Auteur Topic: JENNY (Hon) ex Jennifer PSR  (gelezen 89381 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
JENNY (Hon) ex Jennifer PSR
« Gepost op: 18 december 2016, 23:50:54 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
JENNY
« Reactie #1 Gepost op: 5 maart 2017, 15:00:05 »
Visit of Thursday, March 2nd :

Service : My favorite of the day  :cheer: !!! She completely charmed me  ::). After a pleasant social time and two … whisky-cola later  ;D, the session was very exciting. She’s very funny, crazy and of good mood. An excellent mix of gfe-pse to reach our desires  :sex. She’s very young and I was surprised by the quality and the diversity of her service. One hour of pleasure  :035: !!!

Appreciation : 9,5 / 10

Price : 100 € / 60 min – no extra.

Repetition : 100 %.


  
  

Offline tym

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
JENNY
« Reactie #2 Gepost op: 9 maart 2017, 05:43:41 »
Jenny is humeurige meisje. De communicatie is moeilijk met haar.
Toen ik binnenkwam, had ik recht op een ijzig welkom. Maar laat in de middag, wordt ze meer vriendelijk en lachend gezicht. Maar ik houd van haar versheid en haar jeugd.
  
  

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
JENNY
« Reactie #3 Gepost op: 31 maart 2017, 21:07:54 »

[box title=JENNY]
Land:             Hungary
Taal:              Hongaars, wat engels
Leeftijd:         19
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,67m
Ogen:        bruin
Model:            slank
BH:                 75A
Kontje:           slank
Haarkleur:      donkerbruin met strepen groen
Haarlengte:    prachtig lang haar
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ GFE (als je een klik hebt met haar)
+ Erg mooie slanke jongedame
- communicatie kan moeilijk zijn
[/box]
[box title=extra info]
Leuk in de omgang ook na de kamergang en again: alleen als je met haar een klik hebt.
[/box]
  
  

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
JENNY
« Reactie #4 Gepost op: 31 maart 2017, 21:28:04 »
JENNY - Zo jong zo mooi en zo lief
Bij deze recensie
 
 
De DVP Cataloog

#krolseschootkat #hetfotogeniekevogelbekdier #jongveulen
 
 
Bijzonderheden

Jenny oogt erg jong en is met haar 19 jaren nog fris en fruitig, de leeftijd van een Larissa (H7).  Deze Hongaarse schone is lekker slank en heeft mooi lang haar met een groenachtige weerschijn. Ze kon steeds zo lief en verlegen lachen met dat ondeugende in haar ogen. Teasen en lonken doet ze goed. Ze houdt van whisky-cola.
 :party0036:


Presales

M'n oog was eerder die dag al gevallen op Jenny in de kelderverdieping en haar oog viel blijkbaar op mij. Later op de dag zag ik ze aan de bar zitten omringd door een hoop ijsberen en haar ogen volgden me. Op gegeven moment liet ze die allemaal gewoon in de steek om bij mij wat te komen liefkozen: ineens stond ze zomaar bij mij en streelde me en gaf me kussen.

http://www.youtube.com/watch?v=pRL2ejBlzuM

We trokken ons wat terug verder in de barruimte op een van de zetels. Ze wou een whishky-cola van me hebben maar daar had ik geen zo'n zin in, ik kreeg daar meteen het uitzuip-bar-gevoel bij. Hier laat m'n geheugen wat in de steek, er gebeurde zoveel die dag, maar ik denk dat de presales daar wat verwaterde en door mij werd afgebroken. Don't do this trick on me, girl. Later werden die presales echter hervat: ze was naar me terug gekeerd met het bewuste drankje in de hand dat ze vast van een lieve ijsbeer heeft gekregen door eens diep in zijn ogen te kijken. Ah wat, ze is een mooi meisje en we waren goed afgestemd op elkaar: we gingen een kamer opzoeken. Ik nam haar whishky-cola mee en zette het in de kamer in de hoek waar het bleef staan.


Kamer

Het was...nr 6 boven, deze die Bianca en ik bewust niet namen. Ja, alles was weeral bezet en het ongeduld was bij ons beiden hoog dus namen we die maar. Het is geen goede keuze maar dat is geen verrassing, het is geen echte kamer daar in de bovenverdieping bestaande uit wat tussenschotten. De belichting was net voldoende. De kamer ernaast was ook in deze stijl en je kan de buren bezig horen maar er was nog niemand (later wel). De deur naar de kamers deed ik dicht: zolang dat zo bleef (niet lang dus) was het goed...


