Auteur Topic: Michaela (Roemeense)  (gelezen 14291 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Michaela (Roemeense)
« Gepost op: 18 november 2016, 23:20:16 »
Naam: Michaela
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 22
Lengte: 1.60-1.65
Postuur: slank
Borsten: B (natuur)
Tatoeage: ja - arm
Piercing: ja - navel
Haar: blond
Taal: Engels (goed), Duits (matig)
Service genoten: TZ, PZC, beffen, pussysliden, NMC
Extra info: anaal ook mogelijk

Sessie
Haar eerder al bij de sauna gezien en toen ze later in de Kino naast me kwam liggen was het kwaad al geschied. Een top lolita lijfje en werkelijk mooie puur natuur borsten. Na een kennismakingsgesprekje waaraan ik een goed gevoel overhield ondanks haar jeugdige leeftijd zijn we een sleutel gaan halen. Nadat ik haar een massage gegeven had gelijk volop tongzoenen. Er volgde een ronde pussysliden (dat ik zoiets nog mag meemaken in YY ) en daarna een lange 69 waar ze duidelijk een fan van is. Haar pijpkunsten zijn gemiddeld. Het rubbertje ging erom en waar ze aanvankelijk ietwat behoudend de cowgirl begon gingen naar enkele minuten alle remmen los. Dit ging steeds heftiger totdat mijn nakomelingen een vroege dood stierf. Na iets meer dan een uurtje de kamer verlaten. Ze rekende zeer netjes €100. Geen gezeur om extra's op de kamer. Ook de aftersales zijn bij haar goed verzorgd. HHG levensgroot.
« Laatst bewerkt op: 18 november 2016, 23:37:59 door TAFKAP »

Offline Ropo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Michaela (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 28 maart 2017, 12:37:28 »
Toch maar eens in de Roemeense afwerksex getrapt. Leuke meid, mooie tieten. Afgestemd: PZC en TZ. Op kamer idd TZ maar niet echt, je kent het wel met tongetje voor de mond, zal wel uit mijn bek hebben gestonken.

Begon al snel te mauwen over extra's in de vorm van anaal, nee dank u. Bij het pijpen kwamen de babydoekjes tevoorschijn en werd mijn eikel na iedere orale aanraking grondig tot op het pijnlijke af gereinigd. Oke dan maar neuken op dit meisje. Ook hier weer de glijmiddel afknapper. Voelde er weinig van in missio. en kater in doggy.

Ging maar op mijn rug liggen, met dat killingglijmiddel zou het hem niet gaan worden.

Condoom eraf en aangegeven dat ze met haar handje de job mocht klaren. Toen ik klaar was, inpakken en wegwezen.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Michaela (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 19 oktober 2017, 23:52:36 »
The nymfo huntress turns into a girlfriend

Het maakte niets uit wwar ik ook liep of was, overal kwam ik Michaela tegen met haar perfecte lijfje. Ditmaal ietwat overmoedig met de camouflage kleuren op haar gezicht. Ze had me al duidelijk gemaakt vanaf het eerste moment dat ze met nee geen genoegen zou nemen. Na een bubbelbad stond ik onder de douche en zij stond in de deuropening van de wellness area. Duidelijk gebarend dat ik er aan moest geloven. Ik liep naar haar toe en ze zei dat dit het ideale moment was om een kamer op te zoeken aangezien ik nu fris en fruitig was. Ik zei haar dat ik eerst nog een sigaretje wilde roken op het terras en dat ik haar daarna wel zou opzoeken. Bang dat ik ten prooi zou vallen aan een andere dame stelde ze voor om mee te gaan. Op het terras bleek maar weer eens wat een zotte doos het is. Na de nodige flauwekul besloten we een kamer op te zoeken.

Nadat ik haar een massage had gegeven van al haar pijnlijke plekken ging haar handje langzaam op onderzoek uit. Geheel tot mijn verrassing begon ze aan een edging HJ die ik absoluut niet achter haar gezocht had. Na een tijdje pakte ze mijn massage olie en het klokkenspel en klepel kregen een liefdevolle beurt. Er werden wat zoenen uitgewisseld en daarna richtte haar mondje zich op mijn tepels onderwijl doorgaand met haar edging HJ. Haar lippen zochten de mijne weer op en ditmaal kwamen ook onze tongen in het spel voor. Heerlijk slow zoals je het met een vriendinnetje doet. Na een tijdje besloten we onze tongen ook in te zetten op andere gebieden en in 69 gingen we verder. Ook nu weer wist ze me perfect te teasen. Toch zou ze zich als eerste gewonnen moeten geven.

Na een kleine pauze liet ze er geen gras over groeien. Ze veranderde mijn klepel in een rode aardbeienlolly en deed verwoede pogingen om hem helemaal naar binnen te werken. Na enkele minuten liet ze haar nauwe "oventje" eroverheen zakken. Het duurde dan ook niet lang meer af het klusje was geklaard. We rookten nog een sigaret en douchten ons om na 90 minuten zeer voldaan de kamer te verlaten na een goede sessie waarbij ze liet zien dat ze meer is dan het jaagstertje waar ze voor gezien wordt. Bij een volgend bezoekje zal ik me met alle liefde weer laten vangen door haar.