Auteur Topic: Nina ( Poolse, zwart haar)  (gelezen 2437 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rex

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Nina ( Poolse, zwart haar)
« Gepost op: 22 maart 2011, 23:31:00 »

Nina ( Poolse, zwart haar)

Haarkleur/-lengte : Zwart in vlechtjes a la pipi langkous

Lengte dame : 1.65mPostuur/Cupmaat : Normaal / C - Cup
Nationaliteit/Taal : Poolse, Duits
Leeftijd : 22 jaar
Tatoeages/Piercings : geen
Service : Beneden alle peil

Deze ontzettende in het oog springende meid op een gegeven moment gespot zittend op het podiumpje bij een van de danspalen. Mega lekker ( HOT HOT) en geil zag deze kat er uit. Grote dikke tieten, zwart haar en een heerlijk koppie met fel blauwe kijkers. Een typisch rexiaans meiske dus......

Ik er op af en een kort gesprekje aangeknoopt. Niet meteen toegehapt, maar een halfuurtje of wat erna toch met haar naar de kamer. Ze begon me lekker te pijpen. Ze kwam voor me zitten op haar knietjes. Op een zeker moment draaide ze naar links en ging verder. Haar geprobeerd in 69 te manoeuvreren, maar dit wilde ze niet. Lecken mach Ich nicht, zei ze. Dan niet dacht ik. Zoenen wilde ze ook al niet, dan maar neuken. Ze deed een condoom om ( die overigens echt behoorlijk naar de rubber stonk ( daar kan ik al zo slecht tegen) en kwam cowgirl on top op mij zitten. Ja dacht ik mij een beetje de les lezen, echt niet, Rex neemt de regie en draaide haar om om haar in missie te neuken. Meteen stribbelde ze tegen en kreeg het Spaans benauwd omdat volgens madame het condoom van m'n lul af ging. Nou mevrouwtje zei ik kijk zelf maar hij zit zo strak als een elastiek om mijn lul heen. Ik vond het mooi, maar wilde eigenlijk nog niet opgeven en heb haar vervolgens keihard in doggy genomen. Als een wilde Roger Rabbit ging ik tekeer en heb me drijfnat van het zweet in de rondte geneukt. Dit vond ze natuurlijk helemaal niet leuk en gebaarde dat ze het wel mooi vond geweest.

Om een besparing van 50 euro extra te realiseren door niet haar gezicht onder te kalken heb ik haar nog ff lekker laten blazen en vervolgens mijn yoghurt rijkelijk over de gespreide handdoeken laten vloeien......Voor een Poolse was het serviceniveau echt beneden alle peil. Deze madame had er gewoon echt geen zin in. Maar door haar verschijning stak ze wel mooi de ogen van een ieder eruit........Volgens mij ben ik de enige geweest die met haar op de kamer is geweest, want na mijn uitwoning heb ik ze niet meer naar de kamer zien gaan. Sterker nog ze lag op een gegeven moment beneden op de massage tafel....

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nina ( Poolse, zwart haar)
« Reactie #1 Gepost op: 22 maart 2011, 23:35:16 »
Beter dan PHG Elisa, want die ziet er ook nog eens niet uit !
 
Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.