Voorspel & Sex

Onwennig, onhandig maar niet op een slechte manier. Ze hield haar netkousen et al nog aan en ik vroeg haar alles af te doen. Dat was snel gebeurd. Ze was enthousiast op een timide manier en we liefkoosden en speelden eerst wat. TZ was aarzelend maar ok. Het spel met haar was minder stomend als bij Bianca en met Shana later in de dag maar goed, het was lichte GFE met een mooie verlegen jongedame. Duidelijk is dat Jenny wat nieuw is. Ze heeft prachtig mooi haar en ik hield ervan  om ermee te spelen en het door mijn handen te laten glijden. Ze heeft een mooi slank figuur en sloot haar gaarne in de armen. In de seks (zelfde standje als ever) deed ze heel goed mee en ze genoot er zichtbaar zelf van. Ondanks dat er veel stoorelementen waren in deze kamer (de deur knalde open, er kwamen mensen binnen,...) kon ik lekker genieten met haar en kwam ik vlug maar niet te vlug klaar. We prutsten daarna wat met het kleinood voor massages en ze wou het ook als vibrator gebruiken in plaats van lichaamsmassage. Helaas begonnen de batterijen het helemaal af te weten. We speelden wat verder en ik kwam nogmaals klaar masturberend terwijl ze nog leven zocht in dat niet meer zo trillende ding. Ze vond het spijtig dat een half uur al genoeg was voor mij, liefst wou ze er 1 uur tot zelfs 5 uren van maken. Ze vroeg het niet op een opdringerige manier. Wel, ik heb daar helaas het budget niet voor om een pannenkoek-sessie te houden en al helemaal niet in deze kamer. Had ik een prijsafspraak kunnen maken met haar? Hier heb ik niet aan zitten denken. Hoeveel zou een doorsnee DVP willen vragen voor 5 uur?


Afsluiten

Ze had haar tijd nodig om haar netkousen weer aan te doen, zolang dat ik even spijt had gevraagd te hebben dat af te doen. Die extra aankleed-tijd zou gelukkig niet meegerekend worden en het bleef bij 50€ aan de lockers waar ze met een timide kus vertrok. De tijd werd meer dan vol gemaakt.


Aftersales

Wat omkijken soms en kusjes smijten. Op het einde van de dag, na de laatste douche van ons beiden, volgde een aftersales bijna een sessie waardig op de relax-stoel bij de biosauna. Ze toonde wat fotootjes en bereed me droog en kronkelde over me heen. Ja wat een aftersales, we zaten er 15 minuten bezig. En wat een marteling ook om vlak voor sluitingsuur de kleine Vazkor op volle oorlogssterkte te brengen want ik had immers geen kamer meer gemaakt in meer dan 5 uren. De tijd in een club gaat echt veel te snel en 1u is wat vroeg op een Zaterdag. Nu met TZ namen we afscheid.


Koppeling

Ik heb Jenny nog weten te koppelen aan Jok80 die er anders nog lang op zou moeten wachten daar het in Babylon in het algemeen verwacht wordt dat de ijsbeer het initiatief neemt.


Fazit en Score

Leuke meid en herhaling zit er mogelijk in zij het in een andere kamer om verder te gaan waar we laatst eindigden.

Score 7,5/10
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2017, 22:07:30 door Vazkor »
  
  

Offline Sphinx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Bette Davis Eyes
« Reactie #5 Gepost op: 16 april 2017, 14:58:51 »
"She'll let you take her home.It whets her appetite
She'll lay you on the throne. She got Bette Davis eyes
She'll take a tumble on youRoll you like you were dice
Until you come out blue. She's got Bette Davis eyes"


geknipt uit mn bericht

De tweede ronde zaterdag 8-4 was een zeer slank meisje dat ik herkende van Vazkor's party een tijdje terug. Dezelfde tactiek waarmee ze toen de zwarte wolf had gevangen paste ze ook op mij toe: een overvalachtige zoen, en nog een paar erachteraan. Naam was Jenny, Hongaars van afkomst. Ik had de verhalen hier gelezen, zowel de juichmomenten als de treurnis en een ooggetuigeverslag van een van de Fransen die twee uur met haar was weggebleven. Die verzamelde informatie was dan ook de reden dat ik het niet na een kwartier al liet lopen. Ze deed nogal lang over haar toilet (vertragingstactiek 1) en probeerde alles in de eerste tien minuten af te raffelen (zoenen, knuffelen, pijpen). Ze had dan weer wel condooms bij, maar de eerste ging meteen stuk omdat ze er die nogal gehaast omdeed  Maar op het moment dat de tweede er om zat onderging ze een metamorfose van optickfick naar nymofaan, ik moest haar echt remmen of anders was de tweede band ook geklapt. Collega shasar waarschuwde me al een keer voor Hongaarse dames: "wenn du den richtigen Schalter triffst, au weia."

