Auteur Topic: INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG  (gelezen 23883 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Reactie #15 Gepost op: 27 november 2016, 20:27:48 »
Er is dit jaar een inval geweest in Artemis (Berlijn) met 900 politiemensen. Wat is daar uitgekomen? Niets!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Reactie #16 Gepost op: 27 november 2016, 20:34:14 »
Mja, als dat zo is, dan hebben ze zich belachelijk gemaakt, maar best maar even afwachten. Het precieze dossier en de precieze achtergronden om binnen te vallen, ken ik niet. Er zijn ook invallen gedaan in woningen, dus het zou zomaar kunnen dat er wel wat meer speelt. Ik heb geen hoge pet op van justitie, maar denk nu ook niet dat ze met 350 man komen om gewoon maar even te controleren of de heren in de zaal hun paspoort bij zich hebben en de parkeerboete betaald hebben.

Dit zal een onderdeeltje zijn van een onderzoek. Dit soort onderzoeken zijn complex en duren vaak even. Dat er een paar uur na de inval nog geen wilde berichten in de media zijn gepubliceerd, zegt me weinig in dit geval.

 .... omdat je het zo mooi vraagt ....

[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Reactie #17 Gepost op: 27 november 2016, 20:36:00 »
Er is dit jaar een inval geweest in Artemis (Berlijn) met 900 politiemensen. Wat is daar uitgekomen? Niets!
Jawel, 900 politiemensen en wat klanten bij voor Artemis, namelijk flikken die ook wel eens zin hebben in een fris groen blaadje   :lol ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Reactie #18 Gepost op: 30 november 2016, 13:18:05 »
Mja, als dat zo is, dan hebben ze zich belachelijk gemaakt, maar best maar even afwachten. Het precieze dossier en de precieze achtergronden om binnen te vallen, ken ik niet. Er zijn ook invallen gedaan in woningen, dus het zou zomaar kunnen dat er wel wat meer speelt. Ik heb geen hoge pet op van justitie, maar denk nu ook niet dat ze met 350 man komen om gewoon maar even te controleren of de heren in de zaal hun paspoort bij zich hebben en de parkeerboete betaald hebben.

Dit zal een onderdeeltje zijn van een onderzoek. Dit soort onderzoeken zijn complex en duren vaak even. Dat er een paar uur na de inval nog geen wilde berichten in de media zijn gepubliceerd, zegt me weinig in dit geval.

 .... omdat je het zo mooi vraagt ....

[attachimg=1]

Ja, had ik al gelezen. Zo'n inval is doorgaans onderdeel van een groter geheel. Als het bv. gaat om aanvullend bewijs verzamelen, dan zijn die plantjes gewoon bijvangst. Ze komen daar niet met 350 man, een heli en shotguns, om bij twee bezoekers de parkeerboete te incasseren.

Zo'n groter geheel, dat duurt ook even natuurlijk. Het zijn ingewikkelde onderzoeken en vermoedens bewijzen is vaak erg lastig in dit soor zaken.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Reactie #19 Gepost op: 30 november 2016, 13:31:09 »
Mja, als dat zo is, dan hebben ze zich belachelijk gemaakt, maar best maar even afwachten. Het precieze dossier en de precieze achtergronden om binnen te vallen, ken ik niet. Er zijn ook invallen gedaan in woningen, dus het zou zomaar kunnen dat er wel wat meer speelt. Ik heb geen hoge pet op van justitie, maar denk nu ook niet dat ze met 350 man komen om gewoon maar even te controleren of de heren in de zaal hun paspoort bij zich hebben en de parkeerboete betaald hebben.

Dit zal een onderdeeltje zijn van een onderzoek. Dit soort onderzoeken zijn complex en duren vaak even. Dat er een paar uur na de inval nog geen wilde berichten in de media zijn gepubliceerd, zegt me weinig in dit geval.

 .... omdat je het zo mooi vraagt ....

[attachimg=1]

Ja, had ik al gelezen. Zo'n inval is doorgaans onderdeel van een groter geheel. Als het bv. gaat om aanvullend bewijs verzamelen, dan zijn die plantjes gewoon bijvangst. Ze komen daar niet met 350 man, een heli en shotguns, om bij twee bezoekers de parkeerboete te incasseren.

Zo'n groter geheel, dat duurt ook even natuurlijk. Het zijn ingewikkelde onderzoeken en vermoedens bewijzen is vaak erg lastig in dit soor zaken.
Klopt, daar komen ze niet voor .... maar dat is wel het resultaat  :-\
Hilary Clinton kwam ook niet op voor de presidentsverkiezingen  om op haar donder te krijgen van Trump, maar dat gebeurde wel ....

Dus enkel het resultaat telt, en die razzia's zijn steeds van een veel te grote orde naargelang wat ze er komen doen .....

