Auteur Topic: BELLA  (gelezen 85658 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BELLA
« Gepost op: 2 december 2016, 22:12:27 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
BELLA
« Reactie #1 Gepost op: 15 december 2016, 13:56:32 »
ex-fkkWorld---
  
  

Offline odipuc

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
BELLA
« Reactie #2 Gepost op: 25 februari 2017, 10:57:58 »
Afgelopen zaterdag voor het eerst met deze schoonheid een tijdje mogen doorbrengen. De presales van deze dame zijn in de vorm van niet lullen maar poetsen, dus na een paar seconden zaten we al te tongen bij het leven. Ik dacht de sleutelvraag zal nu wel snel komen, maar er werd na de introductie gevraagd of ik wat te drinken wilde hebben. Nadat ze dat gehaald had, kwam ze relaxed naast en over me heen zitten en ging ze nog een flink en diep in de herhaling. Ze is redelijk lang en daardoor komt ze wat tenger over en lijken haar borsten in verhouding iets kleiner, maar als je haar eenmaal in de armen hebt en haar borsten voelt zijn ze genoeg gevuld en zit er genoeg vlees op de botten. Na een half uurtje tongen en betasten kwam toch voorzichtig een vraagje of ik met haar wilde doorgaan of niet. Natuurlijk meisje, ik was al om na de eerste tongzoen.

Op naar de kamer dus. Daar gingen we vrolijk verder waar we gebleven waren, eerst staand waarbij zij ook even keek hoe het er van onder uit zag en even later lagen we te lebberen op het bed. Heel langzaam gleed ze naar beneden en begon ze mij een blaasconcert van het metropole-orkest te geven. Jemig wat kon deze meid pijpen. tussendoor werden mijn overige edele delen ook niet overgeslagen en kwam ze zo nu en dan nog even naar boven om ook mijn mondje nog te blijven vullen. Bijna zonder te merken ging het cd er om heen en ging ze even staan om langzaam maar zeker te dalen en mijn stijve in haar gleufje te doen  glijden. Dat ging niet te makkelijk, want ze was behoorlijk nauw. Maar na even heen en weer glijden omsloten haar lippen mijn volledige vriend.Wat volgde was een heerlijke sexpartij.  Was het daarmee klaar, nou nee, ze wilde de sessie beeindigen met vuurwerk, dus sloot ze af met opnieuw een heerlijke blowjob en ze ving alles op tot de laatste druppel.

Nou je snapt het wel: herhalingsgevaar 100 %, hier ga ik hoop ik nog vaak van genieten!
  
  

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
BELLA
« Reactie #3 Gepost op: 10 juni 2017, 08:36:15 »
==> Finca Erotica
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BELLA
« Reactie #4 Gepost op: 10 juni 2017, 09:56:23 »
  
  
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
BELLA
« Reactie #5 Gepost op: 16 juli 2017, 18:27:08 »
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
BELLA
« Reactie #6 Gepost op: 3 oktober 2017, 23:25:48 »
Ik zie haar niet meer op de site staan, vacantie of elders.
Hoop het niet, heb nog wat met haar  goed te maken. :xrated
Lieve meid. ;)
  
  

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
BELLA
« Reactie #7 Gepost op: 4 oktober 2017, 18:40:02 »
Ik zie haar niet meer op de site staan, vacantie of elders.
Hoop het niet, heb nog wat met haar  goed te maken. :xrated
Lieve meid. ;)

Ben er uit, ze is op vakantie naar eigen land! :))
  
  

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
BELLA
« Reactie #8 Gepost op: 2 november 2017, 23:39:30 »
Morgenavond dan toch maar ff naar de kerk, om een kaarsje op te steken. ;D
En hopen dat zaterdag, Bella er dan toch is :lol
  
  

Offline odipuc

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
BELLA
« Reactie #9 Gepost op: 9 november 2017, 22:33:56 »
Gewoon aanwezig hoor. Wel stuk korter haar nu. Staat haar goed!

  
  

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
BELLA
« Reactie #10 Gepost op: 9 november 2017, 22:54:44 »
Gewoon aanwezig hoor. Wel stuk korter haar nu. Staat haar goed!

Bedankt @odipuc
Heb met  haar afgelopen zaterdag , twee kamers bezocht, is een schatje  :13:
  
  

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
BELLA
« Reactie #11 Gepost op: 9 november 2017, 23:01:07 »
Bella was (is) ook vandaag 9-11 aanwezig!
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
BELLA
« Reactie #12 Gepost op: 4 september 2018, 19:46:30 »
Zaterdag 18 augustus na lang rondgelopen te hebben naast Bella in de sofa geploft.
Perfect lijf en looks. Ik ben van de lange kapsels, maar Bella is een uitzondering met haar korte haar.
Bella ken ik al langer, maar tot een date kwam het tot nu niet. Tijdens de presales was al snel duidelijk dat Bella wel houdt van een potje tongworstelen. Het is bij een onbekende dame toch altijd even aftasten, maar het gevoel was goed.
Naar de kamer met deze schoonheid. Daar ging het zoenen gewoon door. Ook nog een dame die van fun houdt. Zo hadden we al snel bij elkaar alle gevoelige (kitzelige) plekjes ontdekt. En Bella kan stevig bijten in the nipples! Tot over de pijngrens heen.
Ik werd verrast door haar blaaskwaliteit. De rem er op! Peuk tussendoor! Van een likbeurt is ze gecharmeerd, al weet je maar zelden of het echt is. Zeker bij zo'n eerste date.
Nadat ze de yoghurtbus weer op sterkte had geblazen, stelde ik een cowboy reverse voor. I like this position en maar weinig dames die dat graag doen. Geen probleem voor Bella. De korte peukpauze deed goed, want ik kon het lekker volhouden. Als moment surpreme mijn hele hebben en houwen geloosd tegen het 'plafond'.  :xrated
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
BELLA
« Reactie #13 Gepost op: 16 oktober 2018, 20:42:37 »
Bij mijn vorige bezoekjes had ze telkens toch wel mijn aandacht getrokken. Dat mooie en guitige gezichtje en haar korte geblondeerde haartjes. Daarnaast is het meest in het oog springende haar Pippi Langkous achtige kousen, roze en zwart gestreept. Eerder op de dag was er al wat non verbaal contact geweest toen ze haar tasje vulde met de kleine zakjes Haribo die in een schaal op de inschrijftafel lagen. Eigenlijk was ik een afscheidsrondje aan het maken en toen ik in het achterste bargedeelte aankwam keek ze me ondeugend aan. Ik refereerde aan de Haribo en vroeg of ze nog steeds op jacht was naar snoep. Ze zei dat ze nog steeds "hongerig" was maar ditmaal "für Schwanz".