Ineens was er van klokkijken geen sprake meer, neuken wil ze, langzaam en diep, of snel en diep, als het maar diep ging. Bill Cuomo's synth-riff uit Bette Davis Eyes past nog het best bij het tempo wat haar best lag. Geen enkele aarzeling toen ik om anaal vroeg, ze hield gewoon haar billen wat verder open. Gelukkig had ze ook een fles creme mee, glijdt toch beter. De blik waarmee ze vervolgens me over haar schouder ligt aan te kijken is bijna als sexuele intimidatie weg te zetten "And she'll tease you, she'll unease you. All the better just to please you. She's precocious, and she knows just what it takes to make a pro blush. She got Greta Garbo's standoff sighs, she's got Bette Davis eyes" Uiteindelijk ploft Honda turbo 2 in haar anale omklemming, maar laat ze me nog minstens vijf minuten balls deep langzaam doorneuken. We ruimen op, rekenen af en terwijl ze aan de bar nog wat staat na te flikflooien vraagt deze racebeer zich stiekem af wat ie hier nu mee aanmoet. Als ik haar tempo gevolgd had was ik binnen een halfuur weggeweest om nooit meer terug te komen. Maar ach, wie weet komt dat moment een andere keer nog wel :smoke:

  
  

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
JENNY
« Reactie #6 Gepost op: 7 mei 2017, 09:18:05 »
God gave man both a penis and a brain, but unfortunately not enough blood supply to run both at the same time. Heb ik altijd een leuke gevonden (en met ook nog een kern van waarheid).

Nog zo’n boeiend begrip: een Optikfick. Het mooiste meisje van het klasje neuken… Op mijn wishlist staan dus meestal heel mooie meisjes, ook al houdt dat het risico in dat de service en de attitude wat minder zijn. Maar goed, het leven bestaat uit compromissen.

Op mijn huidige wishlist in Babylon staan 4 namen: Edda, Jenny, Karla en Lolita. Sinds gisteren kan ik er daarvan eentje afstrepen: Jenny.

Het bovenstaande heb ik even neergeschreven omdat er genoeg tegenindicaties waren om met Jenny de sponde te delen. Vooral het feit dat de recensies op diverse fora nogal wisselvallig zijn (om het eufemistisch te zeggen). Voeg daar aan toe dat haar kennis van het Engels en het Duits beperkt is (en die van het Hongaars bij mij nog veel beperkter), dat ze bijna nooit alleen zit en dat ze bij een vorig bezoek wel beloofde tijd te maken maar uiteindelijk een hele dag en avond geclaimd was door een Franstalige wandelaar, tja, dan speelde toch wel even ‘zou ik’ door mijn hoofd. Maar zoals gezegd, ze is jong, strak, bloedmooi… Mijn bloed stroomde dus naar down under.

Ik spotte haar toen ze van een kamer terugkwam en even wat te eten bestelde. Meteen maar even gepolst of ze daarna wat tijd voor mij had. Ja dus, en in afwachting van haar eten ook al. Even later zaten we dus lekker in het zonnetje op een bankje. Zij had zich nog een whisky-cola gehaald en even later zaten we vol overgave te tong-(of beter huig-)zoenen. Veelbelovend was dat ze op een bepaald moment mijn hand nam en die op haar borst legde. De whisky-cola hebben we op haar initiatief eerlijk gedeeld: telkens opnieuw stak ze het rietje in mijn mond. Ik heb dus nog maar een nieuwe gehaald zodat zij niets tekort zou komen (galante gentleman toch  ::)). Intussen was haar pasta klaar en ook die hebben we gedeeld. Best bijzonder om door zo’n knappe blote jonge vrouw gevoerd te worden terwijl je handen haar lichaam verkennen.

Heel relaxte presales dus, en meer dan dik in orde.

