina haar mooie poesje spelen, en warempel, het werd al snel zeiknat :-\.

Na een vijftal minuten pijpplezier was het tijd om te neuken. Om te beginnen vroeg ik mijn blonde nimf me te bestijgen. Ze bracht gelukkig geen gel aan (was ook absoluut niet nodig geweest) en liet zich over kleine KP zakken. Hoewel ze behoorlijk nat was, voelde Christina haar poesje toch lekker strak aan. Ze bewoog zich ritmisch op en neer en ooooh, wat was het een plezier dat mooie lijfje zo te kunnen bewonderen :)).

Ik vermoedde dat mijn minuten snel aan het wegtikken waren, en die knal moest er langzaam maar zeker komen, dus ik zei Christina dat ik haar nog op zijn hondjes wou neuken. Zo gezegd zo gedaan, en ik heb die mooie meid nog enkele minuten aan een behoorlijk tempo aan mijn degen kunnen rijgen, ondertussen genietend van het zicht in de spiegels voor en rechts van ons.

Ik ben uiteindelijk knallend klaargekomen en heb Piet vervolgens naar alle tevredenheid uit Christina haar strakke poesje gehaald.

Piet laten kuisen, ons aankledend nog ff in alle rust nagepraat en ik heb de kamer na iets meer dan een kwartier met een grote glimlach verlaten ;D.

Herhalingsgevaar: groot, toch wel. Een typisch KP-meisje dat een (voor een ramenbuurt) heel goede service aanbiedt: kan niet anders dan dat ik er nog eens binnentuimel 8).

Binnen een zestal weken keert Christina btw voor langere tijd terug naar Roemenië.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 36 ( l'Ecusson), Christina (Roe)
« Reactie #3 Gepost op: 10 januari 2017, 13:21:54 »
Momenteel aanwezig, maar ze ziet er heel vermoeid uit. Ik ga haar dus, met spijt in het hart, vandaag toch maar overslaan...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 36 ( l'Ecusson), Christina (Roe)
« Reactie #4 Gepost op: 9 maart 2017, 09:04:32 »
Paar maanden afwezig geweest, maar nu terug in de A-straat :)).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum