Auteur Topic: Haus 17, kamernummer 209, Brienne (Française)  (gelezen 9937 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Haus 17, kamernummer 209, Brienne (Française)
« Gepost op: 19 november 2016, 13:43:06 »
Naam: Brienne
Nationaliteit: Franse
Leeftijd: 25
Lengte: 1.60-1.65
Postuur: slank
Borsten: B (natuur)
Tatoeage: nee
Piercing: nee
Haar: zwart
Taal: Engels (goed)
Service genoten: Zoenen, PMC, pussysliden, HJ, NMC.
Extra info: pussysliden schijnt niet standaard in het pakket te zitten.

Sessie
Het was alweer een tijdje geleden dat ik Brienne bezocht had. Vooral begin van het jaar regelmatig bij haar geweest. Het geheugen van sommige dvp's blijft me soms verbazen. Ze wist precies wat ik lekker vond en het was wederom een top uurtje met één van mijn favorietjes. Alles passeerde weer de revue. Heerlijke GFE-sessie met een sublieme BJ en na de nodige standjes heerlijk klaargekomen in lepeltje lepeltje.


Eerste ontmoeting
Absoluut een vreemde eend in de bijt tussen de Albanese overheersing en de leden van de rum/bul fractie in Haus 17. Ze stond al langer op mijn to do list. Het feit dat ze uit Frankrijk kwam triggerde me nog meer (een van de weinige Europese landen die nog ontbrak op mijn lijstje) en haar Engels met dat Franse accent, plus het feit dat ze in tegenstelling tot de meeste niet begint met "hast du lust" of "komm ficken", deed de rest. Na enkele minuten van conversatie haar voorgesteld om de nadere kennismaking voort te zetten op de kamer. Haar gelijk geboekt voor een half uurtje met de optie eventueel te verlengen.

Er volgde een rustige leuke opbouw met strelen, waarna ze mijn hele bovenlichaam begon te kussen en tegelijkertijd met haar hand pielemans op oorlogssterkte bracht. Toen hij fier overeind stond begon ze met een potje pussy sliden ongekend voor de vulkaan. Allerlei varianten en onderwijl mijn lichaam blijven strelen en kussen. Ze geilt hier waanzinnig op en ik liet haar lekker begaan. We naderden het half uurtje, dus verlengt naar een uurtje en mademoiselle bleef maar glijden. Ze liet me lekker met haar kleine borstjes spelen en soebelen op haar mooie tepeltjes. Ze vroeg of ik gepijpd wilde worden. Ik kan zeggen dat ze als Française met lof geslaagd is voor het "Französische" gedeelte. Gevarieerd, diep en lid van de "mama, kijk zonder handjes" afdeling. Ze vroeg welk standje en gaf haar aan dat ze mocht beginnen met haar favoriete positie. Hoewel de gel binnen handbereik lag, bracht ze een beetje spuug op haar handje aan en liet ze zich in cowgirl zakken over pielemans. Ze ging behoorlijk los en om niet te snel te komen, nam ik het initiatief over. Ritme ging omlaag en ze liet zich lekker langzaam en diep stoten. Dit had als gevolg dat zij weer het initiatief over nam. We wisselden in missio en uiteindelijk rond het uurtje lekker klaargekomen. Wassen, aankleden, de nog verschuldigde 50 euro gegeven en met een knuffel en een flink aantal kusjes afscheid genomen, waarbij ik haar zei dat ik een uurtje hersteltijd nodig had en dan terug zou komen voor een tweede ronde als ze niet bezet zou zijn.

Na een uurtje teruggelopen en ze was enigszins verrast dat ik daadwerkelijk teruggekomen was. Ditmaal gelijk voor een uurtje afgetikt. Ik had mijn massage olie uit de auto gehaald. Ze legde zich neer en ik begon haar rug te masseren en onderwijl gezellig praten over van alles en nog wat. Na de massage wederom langzaam strelen en knuffelen. Ditmaal bleven de kusjes achterwege, omdat we onze conversatie niet wilde onderbreken. Haar handje ging naar beneden en was duidelijk op zoek om pielemans weer tot leven te wekken.
Na enige tijd bekeek ze na volle tevredenheid de status waarin hij verkeerde en monteerde ditmaal mijn eigen Durex. Ze is duidelijk een liefhebster van de Franse school, want ze bleef ditmaal eindeloos pijpen. Een enkele keer richtte ze zich op om met een tevreden glimlachje te kijken naar mijn reactie. Na een minuut of twintig vroeg ze "continue suck or fuck". Ik gaf aan dat het mij niets uitmaakte en vol overgave ging ze door met pijpen. Nu steviger en telkens tot aan gaggen toe. Ze was intussen zelf ook zo geil als boter geworden en zette zich weer in cowgirl op me. Al snel nam ik het ritme over en ditmaal volgde ze het ritme waardoor het nog intiemer en intenser werd. Na enige tijd stelde ze voor van positie te wisselen en wilde langzaam geneukt worden in missio. Ze bleef me heerlijk met haar zaadvragende oogjes aankijken en ook in missio ging ze lekker mee. Na anderhalf uur kwamen we beiden klaar. We gingen ons opfrissen en tijdens het aan kleden nog lekker nagebabbeld en gegeind. Haar wederom de resterende vijftig euro overhandigd en met een dikke zoen afscheid genomen en onze beide conclusie dat de tweede sessie nog beter en intiemer was.

Ik heb geen idee hoe haar service bij het instaptarief van 30 euro is, maar weet wel dat ze het zeker de moeite waard is om een uurtje mee te spelen.
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2017, 13:45:51 door Rolly »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Haus 17, kamernummer 209, Brienne (Française)
« Reactie #1 Gepost op: 22 december 2017, 11:20:35 »
Terug van haar vakantie (met wat extra pondjes) en nu te vinden in Kamer 111 van Haus 17