Auteur Topic: BELLA  (gelezen 85657 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BELLA
« Reactie #15 Gepost op: 22 december 2019, 23:13:32 »
Bella
Rond een uur of 8 werd 't weer tijd voor een kamertje. Nu Roberta er niet was, had ik gedurende de dag alle overige opties aandachtig bekeken. Dames waar ik aan zat te denken, waren Daniella, Karla, Gina en Bella. Uiteindelijk voor Bella gekozen, omdat ze me de meeste aandacht gaf en omdat ik haar een paar maanden geleden nog beloofd heb om een kamertje met haar te gaan doen. Bella is een dame van bijna 31, maar dat is niet aan haar te zien. Ze ziet er erg goed uit voor haar leeftijd. Haar korte haar vind ik wel wat hebben en ook van haar figuurtje word ik warm, vooral haar benen en achterwerk.

De sessie met Bella was erg goed en ook tijdens deze sessie genoten we er beide volop van. Daarna nog even wat napraten. Bella was vandaag ook volop in trek bij andere heren, want ik zag haar regelmatig een kamer opzoeken.





Naam: Bella
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
Leeftijd: 30
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,68 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60kg, maat 36/ A-cup.
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
BELLA
« Reactie #16 Gepost op: 23 juni 2022, 22:58:40 »
BELLA (Babylon) – Guitige dame :lol
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=BELLA]
Land:             Roemeens
Taal:              T
Leeftijd:         30?
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m68
Ogen:       bruin
Model:            normaal
BH:                 B
Kontje:           lekker
Tattoo/piercings:   ja
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    kort in cute vlechtjes
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken GFE Massage Rollenspel
[/box]



Uiterlijk en Karakterschets

Een ondeugend aandoende meid met een lief zachte mooie stem  met een lach in. Ik twijfelde niet dat ze wel in was voor rollenspel met wat dominante aspecten al is ze dat niet echt. Dat speelse is vaak al genoeg. Correcte dame en heel mooi lichaam.


Presales

Ik stapte op haar af, ging naast haar zitten en dit zoetebekje bleek er wel zin in te hebben. Zodoende gingen we op kamer in de benedenverdieping


Kamer

7


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Speelse sessie met het leuke grappige blonde sletje 😊

2) Duur:
30 min

3) Communicatie en klik:
Iets wat moeilijk in begin maar vlotter naarmate sessie veorderde

4) Betrokkenheid:
Zeer betrokken maar toch wat onzekerheid, is ook eerste keer met haar.

5)Sessie:
Een lachebekje die heel goed meedeed en heel mooie meid. Ze heeft een zacht lief ondeugend stemmetje en dat maakt me erg geil. Seks was afwisselend doggy en zij op me. Ik kwam klaar na een bevredigend voorspel en seks met haar op me waar zij het ritme bepaalde. Traag, sneller, traag en snel terwijl ze me plagend bleef verleiden.


Afhandeling en betaling

60€ betaald en afscheidskusje


Aftersales

Geen


Fazit en Score beleving:

HH Gevaar met een mooie lieve meid en haar zachte ondeugende stemmetje 😊

Belevingsscore: ****1/2