Idem voor de kamergang. ‘Helaas’ valt er in Bab niets meer uit te pakken, maar dat vind ik niet zo heel erg.

De actie begon met intensieve tongkussen, zonder enige remming, gevolgd door orale aandacht voor mijn tepels en even later mijn penis. Blasen was technisch gesproken heel goed, en dat knappe gezichtje, met die heerlijke lipjes die zich rond je eikel sluiten: wow… Uiteindelijk belandden we in 69 met Jenny on top. Ze was erg nat, met de nodige spiercontracties. Ik heb haar uitgebreid gebeft, gevingerd en met haar sterretje gespeeld. Intussen werd ik deepthroat gepijpt, likte zij mijn ballen en perineum en verkenden haar vingertjes vlinderlicht mijn anus. Een en ander was behoorlijk heftig, met veel inzet en enthousiasme, en meer dan eens moest ik heel erg afremmen of het was (te snel) met een FT geëindigd.

Uiteindelijk kon ik alleen nog maar kreunen ‘ich will dich auch noch ficken’. Het werd doggy, omdat ik echt kickte op die geile kleine billetjes en dat prachtige sterretje. ‘Excellent choice’ die positie zullen we maar zeggen. Ik wilde het eigenlijk rustig aan doen, maar Jenny heeft me heftig en wild klaar gereden.

Het was een beetje een gok, maar ik was achteraf meer dan tevreden. Jenny is een goddelijk mooie meid. Dat alleen zou al kunnen volstaan. Voor 50 euro met zo’n killer body (sorry voor de objectivering) seks kunnen hebben, dat is altijd dat beetje geld waard. Maar Jenny biedt ook goeie presales, is technisch erg vaardig en gaat mee in het spel. Naar mijn aanvoelen nam zij mij, misschien nog meer dan ik haar. Ze lijkt er echt wel van te genieten.
Ik vond het ook heel lief hoe ze haar drankje en eten ongevraagd met me deelde. En tot slot: haar kennis van Engels en Duits beperkt zich nog altijd tot een (ruimere) basiswoordenschat, maar het is toch al mogelijk om in een mix van Engels en Duits een leuk gesprek te voeren.

Herhalingsgevaar? Yep.
  
  
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
JENNY
« Reactie #7 Gepost op: 7 mei 2017, 11:40:01 »
God gave man both a penis and a brain, but unfortunately not enough blood supply to run both at the same time. Heb ik altijd een leuke gevonden (en met ook nog een kern van waarheid).

Nog zo’n boeiend begrip: een Optikfick. Het mooiste meisje van het klasje neuken… Op mijn wishlist staan dus meestal heel mooie meisjes, ook al houdt dat het risico in dat de service en de attitude wat minder zijn. Maar goed, het leven bestaat uit compromissen.

Op mijn huidige wishlist in Babylon staan 4 namen: Edda, Jenny, Karla en Lolita. Sinds gisteren kan ik er daarvan eentje afstrepen: Jenny.

Het bovenstaande heb ik even neergeschreven omdat er genoeg tegenindicaties waren om met Jenny de sponde te delen. Vooral het feit dat de recensies op diverse fora nogal wisselvallig zijn (om het eufemistisch te zeggen). Voeg daar aan toe dat haar kennis van het Engels en het Duits beperkt is (en die van het Hongaars bij mij nog veel beperkter), dat ze bijna nooit alleen zit en dat ze bij een vorig bezoek wel beloofde tijd te maken maar uiteindelijk een hele dag en avond geclaimd was door een Franstalige wandelaar, tja, dan speelde toch wel even ‘zou ik’ door mijn hoofd. Maar zoals gezegd, ze is jong, strak, bloedmooi… Mijn bloed stroomde dus naar down under.

Ik spotte haar toen ze van een kamer terugkwam en even wat te eten bestelde. Meteen maar even gepolst of ze daarna wat tijd voor mij had. Ja dus, en in afwachting van haar eten ook al. Even later zaten we dus lekker in het zonnetje op een bankje. Zij had zich nog een whisky-cola gehaald en even later zaten we vol overgave te tong-(of beter huig-)zoenen. Veelbelovend was dat ze op een bepaald moment mijn hand nam en die op haar borst legde. De whisky-cola hebben we op haar initiatief eerlijk gedeeld: telkens opnieuw stak ze het rietje in mijn mond. Ik heb dus nog maar een nieuwe gehaald zodat zij niets tekort zou komen (galante gentleman toch  ::)). Intussen was haar pasta klaar en ook die hebben we gedeeld. Best bijzonder om door zo’n knappe blote jonge vrouw gevoerd te worden terwijl je handen haar lichaam verkennen.

