Auteur Topic: Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)  (gelezen 167732 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #90 Gepost op: 15 februari 2020, 07:36:42 »
Gisteren mijn quasi wekelijks bezoekje aan Micha gedaan. Ik geef geen recensie want haar service blijft (zoals ik reeds jaren ondervind) van topkwaliteit. Meestal probeer ik als eerste aan de beurt te komen maar nu was één of andere snoodaard mij voor en hoe … Het gezegde “stilte voor de storm” was hier absoluut niet van toepassing want het moet op haar verdiep een uitbarsting geweest zijn. Er kwam geen lava uit het raam maar wel kreten en kreunen die de halve Schippersstraat deden opkijken en lachen. Maar ja, ze is van alle markten thuis ! Mijn passage na die storm verliep in stilte maar evenzeer intens. En er moeten er nog van haar kwaliteiten op de hoogte zijn (uiteraard) want bij 2 passages na een koffietje en boodschappen was alléén maar haar naamplaatje te zien.

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #91 Gepost op: 20 december 2021, 19:30:18 »
Vorige vrijdag nog eens een uurtje met Micha doorgebracht, het zoveelste in een lange rij. Het verwondert mij dat er over haar en een aantal andere druk bezochte meisjes weinig of geen bezoekverslagen gepubliceerd worden. Tussen 20.30 en 22.00 uur het SKW op en af gewandeld in afwachting dat ik bij haar terecht kon. Op die tijd  constateerde ik dat een 20% van de ramen dikwijls leeg waren wegens bezet voor "achterkamerse activiteiten" ondanks het feit dat er veel volk rondliep (en dus niet binnen ging). De rest van de bezette ramen bleven (op die tijd tenminste) op hun honger zitten. Micha moet tijdens de lockdownperiode wat "vakliteratuur" doorgenomen hebben want de service is in vergelijking met de jaren voor de lockdown -ook al was die super- er nog op vooruit gegaan.

Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #92 Gepost op: 5 februari 2022, 20:11:12 »
Ik ben er een paar weken terug ook nog eens geweest. het was geleden van voor Corona. Amai, wat een geile griet is dat toch. Ik ging er om te neuken, maar tijdens het beffen had ik zo'n zin in haar gekregen dat ik er een facesitting en rimsessie van heb gemaakt, met plasspelletjes en veel gespuw. Om gek van te worden, hoe ze daar vuile praat bij kan verkopen.

Ik ga hier nog heel vaak binnengaan, that's for sure. Die weet wat de klant wil en ze is meer dan bereid om het te geven  :kissass

(150 euro betaald trouwens, voor 30 min kinky play.)