Auteur Topic: Jolanda (Roemeense)  (gelezen 4657 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Jolanda (Roemeense)
« Gepost op: 19 november 2016, 09:07:44 »
Naam: Jolanda
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 29
Lengte: 1.65-1.70
Postuur: slank
Borsten: B (natuur)
Tatoeage: nee
Piercing: nee
Haar: blond
Taal: Engels (goed)
Service genoten: TZ, PZC, HJ, EL, NMC
Extra info: werkt volgens eigen zeggen 3 maanden wel, 3 maanden niet

Sessie
Ik liep een rondje door de villa toen ik haar zag zitten in het aanbouwgedeelte. Gekleed in een rood jurkje en zij was de eerste dame die me wel aanstond. Vluchtig werden er wat blikken uitgewisseld en een mooie glimlach verscheen op haar gezicht. Ik liep verder en ging in het oude bargedeelte zitten. Enkele minuten later ging ze strategisch achter mij zitten. We raakten aan de praat en al snel bleek dat er veel raakvlakken waren. Na een half uurtje haar gevraagd of ze mij van mijn VV maagdelijkheid wilde afhelpen.

Het zou een zeer geslaagd uurtje worden. Ze had schijnbaar de TAFKAP handleiding gelezen en wist precies wat ik lekker vind. Enigste nadeel is dat ze van de poetsbrigade is en het idee had om pielemans een aantal keer op te boenen alsof het een wonderlamp was. Toch wist ze me zo geil te houden dat we alleen aan een cowgirl zijn toegekomen die zeer intiem was.

Gedurende de rest van de dag/avond kwam ze zeer regelmatig een praatje maken, een kusje stelen of een streling bij het voorbijlopen zonder te vragen naar een 2e kamergang. Ze "koppelde" me aan haar beste vriendin aangezien zij nog geen kamertje had gemaakt.