Auteur Topic: Roxana (Moldavische)  (gelezen 4843 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Roxana (Moldavische)
« Gepost op: 20 november 2016, 15:49:04 »
Naam: Roxana
Nationaliteit: Moldavische
Leeftijd: 24
Lengte: 1.65-1.70
Postuur: slank/normaal
Borsten: C/D siliconen
Tatoeage: ja - linkerborst, arm
Piercing: ja - navel en onder linker oog
Haar: zwart
Taal:  Engels (goed)
Service genoten: TZ, PZC, EL, NMC
Extra info: gothic uitstraling

Sessie
Op het terras had ik al snel oogcontact met een mooie dame. Ze oogde een beetje Gothic met haar zwarte haren waarin her en der een blauwe pluk doorheen zat, haar roomwitte lichaam en haar piercing onder haar linker oog. Nadat ik naar binnen ging kwam ze al snel mijn kant oplopen. Ze zette zich rustig naast mij neer en stelde zich voor als ? (Normaal ben ik een kei in namen, maar op dat moment was ik met mijn gedachten ergens anders. Ik dacht Roxann(e/a) of Roksandra). Een 24-jarige dame uit naar eigen zeggen Moldavië, maar vanaf haar 10e woonachtig in Boekarest. Een aantal clubs in Oostenrijk en Zwitserland gehad en sinds april neergestreken in YY. Na een kwartiertje was het moment toch wel aangebroken om met dit poppetje te gaan spelen ondanks haar sili's en stelde voor om maar eens een kamer op te zoeken. We staan op en op dat moment komt Keisha de bar binnenlopen. Ze is zeer verbaast me vandaag aan te treffen. Ik zeg haar dat ik het later wel uitleg en ze fluistert in mijn oor "she is very beautiful, if i was a man i would fuck her too".

Op de kamer begonnen met een massage van haar rug. Na een tijdje draaide ze zich naar me toe en begon met haar handje mijn lid op oorlogssterkte te brengen. Dit deed ze precies op de manier zoals ik het lekkerst vind. Gelijktijdig begon ze me te kussen met haar volle lippen waarbij af en toe een tongetje tevoorschijn kwam. Ze daalde al kussend af naar beneden en likte langzaam via de schaft naar boven en begon aan haar BJ. Niet echt verheffend, maar alleen al het plaatje om dit mooie meisje bezig te zien was het al waard. Ze pakte mijn condoom en nam in cowgirl plaats. Een van de betere die ik in lange tijd heb gehad. Rustig, intiem en gevarieerd. Om niet te snel klaar te komen wisselden we in missio. In het begin was dit nogal krampachtig van haar kant. Benen zodanig gepositioneerd dat diep penetreren niet echt mogelijk was, gaandeweg ontspande ze zich meer, benen gingen uit elkaar, handen naar mijn billen, tongetje werd mijn mond ingeduwd en uiteindelijk knallend klaargekomen. Samen nog een sigaretje gerookt waarbij ze me foto's liet zien op haar telefoon.

Ze blijft imo een van de mooiste dames in YY, maar heb nu eenmaal een voorliefde voor kleine blonde dametjes zonder siliconen dus kans op herhaling niet groot.