Heel relaxte presales dus, en meer dan dik in orde.

Idem voor de kamergang. ‘Helaas’ valt er in Bab niets meer uit te pakken, maar dat vind ik niet zo heel erg.

De actie begon met intensieve tongkussen, zonder enige remming, gevolgd door orale aandacht voor mijn tepels en even later mijn penis. Blasen was technisch gesproken heel goed, en dat knappe gezichtje, met die heerlijke lipjes die zich rond je eikel sluiten: wow… Uiteindelijk belandden we in 69 met Jenny on top. Ze was erg nat, met de nodige spiercontracties. Ik heb haar uitgebreid gebeft, gevingerd en met haar sterretje gespeeld. Intussen werd ik deepthroat gepijpt, likte zij mijn ballen en perineum en verkenden haar vingertjes vlinderlicht mijn anus. Een en ander was behoorlijk heftig, met veel inzet en enthousiasme, en meer dan eens moest ik heel erg afremmen of het was (te snel) met een FT geëindigd.

Uiteindelijk kon ik alleen nog maar kreunen ‘ich will dich auch noch ficken’. Het werd doggy, omdat ik echt kickte op die geile kleine billetjes en dat prachtige sterretje. ‘Excellent choice’ die positie zullen we maar zeggen. Ik wilde het eigenlijk rustig aan doen, maar Jenny heeft me heftig en wild klaar gereden.

Het was een beetje een gok, maar ik was achteraf meer dan tevreden. Jenny is een goddelijk mooie meid. Dat alleen zou al kunnen volstaan. Voor 50 euro met zo’n killer body (sorry voor de objectivering) seks kunnen hebben, dat is altijd dat beetje geld waard. Maar Jenny biedt ook goeie presales, is technisch erg vaardig en gaat mee in het spel. Naar mijn aanvoelen nam zij mij, misschien nog meer dan ik haar. Ze lijkt er echt wel van te genieten.
Ik vond het ook heel lief hoe ze haar drankje en eten ongevraagd met me deelde. En tot slot: haar kennis van Engels en Duits beperkt zich nog altijd tot een (ruimere) basiswoordenschat, maar het is toch al mogelijk om in een mix van Engels en Duits een leuk gesprek te voeren.

Herhalingsgevaar? Yep.

+1
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
JENNY
« Reactie #8 Gepost op: 7 mei 2017, 12:29:16 »
Zij had zich nog een whisky-cola gehaald
Met de nadruk op NOG. Inderdaad een lekker ding. Houdt wel van een glaasje wiskey, heb ik de afgelopen weken kunnen zien. Er zijn mannen die haar met plezier 'volgieten'. Schijnbaar wordt ze dan nog 'liever'...... . :lol

Als het mag van mijn eega zal ik eens kijken of ik Jenny een van de komende bezoeken kan schaken, na het lezen van deze recensie.  ;)
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline fastandtwisted

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
JENNY
« Reactie #9 Gepost op: 18 mei 2017, 10:08:34 »
Ben normaal niet zo'n recensieschrijver, maar deze wilde ik jullie toch niet onthouden.

Vandaag (16-5) door werk kruiste de weg langs Elsdorf, een mooie gelegenheid om Babylon eens te bezoeken.
Ik was hier nog niet eerder geweest, maar het onthaal bij binnenkomst zie ik zeker als prettig. Alle (vrije) dames staan je op te wachten, je zou eigenlijk meteen al verder naar binnen willen lopen. En ja daar was ze al op gevallen, niet al te groot, oogt vrij jong, erg mooie puntige borstjes.

Maar goed, omgekleed, rondgeleid, en een beetje een indruk gekregen van de club. Gelukkig binnen beter dan buiten bij aankomst, de tuin aan de achterzijde is één grote bouwput en ik vroeg mijzelf zelfs nog even af of Babylon open was. Het zwembad in aanbouw was vandaag zeker geen overbodige luxe geweest.