Komaan, een vijftigtal halfnaakte hoertjes en een vijftigtal badjasdragende bezoeker (en een twintigtal die wel hun geweer geladen hebben maar enkel om zaad te schieten), kom daarvoor niet met 350 man een zaak binnenvallen ..... ze hadden net zo goed een bediende in net maatpak kunnen sturen, had exact hetzelfde opgeleverd .....


trouwens, die razzia's is een wekelijkse zaak in onze geliefde saunaclubs .... en steeds wel van 60 mannen en vrouwen en honden in uniform, tot wel 600 soms ..... allemaal ten koste vand e belastingbetaler ..... je moet ook niet gestudeerd hebben om te beseffen dat er zwart geld omgaat in het circuit .... zelfs de lokale beenhouwer en bakker doet 2/3 in 't zwart of hij overleeft niet ...
Witwaspraktijken,  gedwongen prostitutie, aanzet tot ..... kijk, je kan dus iedere club daarvan verdenken (ieder hoerenkotje, van privehuis tot de grootste hoerentent ter wereld) en dus altijd en ten alle tijden met die redenen binnenvallen .....

Dus met één ding ben ik het niet eens ... ze komen wel een heli, shotguns en 350 man om niks te vangen .... ze vallen zowat iedere week met zulke overmacht ergens binnen, in 99 percent van de gevallen zonder resultaat ..... 

Zulke razzia (kleinschaliger) was er ook afgelopen lente in het Keteltje in Antwerpen .... 24 illegale dames van echt zwart Afrika, drugs, gedwongen prostitutie .... de keet is 3 maand gesloten en nu hangt er een bordje op de ramen dat ze geen illegalen toelaten en dat drugs en wapens niet welkom zijn ..... het pand is bevolkt met dezelfde dames van voor de inval ...arm dom Bene........
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Reactie #20 Gepost op: 3 december 2016, 23:37:10 »
Ik heb ook via via begrepen dat er contant geld van sommige dames in beslag zou zijn genomen, mede onder het motto van kun je bewijzen hoe je eraan bent gekomen en of je er belasting over betaald zo niet jammer dan. En ik wil niet eens weten hoeveel mannen ineens na het openbreken van die kluisjes ineens een paar bankbriefjes missen uit hun broekzak maja wat wil je er tegen doen dan he, naar de politie gaan zeker...  :lol_hitting:

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Reactie #21 Gepost op: 4 december 2016, 00:16:20 »
Waarschijnlijk van Roemeense dames gehoord?
Die staan bekend om hun hoge betrouw baarheid  :lol_hitting:

Er werken nauwelijks Nederlandse dames in YY of Sixsens, dus die overige dames hoeven hier helemaal geen belasting te betalen aangezien zij dat in hun Europese land van herkomst "mogen" doen.

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Reactie #22 Gepost op: 4 december 2016, 13:59:30 »
Als zelfstandige moet men belasting betalen in het land waar men de werkzaamheden en verdiensten uitvoert.
Dus netjes in nederland afdragen.
Heb tijdje terug een paar dvps gesproken die een boete hebben gekregen door geen juiste afdrage aan de belastingdienst. Werden zo voor duizenden euris aangeslagen.
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Reactie #23 Gepost op: 4 december 2016, 14:43:46 »
@SM:

Dat is niet het resultaat, dat is een kleine bijvangst. Vergelijk het met een visser die ook weleens wat visjes vangt waar 'ie verder niet veel mee kan. Deze inval is in het kader van een groter onderzoek. Het uiteindelijke resultaat, dat blijft afwachten. Natuurlijk hoeft men niet gestudeerd te hebben om te weten dat er zwart geld omgaat, maar in zo'n zaak zal men wel het een en ander moeten bewijzen, anders wordt het van tafel geveegd.

En Roemeense dames die in Nederland werken, moeten inderdaad in Nederland belasting betalen. Op bv. het Baekelandplein loopt een belastingadviseur rond. Die zorgt er dan voor dat de dames in orde zijn met hun belastingen en ze zullen dan echt niet de volle mep betalen. Wat in het zwart doen, doet bijna elke zelfstandige die de kans krijgt wel, maar om niet teveel onder het vergrootglas te komen liggen, moet er wel wat betaald worden. Indien er sprake is van veel transacties met cash geld, kun je rommelen, bij bankbetalingen is dat al quasi onmogelijk voor de gemiddelde ondernemer.

In geval van 't Keteltje meen ik dat de gemeente slechts bevoegdheid had om dit etablissement tijdelijk te sluiten. Ook hier zal het vast en zeker lastig te zijn om vast te stellen dat de uitbater iets te maken heeft met mensenhandel. Dat er slachtoffers van mensenhandel in zijn zaak zitten, daarmee is nog niet bewezen dat hij daar voor iets tussen zit natuurlijk.

