Auteur Topic: Eros 26, kamer 109, Sara (Roemeense),  (gelezen 25687 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Eros 26, kamer 109, Sara (Roemeense),
« Gepost op: 20 november 2016, 09:23:38 »
Naam: Sara
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 22
Lengte: 1.55-1.60
Postuur: slank
Borsten: B (natuur)
Tatoeage: nee
Piercing: nee
Haar: zwart
Taal:  Duits (goed), Engels (goed)
Service genoten: PMC, HJ, DT, NMC, SM
Extra info: Dame heeft een hele lijst met pluspakketjes waaronder TZ, PZC, beffen en samen bubbelen.

Dit dametje is my guilty pleasure in Duisburg. Voor het eerst mee gekamerd toen ze nog 19 was. Lange tijd had ze zeer opvallende pijpelokken. Dit met haar perfecte lolita lichaampje zorgde ervoor dat ik haar altijd my petite doll noemde. De eerste paar sessies waren niet hoogstaand, maar we hadden een klik. Pas vanaf het moment dat ik sessies vanaf een uur of meer met haar deed ontstond er een slow GFE-vibe tussen ons die helemaal werkte. Aangezien ze ook SM aanbied heeft ze me 1x zover gekregen om hierin mee te gaan. Halverwege zijn we toch maar weer terug gegaan naar onze gewone modus, omdat SM nu niet mijn ding is. Haar BJ-skills zijn zeer goed en gooit er achteloos een DT tegenaan. Ze heeft een zeer nauw kutje, waardoor het zeker bij de eerste paar sessies nogal wat problematisch was. Tegenwoordig weten we precies hoe het heurt en maakt ze van die leuke snorrende geluiden. Afgesproken tijd wordt regelmatig overschreden zonder probleem. Dan heeft ze de behoefte om nog te praten of wil ze een massage in haar eigen tijd. Als ik 20 jaar jonger was geweest zou ik haar zo mee naar huis nemen. Voor mij een vaste waarde in Duisburg.
« Laatst bewerkt op: 11 juni 2018, 17:42:16 door de vulkaan spesjalist »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Sara (Roemeense), eros 26 kamer 113
« Reactie #1 Gepost op: 19 juni 2017, 23:03:41 »
De afgelopen weken weer wat vaker op de vulkaan vertoefd en telkens vroeg Sara wanneer ik weer eens kwam. Ik had een eerste ronde gelopen door de "goede" huizen en er waren weinig dames die me konden bekoren. Bij mijn 2e ronde door eros 26 was haar deur open en zat ze een spelletje te spelen op de iPad. Ik zei lachend dat ze beter op een andere wijze kon spelen. Ze kwam me lachend tegemoet, de gebruikelijke kusjes werden uitgewisseld en kreeg van haar te horen dat "ontsnappen" vandaag niet mogelijk was. Nu was dit ook absoluut niet mijn intentie. Ze zag er als altijd waanzinnig lekker uit. Mooie lingerie, leren riempje om de nek en de haren weer in de haar zo kenmerkende pijpelokken. Dat gecombineerd met haar perfecte lichaampje en TAFKAP gaat voor de bijl.

Ze had goede zin en eerst dolden we een tijdje. Ik moest mijn telefoon pakken voor de muziek en liet haar kiezen. Gezien de temperatuur werd het Latin en voor even speelde ze de "Private Dancer". Ze koos ervoor om tijdens deze sessie aandachtig de stijl van muziek als Esperanza door het leven te gaan. Na het uitkleden en opfrissen zochten we het bed op en ze liet me wat foto's liet zien. De telefoon ging aan de kant en we begonnen elkaar sensueel te strelen. Langzaam ging haar handje naar beneden. Ze nam rustig de tijd voor een heerlijke edging handjob om vervolgens mijn strak staande lid in te pakken in het welbekende aardbeiencondoompje. Haar PMC is gevarieerd en van zeer goede kwaliteit en ze had me al snel op het randje. Ze liet me zo een aantal minuten zweven om daarna mij een kleine pauze te gunnen waarbij ze mijn tepels bewerkte en sensueel met haar nagels over mijn lichaam ging om vervolgens weer verder te pijpen. Na enkele minuten was het dan ook gepiept. Dit tot grote teleurstelling van haar. Ze was verrast dat ik zo snel was klaargekomen. Ik zei haar dat ik daarom eigenlijk nooit mijn 1e ronde met haar deed. Dan moesten we er maar gelijk een 2e ronde aan vastplakken volgens haar. Nu heb ik toch echt een langere herstelpauze nodig en quasi gespeeld boos accepteerde ze het. Terwijl ik me waste en aankleedde gaf ze nog een dansshowtje weg. Zeker ruim 40 minuten bij haar geweest en liet zien dat ze het spelletje snapt door gewoon een half uurtje te rekenen.

Zij blijft voor mij een persoonlijk favorietje en kom inmiddels al drie jaar met veel plezier bij haar. Ze is nog steeds pas 22, wat haar samen met Eda "my guilty pleasures" van de vulkaan maakt.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Eros 26, kamer 113, Sara (Roemeense),
« Reactie #2 Gepost op: 23 december 2017, 10:08:36 »
niet goed opgelet tafkap  :lol deze dvp is nu werkzaam op kamer 109 van het zelfde huis  :dance2

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Eros 26, kamer 113, Sara (Roemeense),
« Reactie #3 Gepost op: 23 december 2017, 10:13:33 »
niet goed opgelet tafkap  :lol deze dvp is nu werkzaam op kamer 109 van het zelfde huis  :dance2

Idd zat te twijfelen tussen 109/110, daarom niet vermeld. ;)


Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Eros 26, kamer 113, Sara (Roemeense),
« Reactie #4 Gepost op: 23 december 2017, 10:55:26 »
niet goed opgelet tafkap  :lol deze dvp is nu werkzaam op kamer 109 van het zelfde huis  :dance2

Idd zat te twijfelen tussen 109/110, daarom niet vermeld. ;)
het blijft een stoelen dans daar in duisburg maar dan met kamers  :lol

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Eros 26, kamer 109, Sara (Roemeense),
« Reactie #5 Gepost op: 11 juni 2018, 17:42:51 »
werkzaam in eros 26 kn 109

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Eros 26, kamer 109, Sara (Roemeense),
« Reactie #6 Gepost op: 8 juli 2018, 18:10:21 »
Inmiddels voorzien van een paar siliconen  :-\ en de nodige tatoeages.
Eeuwig zonde van haar voorheen perfecte B-cupje.