Auteur Topic: THOMAS DEKKER: EEN LEVEND VOORBEELD VAN HET MODERNE WIELRENNEN  (gelezen 5141 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
THOMAS DEKKER: EEN LEVEND VOORBEELD VAN HET MODERNE WIELRENNEN
« Gepost op: 16 november 2016, 13:51:02 »
Dat het wielrennen vol gedopeerden zat, wisten we al een tijdje ...... zolang er het grote geld mee verdiend kan worden, kan je dat namelijk niet uitsluiten ...  ..... eigenlijk compleet begrijpbaar dat de boel bedot wordt .... wat ik veel minder begrijp is de roofbouw die ze plegen op hun lichaam om de boel te bedotten
Ook dat is weer erg simpel te verklaren, er is namelijk ook een rondvraag (in polls geloof ik niet meer sinds de verkiezingen in de 'Joe Trump naait de States') geweest bij 100 Gouden Olympiêrs, en meer dan 80% wil 10 jaar in dit aards bestaan opofferen voor die gouden plak .... dat is redelijk duidelijke taal .....

En toch slaan de bekentenissen en het daarop volgende boek van Thomas Dekker alles, terwijl ik dacht dat we met Lance het ergste intussen wel hadden gehoord ..... mijn bakkes viel open van verbazing bij het lezen van wat passages uit het boek .......

Dat ze 's nachts tot drie uur liggen te rampetampen met - zoals zij het noemen- oosteuropese hoertjes, dat vind ik niet eens zo schrikbarend (geef ze eens ongelijk), dat ze dat echter doen tijdens een grote Ronde (die van Frankrijk)en 3 uur later opstaan om aan het infuus te gaan (water door de aderen laten stromen om de bloedwaarde te doen zakken anar de "verdachte grens" van 50 .....   en dat ze dan nog eens presteren ook.
Dat Thomas tijdens een grote Ronde (die van Spanje) en de nacht voor de Koninginnerit aan de "rape-drug" gaat, en dan de volgende dag top 5 rijdt op de koop toe.
Dat de mannen drie uur sliepen per nacht, alcohol misbruikten, zelf naalden in hun lijf prikten, soms een bloedbad aanrichtten, en toch jaren op dit niveau presteren ....... verbazingwekkend.

Wat het nog straffer maakt is toch de prestaties die die mannen nog kunnen leveren .... als ik dat allemaal lees ..... geen of drie uurtjes slaap .... zuipen als de beesten .... roofbouw op dat lichaam ..... drugs .... hoeren 's nachts .... en geloof me maar dat de rapedrug en de coke dan ook rijkelijk door neus en andere openingen gepropt werden, meerdere gaatjes zullen gevuld zijn die hete wilde nachten ............

..... dan denk ik bij mezelf ...... wat een atleten .... wat een wielerlegendes .....

Velen zullen in shock zijn .... en zich bedrogen voelen .... net als mijn opa zaliger die jaren netjes bij zonsopgang opstond, zijn werk op het veld zo regelde en iedere rit van de Ronde in zijn fauteuil meeleefde met de renners ...... bedrog op grote schaal voor die mensen, of meer toepasselijk .... boerenbedrog ....

Ikzelf bekijk het als jonge snotapen die zeer hard en goed kunnen fietsen .... en die dan plotsklaps in een peleton terechtkomen waar het om heel veel centen draait ...
Die jonge kerels komen dan 5 of 10 percent te kort .... (omdat heel het peleton aan de dope hangt) en er zijn er altijd wel in de ploeg die hen inwijden in de geheimen van het winnen .......
Geen schijn van een kans, of terug (en de meesten zonder diploma) aan de band gaan werken (tegen ons hongerloon) .... de keuze is vlug gemaakt .... 1 infuus, 1 spuitje ..... en NOOIT nog een weg terug .....

