Auteur Topic: Micha (Roemeense)  (gelezen 14041 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Micha (Roemeense)
« Gepost op: 19 november 2016, 15:56:47 »
Naam: Micha
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 25
Lengte: 1.45-1.50
Postuur: slank
Borsten: B (natuur, licht hangend)
Tatoeage: ja - buik, zij
Piercing: nee
Haar: blond
Taal: Engels (goed)
Service genoten: Zoenen, PZC, HJ, Russisch, NMC
Extra info: kleinste dame in YY, loopt niet op standaard hookershoes aangezien die er waarschijnlijk niet zijn in haar maat.

Sessie
Micha stond al lang op mijn to do lijstje. Qua lichaamsbouw een 100% TAFKAP vrouwtje. De verhalen over haar "mindere service" hebben mij steeds tegengehouden tot enkele weken geleden. We raakten bij toeval aan de praat en er ontstond een gesprek waarbij "de klik" aanwezig was. En zoals vaak overwint mijn nieuwsgierigheid het dan. Het geplande uurtje werden er twee en als het niet bijna sluitingstijd was geweest was de kans groot geweest dat het nog langer was geweest.

Ik kan niet oordelen of het een incidenteel geval was of dat ze haar service significant verbeterd heeft, maar ik heb ontzettend genoten van deze minion. Heerlijke GFE sessie. Nadat ik haar een massage had gegeven gingen we met onze vingertoppen elkaars lichaam verkennen. Na een tijdje daalde ze af en had al snel door op welke wijze ze me supergeil kreeg bij het pijpen, iets wat ze afwisselde met een potje Russisch en een teasing HJ. Een tijdje 69 en dpze genoot van het beffen. We begonnen in een heerlijke intieme cowgirl, waarna ze verder wilde in doggy. Nu is dit niet direct mijn standje, maar ze hield stevig tegen en bewoog goed mee. HHG 100% en heb het gevoel dat er een volgende keer nog meer in zit.

Leuke en mooie dame, goede gesprekspartner en complementair op sexgebied.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Micha (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 31 juli 2017, 10:34:59 »
Ik had van Mia al gehoord dat Micha weer terug was en alsof de duivel ermee speelt loop ik haar tegen het mini pocketlijfje als ik na mijn sessie met Mia richting de wellness loop om te douchen en een rondje te bubbelen. De begroeting is allerhartelijkst, hoewel ik pas 1x met haar gekamerd heb en haar sinds die tijd (oktober vorig jaar) niet meer gezien heb. Ze ziet er fantastisch uit. Een mooi bruin kleurtje, hier en daar een pondje erbij waardoor ze nu slank is ipv skinny. Ik zeg haar dat ik haar later wel zie. Na het wellness gedeelte ga ik eerst snel een sigaretje roken en loop Isabella tegen het lijf. Even kort bijpraten en ik zie Micha op haar gebruikelijke plekje zitten. Plagerig steekt ze haar tongetje uit en blaast kusmondjes mijn richting uit. Als Isabella opstaat gebaart ze of ik bij haar kom zitten of zij bij mij. Ik spring van mijn kruk en hup zo het bankje op.

In vogelvlucht nemen we de voorbije negen maanden door. Ook komt ze terug op hoe we elkaar destijds ontmoette. Het streelt mijn ego dat ze zich nog alle details kan herinneren. Op geen enkel moment stelt ze de kamervraag en blijft rustig verder praten. Ik zeg haar dat ze maar moet aangeven wanneer ze naar de kamer wil. Ze zegt dat het haar niks uitmaakt of we nu of later op de avond gaan. Ik zeg haar dat ik even snel een sigaretje ga roken zodat ze kan kiezen. Bij terugkomst wordt ik onderweg door een dame aangehouden. Ze staat erop dat we nader kennismaken en is niet van plan om los te laten. Micha kijkt het tafereel glimlachend aan wetende dat de dame in kwestie kansloos is. Ik zeg haar dat ik reeds een afspraak heb staan en loop door en zet me weer naast Micha. Ze zegt dat ik maar moet beslissen, maar als het aan haar ligt dat we nu gaan. Ik vraag of ze wat te drinken wil voor op de kamer. Nadat ik onze drankjes had gehaald vervolgden we onze weg.

