Auteur Topic: Lorena (Roemeense)  (gelezen 4554 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Lorena (Roemeense)
« Gepost op: 19 november 2016, 09:50:57 »
Naam: Lorena
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 23
Lengte: 1.50-1.55
Postuur: normaal
Borsten: B (natuur)
Tatoeage: ja - enkel, rug, hand, zij
Piercing: ja - navel, bovenlip
Haar: blond
Taal: Engels (goed), Duits (matig)
Service genoten: Zoenen, PZC, HJ, Russisch, beffen, NMC
Extra info: waarschijnlijk iets meer PSE als GFE, hoewel ze een perfecte GFE wist neer te zetten met wat sturing. Andere opties zijn rimmen bij haar, SM en MMV-trio.

Sessie
Gedurende de dag al gezien dat ze optisch helemaal mijn ding is. Een blond pocket Roemeentje. Toen Katarina tijdens onze derde kamer voorstelde om haar erbij te halen ging ik gelijk akkoord. Een ideale manier om gelijk te testen hoe ze zou zijn. Het bleek een schot in de roos te zijn. Reageerde heel goed op mijn lichaamstaal en was degene die me telkens tot het randje bracht tijdens de trio.

Nadien kwam ze regelmatig een praatje maken, even knuffelen, een kusje stelen. Haar ongedwongen manier van aftersales en mijn verlangen verleidde mij ertoe om haar een sleutel te laten halen voor een één op één sessie en werkelijk geen seconde spijt van gehad. Nadat ik haar een massage had gegeven draaide ze me op mijn rug en begon aan een teasing BJ/HJ combi die perfect was. Na een tijdje in 69 verdergegaan. Al spoedig werd ze zeer nat en legde zich op haar rug met haar benen wijd. Haar verder gebeft totdat ze klaar kwam. Even een sigaretje gerookt zodat ze bij kon komen. Ze pijpte hem weer op oorlogssterkte om na het plaatsen van het condoom zich langzaam in cowgirl eroverheen te laten zakken. Deze werd steeds intiemer. We draaiden ons in missio. Heel rustig begonnen en gaandeweg spoorde ze me aan om haar steviger te nemen. Uiteindelijk knallend klaargekomen. Anderhalf uur zijn voorbij gevlogen en net voor 05.00 uur zeer voldaan de kamer verlaten. Ondanks haar jeugdige leeftijd voelt ze precies aan wat je voorkeuren zijn. Ze heeft PSE trekjes, maar wist moeiteloos een perfecte GFE neer te zetten. Waar het zelfs de "boze heks" in YY niet gelukt is om mij een vierde orgasme te ontfutselen slaagde zij er moeiteloos in. Voor mij een groei brilliantje. Bij een volgend bezoekje aan de Villa voor mij een zekerheid om mee naar de kamer te gaan.