Ze nodigde me uit om bij haar te komen zitten en er volgde al snel een leuk en zeer grappig gesprekje waarbij ze een keer stiekem onder de handdoek keek en mij mededeelde dat de mijne perfect voldeed om haar honger te stillen. Toch bleef de kamervraag uit en zelf had ik voordat ik aan mijn ronde begon ook geen intentie voor een kamergang. Het gevoel dat er zeker een klik was tussen ons gekoppeld met een groeiend verlangen om Bella ook op een intiemere manier te leren kennen deden me besluiten om een balletje op te gooien. Dit vond Bella wel een goed idee en we lieten het bankje achter ons om het te verruilen voor een bed beneden.

Op de kamer begonnen met haar een massage te geven. Altijd ideaal om een dame wat beter te leren kennen en het zorgt voor een ontspannen sfeer. Hierna nam ze langzaam de touwtjes of beter gezegd de tepels in handen en nadat ze daarmee gespeeld had verdween er een handje naar de middelste regionen om aan de voorbereiding van haar "maaltijd" te beginnen. Het duurde niet lang of haar inspanningen hadden het gewenste effect bereikt en baande ze zich een weg naar beneden. Een heerlijke zeer gevarieerde orale verwenning vond plaats waarbij ze ook geregeld haar handjes gebruikte op een zeer aangename wijze.

De vergelijking die mij hierbij te binnen schiet is die dat mijn edele delen net een slagroomspuitzak waren. De balletjes werden met één handje liefdevol gekneed, de ander ging langzaam heen en weer en haar mondje omsloot de eikel waarbij haar tongetje zich niet onbetuigd liet.

Dit zorgde ervoor dat de "room" zich langzaam een weg naar buiten probeerde te banen. Door je op te richten weten de dames hoe laat het is en ze nam een tandje terug. Ze hield me op het randje en het was werkelijk een genot zoals ze dat deed. Beetje bij beetje voerde ze toch weer de druk op en het was onvermijdelijk om mij niet over te geven. Ze ging door tot ook de laatste druppel eruit gelikt was. Vol trots wees ze me erop dat de spuitzak volkomen schoon was. Er waren nog een kleine tien minuten van het uur over die we al knuffelend en napratend vol hebben gemaakt.

Een zeer geslaagde eerste kennismaking met Bella en er zullen nog zeker herhalingen volgen. We kwamen beiden tot de conclusie dat er nog een boel aan elkaar te ontdekken is.
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BELLA
« Reactie #14 Gepost op: 1 september 2019, 22:11:47 »
Bella
Vooraf had ik mijn zinnen al gezet op Bella. Bella ben ik al heel vaak in Babylon tegengekomen en altijd lachte ze vriendelijk naar me en begroette ze me. Van een kamer is het nooit gekomen. Vandaag was het een uitgelezen kans om haar eens te proberen, want Roberta en Amalia zijn beide nog op vakantie en dat biedt mogelijkheden om eens met andere dames te gaan kameren.

Ik ben naast Bella gaan zitten op een bankje buiten. Een leuk gesprekje volgde snel en niet veel later waren we aan het (tong)zoenen. Een kamer kon niet uitblijven, zeker toen Bella even onder handdoek aan het checken was. De boel stond op scherp ;) Dus gauw maar een kamer opgezocht. Kamer 13, want ik mocht kiezen welke kamer beneden. En dan wordt 't 13. Daar vaak goede kamers gehad, maar dat geldt eigenlijk wel in elke kamer beneden ;) Voordeel beneden is dat je geen last hebt van het geluid, zoals boven en je hebt meer privacy tov de kamers op de 1e verdieping, muv kamer 1. Maar die was te warm op dit moment en in de kelder waren de kamers nog redelijk koel.

Op de kamer gingen we verder met (tong)zoenen. Daarna Bella even een flinke lik en was beurt gegeven. Tot een orgasme kwam het niet, helaas. Had mijn powertools in de locker laten liggen.... ;)
Daarna was het mijn beurt. Bella is een dame die heel erg langzaam pijpt. Normaal houd ik daar niet zo van en mag 't van mij wel stevig, maar omdat het ook de eerste kamer van de dag was, haar gang maar laten gaan. Uiteindelijk wist ze me zelfs tot een orgasme te brengen met deze langzame en trage techniek, dus je kunt niet zeggen dat ze het niet goed deed ;) Aan neuken zijn we dus niet meer toegekomen. Misschien een volgende keer.





Naam: Bella
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
Leeftijd: 30
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,68 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60kg, maat 36/ A-cup.
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.