Auteur Topic: Katarina (Roemeense)  (gelezen 9188 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Katarina (Roemeense)
« Gepost op: 19 november 2016, 10:00:45 »
Naam: Katarina
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 24
Lengte: 1.60-1.65
Postuur: slank
Borsten: A (natuur, ietwat slapjes)
Tatoeage: ja - arm, been
Piercing: ja - navel
Haar: zwart
Taal: Duits (goed), Engels (matig)
Service genoten: TZ, PZC, HJ, EL, B2B massage, NMC
Extra info: schijnt nog een hele reeks aan opties aan te bieden

Sessie
Gisteren kwam ze in het lounge gedeelte bij mij zitten. Er volgde een alleraardigst gesprekje en we liepen naar de bar om samen een sigaretje te roken. Ze stelde voor om samen te gaan bubbelen voordat we naar de kamer gingen. Een kleine 20 minuten samen gespeeld en nadat we ons samen gedoucht hadden ging ze de sleutel halen. Nadat ik haar een massage had gegeven begon ze aan een goede pijpbeurt, gevolgd door een potje droogneuken/pussysliden waarbij ze teasend kuste en af en toe haar tongetje in mijn mond stopte. Een zeer goede cowgirl en uiteindelijk in een intieme missio het rubbertje gevuld.

Na het eten zat ik een sigaretje te roken in de bar en ze kwam bij mij zitten. Ze stelde voor om naar de Kino te gaan om samen uit te buiken. Samen wat gedold, waarbij ze voorstelde om een trio te doen met haar "zusje" of "nichtje". Ik zei lachend waarom niet beiden meenemen. Na een tijdje stelde ze voor een sleutel te halen zonder op een mogelijk triootje of kwartetje terug te komen. Op de kamer pakte ze mijn massage olie en werd ik bedolven onder de olie. Ze zette zichzelf ook in de olie en er volgde een lange, supergeile B2B massage en alle variaties op pussysliden. De olie werd verwijderd en wederom een heerlijke pijpbeurt. Het rubbertje werd gemonteerd en via een cowgirl, lepeltje lepeltje, reverse cowgirl uiteindelijk in missio het rubbertje gevuld.

Ik zat te relaxen in de lounge ruimte toen ze bij mij kwam zitten en op een grappige manier een massage opeiste. Haar een sleutel laten halen. Tijdens de massage vroeg ze of ik bereid was om eventueel haar nichtje er voor een half uurtje bij te nemen. Zij was vandaag aangekomen en had nog geen kamertje gemaakt. Aangezien ik met een vrijkaartje binnen was gekomen, het al een tijdje geleden was dat ik een trio had gedaan en al had gezien dat haar "nichtje" optisch een 100% TAFKAP meisje was daarmee ingestemd. Ik moest maar zeggen wanneer ze haar moest halen en begon te pijpen. Er was bijna een half uur verstreken en zei haar dat ze haar kon halen. Ze kwam terug en haar "nichtje" stelde zich voor als Lorena. Toen Lorena zich uitkleedde kwam er een zeer mooi lijfje tevoorschijn met stevige b-cup borsten die gelijk in mijn mond werden gestopt, terwijl Katarina mij pijpte. De rollen werden omgedraaid en Lorena begon te pijpen terwijl Katarina me volle bak begon te tongzoenen. Na een tijdje pakte Katarina een condoom en nadat deze was gemonteerd nam Lorena in cowgirl plaats op mij. Na een tijdje gewisseld in doggy waarbij ze stevig tegen drukte. Schijnbaar wekte dit enige jaloezie bij Katarina en zij eiste dat het haar beurt was. Eerst in cowgirl en daarna wilde ze ook doggy aangezien we die nog niet gehad hadden. Lorena spoorde me aan om Katarina hard te nemen met geile praat en een regelmatige tik op mijn billen. Ik stelde de dames voor om een four hands handjob te geven. Pielemans werd in de olie gezet en de dames maakte er een edging HJ van waarbij vooral Lorena zeer goed aanvulde op welke wijze ze me telkens tot het randje wist te brengen. Uiteindelijk tot een ontlading gekomen door Lorena terwijl Katarina mijn huig aan het testen was.

Geen enkele discussie met Katarina gehad over tijd of prijs wat schijnbaar toch wel een dingetje bij haar schijnt te zijn. Wel liet ze later op de avond typische Roma trekjes zien door haar ongenoegen te laten blijken dat ik langdurig met een andere dame had gesproken en ik zei dat ik niet nogmaals met haar naar de kamer zou gaan. Ik heb een hekel aan dit soort gedrag en is één van de redenen dat ik normaliter niet kamer met zigeunertjes. De sex was super, maar afhankelijk van haar gedrag bij een volgend bezoekje zal ik besluiten of het tot een herhaling zal komen.


Offline Mooiejoke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
Katarina (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 24 november 2016, 22:19:52 »
Vorige week weer met Katarina gekamerd. Wederom mocht zij het zwate werk doen, nadat ik al twee uur met Adina op de kamer was geweest.

Katarina was weer goed in vorm. Lekkere 3 kwartier bij haar doorgebracht. Ze gaf te gaan vertrekken naar een andere club, omdat ze te weinig klandizie had. Altijd maar afwachten of ze ook echt gaat. Zou jammer zijn....

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Katarina (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 23 januari 2018, 09:28:58 »
Ze is van de Villa zamen met haar zus naar Acapulco vertrokken