Als je dan Thomas Dekker noemt, en een winnaar bent, dan ga je ook steeds dat stapje verder, hij had namelijk een goede leraar, die ene Boogerd (en die voelt zich nu de geslagen hond) .....
Ik huiver ook dat hij (waarschijnlijk door overvloedig drank- en drugsgebruik) mislukt zichzelf aan het waterinfuus te prikken en uren later in bloed teruggevonden wordt door een teammaat .... die brave jongen (nooit aan de dope trouwens) help de boel mee opkuisen en Thomas rijdt vrolijk de rit uit (in de kop van de wedstrijd)

Wat we hem kunnen kwalijk nemen? Volgens mij niks, aangezien dat jonge ventje als naïeve broekje terecht kwam in een wereld waar doping, drugs, alcohol en vrouwen veel meer ingeburgerd is dan de modale burger wil en kan begrijpen .... zoals ik al stelde is het dat of terug naar af (de band in een fabriek) ......     

Dat ze Thomas nu verwijten dat ie namen noemt, onder het motto erecode (en dat je dan niemand gaat verklikken) heeft hij het enige treffende antwoord .... net omdat die erecode er was, en ze al 100 jaar zwijgen, blijft doping diep ingebakken in het peleton .... het is door dit soort verklaringen dat het misschien ooit kan ingedijkt worden ... misschien .... heel misschien ...

De hele aflevring van "de wereld draait door"







De sportmonologen van Thomas Dekker


Nog een klein detail ... Thomas Dekker is nu samen met een "stinkend rijke stoot" uit LA, Nathalie marciano,die rijk geworden is door te scheiden van haar man ..... en geef hem eens ongelijk ..... .... misschien komt er ooit een film over hun excessen, (rape)drugs, rock&roll en hoeren ... ik ga kijken (neen, illegaal downloaden)  ;D



Waarschijnlijk gaat er nu ophef onstaan zoals .....
hij heeft gelijk, maar nu is het anders
Thomas Dekker is een verrader/verklikker
we willen die man zo snel mogelijk vergeten
... maar domweg omdat het wielerpeleton momenteel geen haar beter is .... ze zullen dope moeten pakken om strontbezopen, vol coke en andere dugs en aan de hoeren 6 bergen op te vlammen en die dag nog een gemiddelde van 37 km/u te halen ....... wij willen bedrog zien .... en zij verdienen er groot geld mee ......

[attachimg=1]
ECHT?????? Net hetzelfde gehoord na het tijdperk Armstrong, of na de Festina-affaire ...... het is nu ondenkbaar MAAR WAAR, en daarom zal de volgende 'uit de biecht klappende dopingzondaar' weer een decennia op zich laten wachten ...... en er verandert NIETS, helemaal niets.

Wielrennen is een mooie sport ..... vol met jonge gasten die helemaal het noorden kwijt raken .... en het ergste .... het wordt allemaal georganiseerd, dit klusje klaar je namelijk NOOIT op je eentje, Thomas, daar staat een heel team, neen, daar zit het hele wielerpeleton achter ......
[attachimg=2]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline den fietser

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
THOMAS DEKKER: EEN LEVEND VOORBEELD VAN HET MODERNE WIELRENNEN
« Reactie #1 Gepost op: 17 november 2016, 00:22:35 »
Ik ben wieler liefhebber en zal het blijven ook.
Het zijn ook maar normale mensen die zoals u en ik, die soms een verzetje nodig hebben naar de zware trainingen of wedstrijden.
Dit wil vooal iets zeggen hoe zwaar deze sport is en de mensen willen spektakel zien anders is maar een saai bedoeling zeggen ze dan
grindwegen 5 cols op een dag en liefst nog pasages van 20% en meer en dit 3 weken lang als ze u zouden volpropen zou je het dan kunnen?

Maar vergeet een ding niet die jongens zijn ongelooflijk getalenteerd.

En als je denkt dat de meeste geen diploma hebben dan vergist je u er zijn er tegenwoordig heel wat die universitaire studies combineren met een prof bestaan.

Ik vind alleen spijtig dat thomas het wielrennen nu weer in een negatief daglicht stelt nu het beter leek te gaan je moet kijken naar de toekomst.

Of zullen we het misschien een over het voetbal hebben wat daar allemaal gebeurt
of de affaire Fuentes enkel van de wielrenners hoor je iets alle andere sporters allemaal in de doofpot