Auteur Topic: Haus 42, kamernummer 1, Sophia (Colombiaanse)  (gelezen 13303 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Haus 42, kamernummer 1, Sophia (Colombiaanse)
« Gepost op: 16 november 2016, 20:53:12 »
Afgelopen zondag voor het eerst bij Sophia geweest. Ze stond al een tijdje op mijn to do list.

Na het inmiddels alom bekende ritueel van het geld in een boek leggen, me uitgekleed en richting wasbak begeven. Ze begon vanachter een beetje tegen me aan te rijden en toen ik klaar was leidde ze me naar de spiegel en begon met haar kont tegen mijn pik aan te schuren. Ze draaide zich om begon zich langzaam uit te kleden en onderwijl haar siliconen borsten richting mijn mond te dirigeren. Nu weet ik niet of ik moederlijke gevoelens bij haar opriep en ze het gevoel had dat ik ondervoed was of dat ze er zelf geil wordt van maar grotendeels van de sessie werden ze mijn gezicht in gedrukt. Ik denk dat Megaboob een fieldday zou hebben gehad. Haar pijpen was zeker niet onverdienstelijk, waarbij ze liet zien het kunstje van deepthroat onder de knie te hebben. Zonder gel besteeg ze me in cowgirl. Onze ritmes matchste totaal niet waardoor we wel eeuwig door hadden kunnen gaan zonder tot een orgasme te komen. Het haar maar in een combi van HJ en BJ laten afmaken, waarbij ze nog tevergeefs probeerde een vinger in mijn reet te stoppen.

Teveel acting voor mij waardoor ik het idee had dat ik in een erotische Tele Novella was terechtgekomen. Het grappigste was nog dat ze pas bij afscheid door had dat ik Nederlander was toen ik haar drie kussen op de wang gaf. Ik kreeg nog complimenten voor mijn accentloos Duits, want ze had geen enkel moment het idee gehad dat ik geen Duitser was. Ze is zeker zeer sympathiek, maar de klik ontbreekt en HHG is voor mij bijzonder laag daar ik ook niets met SM heb en dit toch meer haar stijl is.
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2017, 13:47:00 door Rolly »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Haus 42, kamernummer 1, Sophia (Colombiaanse)
« Reactie #1 Gepost op: 22 december 2017, 11:26:38 »
Terug te vinden in Eros 26 op de bovenverdieping kamer 705

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Haus 42, kamernummer 1, Sophia (Colombiaanse)
« Reactie #2 Gepost op: 11 november 2018, 23:15:21 »
Ook zij is weer terug op de vulkaan. Nu in kamer 116 van eros 26