Auteur Topic: Haus 33, Bizarre Studio, Alexa (Macedonische)  (gelezen 4007 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Haus 33, Bizarre Studio, Alexa (Macedonische)
« Gepost op: 19 november 2016, 13:46:14 »
Naam: Alexa
Nationaliteit: Macedonische
Leeftijd: 31-34
Lengte: 1.70-1.75
Postuur: normaal
Borsten: C (natuur, licht hangend)
Tatoeage: ja - rug
Piercing: ja - onderlip, tong
Haar: zwart
Taal: Duits (goed), Engels (goed)
Service genoten: PZC, EL, HJ, bondage, smoking blowjob, NMC.
Extra info: Haar terrein ligt voornamelijk op het gebied van SM.

Sessie
Vorige week donderdag na zeer lange tijd weer eens bezocht. Nadat we aan de deur een behoorlijke tijd hadden bijgepraat toch maar weer eens haar kerker binnengetreden. Ze vroeg of ik een smoking blowjob wilde, maar koos er ditmaal voor om haar een edging handjob te laten doen. Zij voelt precies aan wat je lekker vindt en reageert daar op. Telkens bracht ze me tot het randje om me daarna even bij te laten komen. Uiteindelijk een rubbertje laten monteren waarna ze me al pijpend heerlijk klaar heeft laten komen. Hoewel een eerdere SM achtige poging bij een andere dame niet mijn ding was, overweeg ik om toch eens met Alexa een keer iets in dergelijke richting te ondernemen onder het mom van "think different". Haar al regelmatig bezocht en toch hebben we slechts 2x daadwerkelijk ook geneukt. Ook hierbij gaat ze volop mee.


Mijn eerste sessie met haar blijft een van mijn hoogtepunten in Duisburg.
Daarom hier ook nogmaals geplaatst.

In de afgelopen maanden diverse malen korte gesprekjes met Alexa gehad. Ze heeft de uitstraling van een strenge schooljuf met haar haren strak naar achteren en dat brilletje. Zij zit in de Bizarre Studio en is dus een dame voor SM. Ik heb er zelf niets mee en dat weet ze, maar toch bleef ze altijd vriendelijk en geïnteresseerd. Een enkele keer heeft ze ook een poging gewaagd mij over te halen haar te bezoeken voor het standaard werk.

Al geruime tijd wilde ik eens een smoking blowjob ervaren, waarbij ik vastgebonden was. Dus was zij voor mij de eerste optie. Ik opende de toegangsdeur en zag haar in de opening van haar kamer staan. Ze maakte met haar vinger de "kom eens bij mij" beweging alsof ze wist dat ik vandaag naar haar zou komen. Voordat ze wat kon zeggen, zei ik haar dat ik een bepaalde fantasie had en of ze daaraan kon voldoen.
Normaal ga ik sessies altijd onbevangen in zonder van te voren alles door te nemen, maar in dit specifieke geval wilde ik er toch zeker van zijn dat duidelijk was wat ik wilde. Zoals ik wel verwacht had was het geen probleem. We kwamen een prijs van 70 euro voor 30 minuten overeen.

Bij binnenkomst bedankte ze me dat ik haar had uitgekozen om mijn fantasie tot uitvoering te brengen en liet ze me de mogelijkheden zien waarmee ze mijn polsen kon vastbinden. Het gebruikelijke wasje vond plaats en ik werd verzocht te gaan liggen op bed. Ze kwam naast mij liggen en onze handen begonnen elkaars lichaam af te tasten. Langzaam ging haar hand naar beneden. Pielemans werd op kundige wijze gestimuleerd, terwijl ze ondertussen vroeg naar mijn eventuele interesse in trio's. Ze vertelde hoe zij en haar collegaatje te werk gingen en mijn geilheid werd groter en groter. Voor haar het teken om langzaam met haar borsten over me heen te glijden richting mijn linkerpols om deze vast te maken. Op weg naar de rechterpols drukte ze haar borsten in mijn gezicht. De rechterpols onderging hetzelfde lot. Langzaam ging ze naar beneden en nam plaats tussen mijn benen. Ze begon de ballen te likken, waarna ze langzaam met haar tong langs de schacht naar boven ging en de eikel stimuleerde met vloeiende bewegingen.

Ze pakte een sigaret en stak deze op een zeer erotische manier aan en nam een hijs. Ze boog zich richting mijn gezicht en blies de rook sensueel in mijn gezicht. De weg naar onderen was snel gevonden en pielemans verdween in een wolk van rook. Alle varianten van een blowjob kwamen voorbij. Tergend langzaam, diep, nat, stimulerend, likkend, waarbij ze continue oogcontact hield en pielemans op afwisselende wijze voorzag van rook. Af en toe kwam ze overeind en liet een combinatie van speeksel en voorvocht langzaam uit haar mond naar beneden glijden, die ze met haar hand dan fijntjes verdeelde over pielemans en ballen.

De sigaret werd gedoofd en nu was het de beurt aan haar tongpiercing. Ze weet deze op de juiste manier te gebruiken. Ik voelde dat mijn hoogte punt naderde en probeerde me los te rukken. Een supergeile glimlach verscheen bij haar. Mijn reactie was voor haar het teken om op te schakelen naar de overdrive. Ze wisselde af tussen hand en mond in een steeds heftigere en intense wijze. Ik kwam klaar op een manier die ik al lang niet meer beleeft had en de hoeveelheid nakomelingetjes die vrijkwamen maakte duidelijk indruk op haar. Toch was ze nog niet tevreden en melkte letterlijk door tot de laatste druppel.

Ze maakte me schoon en bevrijdde mijn polsen, waarna ik me naar de wasruimte begaf. Nadat alles weer spik en span was had ik behoefte aan een sigaret. Het bleek dat ik ze in mijn auto had laten liggen. Ze bood me er een van haar aan en we praatten nog na over allerlei zaken. Er werd op haar deur geklopt en enigszins geërgerd maakte ze open. De man werd duidelijk gemaakt dat ze bezet was en stuurde hem weg. Vrij opmerkelijk aangezien wij klaar waren en de tijd inmiddels ruimschoots overschreden was. Enkele minuten later namen we afscheid met de gebruikelijke 3 kusjes en ze fluisterde me met een waanzinnig geile glimlach toe dat er een dag zou komen dat ze me zo ver zou krijgen dat ik me aan haar SM zou onderwerpen.
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2017, 13:45:11 door Rolly »