Auteur Topic: Laura (Roemeens)  (gelezen 5259 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Laura (Roemeens)
« Gepost op: 29 november 2016, 14:41:50 »
Paspoortje
Naam : Laura
Nationaliteit: Roemeens
Leeftijd:  37-40 jaar
Taal: Duits (matig), Engels (matig)
Lengte 1.65-1.70 meter
Kleur ogen: bruin
Haarkleur : zwart
Haarlengte : lang
Postuur: normaal/stevig
Cupmaat: C (echt)
Tattoo’s: ja, linkerborst en rechteronderbeen
Piercing’s: ja onder haar lip
Herhalingsgevaar: ja
Prijs : 75 euro
Tijd : 60 minuten
Diensten: pzc, nmc, pmc, eierlecken, tongzoenen, zoenen, beffen, aftrekken, vingeren, körperbesamung

Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Laura (Roemeens)
« Reactie #1 Gepost op: 29 november 2016, 14:47:01 »
Laura

Een dame uit de “milf”, of beter gezegd “gilf” klasse.  ;D Prettig gestoord, houdt er van om een dolletje te maken, verzot op chocolade m&m’s. :-P  Kan echter ook zeer nukkig zijn, en de gokkast als beste vriend hebben.  :wtf:

Was net terug van de kamer met Clara, plaatsgenomen op een loungebank of Laura kwam mij al letterlijk bespringen, wat smalltalk, mogelijkheid nummer 1001 gezien van het koord van de badjas.  :lol_hitting:

Op de kamer elkaar teasen, diepe tongzoenen, sabbelen aan haar dikke ronde tepels, junior verdween deepthroat in haar mondje, copulatie in meerdere stellingen, totdat de nakomelingen een weg naar buiten zochten.  :bonken  billenklets :sexxx

Herhalingsgevaar: ja
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)