Auteur Topic: Ashley (Armeense)  (gelezen 17977 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Ashley (Armeense)
« Gepost op: 20 november 2016, 15:47:00 »
Naam: Ashley
Nationaliteit: Armeense
Leeftijd: 29
Lengte: 1.60-1.65
Postuur: normaal
Borsten: B (natuur)
Tatoeage: ja
Piercing: nee
Haar: zwart
Taal: Duits (goed), Engels (goed)
Service genoten: PZC, HJ, EL, NMC
Extra info: makkelijk te herkennen aan haar lange zwarte haar tot over de billen. FT en anaal ook mogelijk voor de liefhebbers.

Sessie
Ze sprak me aan in de ruimte tussen wellness en Kino. Zei me te herkennen van YY, maar zei niet haar werknaam daar. Er volgde een ontspannen gesprekje en haar mooie gezicht in combi met haar lange haren en exotisch uiterlijk zorgde ervoor dat ik haar na een klein kwartiertje de sleutel liet halen. Toen we op weg waren naar een blokhutje en zei dat ze uit Armenië kwam, viel het kwartje (Sarah was haar naam in YY). In het verleden had ze in YY ook al diverse pogingen gedaan om mij over te halen, maar kwam ze steeds binnen de minuut met de kamervraag. Ik vreesde dat het wel eens een flop kon gaan worden gezien haar twijfelachtige reputatie. Ik had of het nu kwam door mijn zeer laag verwachtingspatroon of het feit dat ze op de hoogte is van mijn kamergedrag (pannenkoeker) moet ik zeggen dat ze me positief verrast heeft. Een langdurige BJ op een wijze die mij zeer bevalt en in missio ging ze ook goed mee. Net binnen het half uur afgerond. Gedurende de rest van de dag ook zeer vriendelijk, waarschijnlijk ingegeven door de hoop op een 2e kamer. Zal er niet snel een pannenkoek sessie mee doen, maar om de eerste druk ervan af te halen zit een herhaling er eventueel wel in.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Ashley (Armeense)
« Reactie #1 Gepost op: 5 juli 2020, 11:50:40 »
@ Sixsens