Het is en blijft een schemerwereld die vele complexe zaken oplevert. Lastig. Het is een beroep dat amper te normaliseren is, legaliseren is ook niet zaligmakend en verbieden zorgt ervoor dat het uit zicht verdwijnt.

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Reactie #24 Gepost op: 4 december 2016, 14:56:04 »
Feit is dat zgn hotel boederij verwant is aan yy.
Veel dames sliepen daar a 15  euro per nacht. Soms met 3 a 4 dames op 1 kamer.
Via via  de verhalen dat de deur van t 'hotel' op sliep ging.
Tja.. mensenhandel sticker komt dan erg dichtbij
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Reactie #25 Gepost op: 4 december 2016, 15:47:32 »
Als zelfstandige moet men belasting betalen in het land waar men de werkzaamheden en verdiensten uitvoert.
Dus netjes in nederland afdragen.


Nope, mijn inkomsten uit Duitsland werden in Nederland belast, niet in Duitsland. (Moet wel wat voor geregeld worden) 
Dames die formeel een woonadres in Duitsland hebben, mogen in Duitsland belasting betalen (mag ook in Nederland als men daarvoor kiest). Het is niet voor niets dat de meeste dames net over de grens wonen en daardoor voor de Nederlandse belasting niet relevant zijn en dus ook niet bang hoeven te zijn voor de regelmatige controles in de clubs als hun paspoort maar in orde is (EU en 18+) En vervolgens de belasting betalen in Duitsland...? Tja dat is aan de Duitsers  ;)

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Reactie #26 Gepost op: 4 december 2016, 15:52:30 »
En hoeveel bivakkeren in t krot in melick? Dus zoals ik zeg.
Zijn uitzonderingen wat je benoemt.
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Reactie #27 Gepost op: 4 december 2016, 16:52:49 »
Klopt LellebeL, de meiden mogen belastingen betalen in ofwel DE ofwel NL .... en ik ken er geen enkele die NL zal verkiezen, ze weten ook wel dat anders de centen afgepakt worden, kiezen ze voor DE, dan moeten de mannen in uniform van die centjes netjes hun polletjes afhouden.... of moeten ze een gezamenlijke razzia opzetten met de Duitsers (wat wel moeilijker zal liggen wegens wettelijke kader en aspecten e.d. ....°
En de dames zijn niet dom .... en voor mij .... helemaal goed, ik heb vele malen liever dat er met mijn centen velgen voor de brolbak  van een Roemeen gekocht worden dan voor de ene of de andere minister in NL  :lol

@vendezz: ergens logeren wil niet zeggen dat je daar ook je adres hebt staan .... ik herhaal ... die dames weten dat er razzia's plaatsvinden en zijn meestal beter ingelicht dan wij .... een uitzondering tenagelaten  ;D ;)

Ik blijf erbij dat de twee boetes en de nevenvangst aan pepperspray en de rommel aan wiet en wat xtc-pillen het enige resultaat zal zijn .... anders schreeuwen ze het wel van de daken ... zulke invallen gebeuren met grote overmacht en machtsvertoon .... al jaren in DE en NL .... en af en toe gaat er eens een club dicht, vangen ze enkele meiden zonder vergunning en wat boetes .... het zal hen worst wezen .... de macht is betaald om uit te rukken .... dus uitrukken maar ...  het zijn niet voor niks kippen zonder kop, de staatsambtenaren ....

Gelukkig doen ze dit met het belastinggeld van de NL-ers, en niet het mijne  ;D :lol

Het zal mij ook worst wezen, wij weten allen waar we naartoe gaan indien we zulke clubs bezoeken ....  willen we jonge, knappe grieten die het ons naar onze zin willen maken in de saunaclubs / ramen / ontvangsthuizen .... dan weten weten wij ook dat er steeds mensen zijn die daar geld aan verdienen .... dat er zwart geld omgaat ... dat het soms op het randje is .....

Het is erg makkelijk ..... als wij mogen kiezen tussen dame op foto 1, 2, 3 of 4 ...... en zolang er geen meerderheid van stemmen naar mevrouw op foto 1 gaan ..... weten we waar we aan toe zijn .....
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Reactie #28 Gepost op: 4 december 2016, 17:19:07 »
Durf te wedden dat Ascari en De Vulkaan Spesjalist voor dame 1 gaan kiezen.  :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
INDRUKWEKKENDE RAZZIA IN YIN YANG
« Reactie #29 Gepost op: 4 december 2016, 17:39:11 »
Durf te wedden dat Ascari en De Vulkaan Spesjalist voor dame 1 gaan kiezen.  :lol
Ik dacht eerder aan jou, om budgettaire redenen voor Oudjaar   :lol :lol_hitting: ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal