Auteur Topic: Raisa (Roemeense)  (gelezen 5634 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Raisa (Roemeense)
« Gepost op: 2 december 2016, 23:03:11 »
Naam: Raisa
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 26
Lengte: 1.55-1.60
Postuur: slank
Borsten: A/B
Tatoeage: ja - schouder, pols
Piercing: ja - navel
Haar: Rood
Taal: Engels (goed), Duits (matig)
Service genoten: PZC, HJ, EL, zoenen, beffen, NMC
Extra info: makkelijk te herkennen aan haar vuurrode haar. Zeer lief en rustig "zigeunertje".

Sessie
Op de kamer een snelle opfrisbeurt en begonnen met haar een massage te geven. Dit viel duidelijk in goede aarde. Hierna streelden we elkaars lichaam en haar handje ging op ontdekkingstocht naar mijn edele delen. Ondeugend keek ze hoe dit het gewenste effect had en begon aan een slow BJ. Haar tongetje op precies de juiste manier gebruikend. Na een klein kwartiertje verder gegaan in 69. Vrij snel begon ze heviger te bewegen met haar bekken en dit was voor mij het teken om haar op haar rug te leggen en haar te verwennen. Na enkele minuten klonk het als ware het een mantra "don't come, don't come". Ik richtte me op en zei dat als ze echt niet wilde komen ik wel zou ophouden, maar dat ik wilde dat we beiden zouden genieten. Ze zei me door te gaan en gaf zich over. Het duurde niet lang of ze kwam met schokjes klaar. Ik stak een sigaret op en zei dat ik haar met rust zou laten zodat ze bij kon komen. Nadat ook zij haar sigaretje gerookt had begon ze weer te pijpen. Ditmaal afgewisseld met een edging HJ. Telkens tot het randje. Ze pakte mijn pakje condooms, pakten er een uit en monteerde deze en kwam in cowgirl op mij. Ze begon in een behoorlijk tempo en ik vroeg haar lachend of ze de trein moest halen. Gelijk schakelde ze van de 4e versnelling terug naar de 1e. Ons ritme voelde perfect aan. Langzaam en zeer intiem. Om mijn orgasme uit te stellen omgedraaid in missio. Ook hierbij hetzelfde langzame ritme. Haar hijgen gaf aan dat ze weer richting een orgasme ging. Tempo iets opgevoerd en tegelijkertijd kwamen we klaar. We rookten een sigaretje en ze gaf aan dat ze geen idee had hoe lang we op de kamer waren. Ik twijfelde ook. Mijn playlist bood uitkomst en er was bijna anderhalf uur verstreken. Nog even geknuffeld en de kamer verlaten. HHG absoluut.