Auteur Topic: Vanderdoncktdoorgang 08, Britney (Thai)  (gelezen 18742 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Vanderdoncktdoorgang 08, Britney (Thai)
« Gepost op: 14 november 2016, 14:11:47 »


[BOX TITLE=NAAM]
Naam : Britney
Locatie : Vanderdoncktdoorgang 08
Land: Thai
Taal: Engels / Nederlands
Leeftijd: 30
[/BOX]

[BOX TITLE=UITERLIJK]
Lengte: 1,60 m
Postuur: normaal
BH: D cup - ciliconen
Haarkleur: zwart met blonde extenties
Haarlengte: lang
Tatoes : Ja
Piercing :
Kleur ogen : bruin
[/box]

[box title=DIENSTEN]
Standaard tarief 50,00 €
Komt overdag
Draait al een hele tijd mee.
Heeft haar ciliconen sinds einde 2007
[/box]



Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Vanderdoncktdoorgang 08, Britney (Thai)
« Reactie #1 Gepost op: 22 november 2016, 17:22:52 »
Ik was al zinnens, gezien de positieve bijdrages op het andere forum, om ze eens te bezoeken.
Maar als ik dit zie, dan pas ik voor de eer.
Ook al omdat de kritieken van de Gentse wandelaars minder lovend zijn (op het andere forum : Hookers)

hxxps://theperfectboobs.net/images/britney/britney8.jpg

Noot :

  • Vervang de xx door tt
  • Wijzig het cijfer 8 door de cijfers 1 tot en met 8

Echt iets voor de liefhebbers dus.
Dit is trouwens een link naar haar topic op dat forum : https://theperfectboobs.net/index.php?topic=5382.75
« Laatst bewerkt op: 22 november 2016, 17:46:32 door Tellme »

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Vanderdoncktdoorgang 08, Britney (Thai)
« Reactie #2 Gepost op: 12 februari 2017, 16:09:21 »
Gent, 9-2-2017, Britney  :tietjes

Ik was voor het eerst sinds een lange tijd weer eens in gent, en uit nieuwsgierigheid maar eens naar het red light district gegaan aldaar. Nu is dat niet zo groot, maar er zitten af en toe wel leuke dames, en zo af en toe is een keer “wandelen” ook wel weer eens spannend. Ik liep door de mooiste “straat” van Gent, de Vanderdoncktdoorgang, en op nummer 8 stond daar zowaar Britney te pronken met haar “zware jongens”. Wederzijdse herkenning, altijd leuk, en dus naar binnen gegaan. Vriendelijk begroet door de immer praatgrage Britney. Ze zit nu al een paar maanden in Gent blijkbaar, en het bevalt haar wel, en blijft voorlopig nog. Het leven in Gent is wel duur, en dus vroeg ze of ik 1 uur wilde blijven voor 150 euro, of 40 minuten voor 100. Voor het laatste gekozen.

Ik kon me uitkleden in het barretje achter in de kamer, en werd gesommeerd mijn jongeheer goed te wassen, wat ik uiteraard deed aan de ietwat hoge wasbak. Britney was inmiddels ook uitgekleed, zodat ik haar 1650 CC borsten weer eens goed kon zien. Het blijven indrukwekkende grote jongens op haar tengere lijfje, ze zijn behoorlijk zwaar, en toch behoorlijk zacht. Haar tepels zijn helaas erg gevoelig, dus dat is verboden terrein. Wel konden we beginnen met Russisch zonder condoom, wat olie op mijn jongeheer, en tussen die megamemmen, en gaan met die banaan. Heerlijk. Ik lag op mijn rug op bed, en liep Britney en haar borsten het werk doen, en dat voelde heerlijk.

Na enige tijd stelde voor om te gaan pijpen, olie werd even verwijderd, en een condoom werd geplaatst, waarna ik even lekker gepijpt werd. Niet de beste pijpster ooit, maar meer dan voldoende, en ik werd er zeker opgewonden van.
Het werd tijd voor seks, en ik vroeg britney boven te gaan zitten op me, wat ze deed. Dat wat lekker, maar duurde helaas niet erg lang, geen prettige houding voor haar denk ik, want ze wilde zelf gaan liggen en geneukt worden. Dat dan maar gedaan,. Maar ik ben weer niet zo een missionaris fan, dus dat werkte niet geweldig, en dus geopteerd voor condoom eraf, en lekker tegen haar tieten spuiten, zoals ze het zelf uitdrukte. Wederom een beetje olie, dat doet wonderen, en hop, ik kon lekker met haar tieten spelen terwijl mijn jongeheer lekker tegen en tussen haar joekels duwde. Op en neer, en langzaam maar zeker werkten we naar een hoogtepunt toe. Britney kon het niet laten mijn anus ook nog even te verkennen. Niet helemaal mijn ding, maar in het heetst van de strijd toch wel lekker, en dus kwam ik toch wel zinderend en heftig spuitend klaar over haar tieten, waarbij ik het compliment kreeg dat ik “veel gespaard had” (dat klopte ook wel).

Na de daad even schoongemaakt en opgefrist, en omdat de tijd nog niet op was, werd me een rugmassage aangeboden, en kwebbelden we nog even gezellig na. De rugmassage was lekker en stevig. Uiteindelijk toch circa 1 uur binnen geweest, geen probleem voor Britney. Ook nog even gesproken over haar verdere borstvergrotingsplannen. Ze wil ze nog wel groter, volgende doel is 2000 CC maar de kosten zijn hoog, en ze wil nog een tijdje wachten, omdat ze ook wat last van haar rug had dor het enorme gewicht van haar meloenen. Maar ze is zeker ook een tietenfetisjest, en ze had het ook al over eindstation 3000 CC, dus daar kan nog wel het een en ander gaan gebeuren in de toekomst. Zou leuk zijn.
Britney is een praatgrage DVP, die doet wat ze beloofd, en niet echt een klokkijkster is. Het is niet de beste seks of pijpbeurt ooit, maar die lekkere tieten maken veel goed, en erover spuiten is heerlijk na Russisch met olie. Jammer dat har tepels zo gevoelig zijn, maar goed, dat kan gebeuren.

Ik vind Britney een redelijke aanrader voor borstenliefhebbers.

Megaboob
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline kslover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Vanderdoncktdoorgang 08, Britney (Thai)
« Reactie #3 Gepost op: 29 april 2018, 11:10:57 »
Zij is blijkbaar een andere sexweg ingeslagen. Heb haar per toeval ontdekt op volgende website :
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/meesteres-britney.html

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Vanderdoncktdoorgang 08, Britney (Thai)
« Reactie #4 Gepost op: 29 april 2018, 15:43:39 »
Hee Buffalo! Het zou tof zijn als je nog meer info over de Gentse meisjes hebt...