Nadat we ons opgefrist hadden en op bed hadden neergevleid kroop ze haast helemaal in me. Hartstochtelijk begon ze me te kussen, waarbij zelfs haar tongetje werd gebruikt. Ze legde zich op haar buikje als teken dat ze wel een massage wilde. Na de massage verspilde ze geen tijd en ze had er duidelijk zin in. Ze drukte me op mijn rug en drapeerde haar pocketlijfje op mij. Wederom werd er volop gezoend. Langzaam gleed ze naar beneden en liet haar borsten over mij heen glijden om uiteindelijk bij mijn inmiddels al in het gelid staande metgezel uit te komen. Uiterst bekwaam volgde er een heerlijke Russische massage.

Ze keek me ondeugend aan, stak haar tongetje uit en begon te pijpen. Wat een heerlijke aanblik haar zo bezig te zien. Na een tijdje besloot ze dat het weer tijd was voor een potje tongworstelen. Ik draaide haar op de rug en besloot om de rollen om te draaien. Eerst haar borsten een kleine boenbeurt gegeven om daarna verder naar beneden af te zakken en mezelf te laven haar kleine poesje. Ze werd lekker nat en kronkelde bevallig mee zonder tot een hoogtepunt te komen. Na een rookpauze van mijn kant stortte ze zich weer naar beneden om mij te plezieren met haar orale kunsten. Ook zij voelde precies het moment aan om tot de daad over te gaan en na het aanbrengen van wat gel wat gezien haar nauwe poesje begrijpelijk is liet ze zich tergend langzaam over mij heen zakken. Er volgde een zeer gevarieerde cowgirl in alle aspecten in een slow modus waarbij het puur genieten was geblazen. Na een kwartiertje van positie gewisseld in lepeltje lepeltje. Ze drukte zich helemaal tegen me aan en na een tijdje kwam ze klaar. Een beetje schuldig keek ze me aan omdat ik nog niet was klaargekomen. Ze ging op haar knietjes ten teken dat ze graag op zijn hondjes genomen wilde worden. Ze plaatste haar handen tegen het bedboard om stevig tegengas te kunnen geven. Het duurde dan ook niet lang voordat ik tot een zinderend hoogtepunt kwam. Er was bijna anderhalf uur voorbij en we hebben de resterende tijd al knuffelend volgemaakt.

Had ik de vorige keer al het gevoel dat een tweede sessie met haar beter zou worden heeft ze mijn verwachtingen volledig overtroffen. Het geplantte zaadje van negen maanden geleden is een waanzinnig mooie liefdesbaby geworden. Herhalingsgevaar any time.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Micha (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 25 september 2017, 19:37:27 »
Vandaag maar eens voor Mischa gekozen 25 jaar inmiddels naar eigen zeggen, had haar in het verleden vaker gezien en vandaag in een Baywatch badpak maar eens gekozen.
Ze beschikt over een mooi en lief gezicht en zeker voor een dame van amper 1,50 groot over zeer grote natuurlijke borsten.
Maja het blijft altijd gissen hoe de service van zo een mooi Roemeentje op de kamer uitpakt, nou dat was in dit geval behoorlijk goed.

Lief en geil voorspel, je mocht lekker aan haar zeer ruime C cup zitten, lekker strak kaal kutje, en een echte girl next door / lolita achtige uitstraling.
Ook de sex was zeer goed ondanks haar kleine gestal ging ze flink te keer enige minpunt echt tongzoenen deed ze niet echt.
Maar het is haar vergeven verder wel weinig pre en after service maar dat vind ik in de hele YY wel bij best veel dames aan de karige kant.
Toch al bij al ik sluit een toekomstig bezoek nog eens zeker niet uit, maar ze is wel maar op beperkte weken per jaar beschikbaar in Roermond.