Rustig aan een beetje verkent, dames voor ieders smaak, en proefde een erg gemoedelijke sfeer. Ik hou zeker niet van alleen maar kameren en dat voerde hier ook zeker niet de boventoon. Een paar vriendelijke babbeltjes gemaakt en toen kwamen de wegen toch samen. Leuk petite dametje kwam vlakbij zitten en probeerde een gesprek te beginnen.
Spreekt evengoed duits als engels en dat was niet veel, dat is vaak voor mij geen goed teken. Ze stelde zich voor als Jenny, hongaars en pas 18 jaar! Erg slank figuurtje en zo jong.
Buiten de eerdere pareltjes die ik ontmoet heb, vaak geen goed teken deze eigenschappen. Maar ondanks het gebrek aan conversatie hield ze toch mijn interesse. Of het mee speelde dat ze om 15:00 al aan de (flink) wiskey-cola zat geen idee, maar de pre-sales waren erg goed, en ze had absoluut geen haast om naar een kamer te gaan. Of het nou een match was of dat ze zo meegaand was geen idee, maar het zoenen (met bijtjes en al) het tasten (en meer ) was toch wel erg lekker.
Heb me echt meermaals bedacht of ik wel naar de kamer wilde, stelde even voor naar de kino te gaan, maar dat was blijkbaar niet zo haar ding.
Ze wilde nog een whiskey-cola, en daarna naar de kamer. en oké ik wilde wel weten wat er te beleven viel.

Het gevoel achter de pre-sales leek op de kamer wel ontketent te worden. Zo jong, zo leuk, vaak erg leuk om te zien, niet vaak zo leuk te beleven. Zeer beheerst, maar ook zeker wel met diepgang probeerde ze haar orale kwaliteiten te maximaliseren, en ook daar wist ze mij te verbazen. En die verbazing bleef maar komen. Ik hou zelf zeker niet van één standje in bed (liefst geen bed  )en Jenny kennelijk ook niet.

Pijpen werd 69 op de meest mogelijke manieren, vervolgens jasje erom, er de nodige rekoefeningen welke haar geen enkele moeite koste
Ben altijd wel erg voorzichtig met de rekoefeningen, daar ik niet klein bedeelt ben (daardoor ook wel altijd terughoudend met petite) maar Jenny leek er echt volledig van te genieten, en wilde zelfs meer. Na de nodige rekoefeningen, haar op haar buik gelegd te hebben en heerlijk de lust bedreven te hebben voorzichtig het sterretje verkent, en met beleid deed dat haar ook zeker wel bevallen. Weet maar weinig dames die ik uiteindelijk zo diep kon pleasen  .
Maar het feest was nog niet over, vanuit zij belly-down, me on top, nog de nodige intermettso's gedaan, om uiteindelijk staand naast het bed uit te komen.
De opwinding werd wederzijds blijkbaar groter, de sex heftiger. Ik drukte haar volledig tegen de spiegel aan terwijl ik haar nog steeds via het sterretje pleasede.
Voor mij was dit wel een van de meest memorabele momentjes, ze speelde er volledig in mee, en leek geen rem te hebben.

Uiteindelijk hebben we het met een heerlijk fontein-moment af gemaakt (Rotterdam was er niets bij  )
Ben benieuwd hoelang dit pareltje in zicht blijft
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
JENNY
« Reactie #10 Gepost op: 10 juli 2017, 23:36:02 »
Nog een foto gevonden van Jenn op haar vorig werk  :lol :lol_hitting: ;D
[attachimg=1]
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
JENNY
« Reactie #11 Gepost op: 10 juli 2017, 23:47:34 »
Ze was serveerster........ :lol
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
JENNY
« Reactie #12 Gepost op: 11 november 2017, 14:44:00 »
Jenny (Babylon) - Terug de betere sessie
Bij deze recensie
 

DVP-Cataloog - The crazy girlfriend
 
 
Bijzonderheden

Veel is al verteld over Jenny, dat ze een beetje zottekes is en labiel over kan komen, weet iedereen al ondertussen. Toch besteed deze dame meer dan andere dames, behoorlijk wat tijd in presales èn aftersales. Je moet wat geluk hebben op de kamer over hoe ze is. Ik had haar deze keer in de namiddag gehad toen ik niet lang binnen was. Ik ging naar beneden waar ze het vaakst te vinden is en werd al snel herkend en meegesleept. Speciaal blijft ze in ieder geval. Ze heeft nog steeds lang sluik haar, typisch voor de gypsiebevolking van Hongarije, it seems. Ze is de jonge deugniet en in haar ogen zie je al het kattekwaad dat ze wil uitsteken bij wijze van spreken.
 
 
Waar ontmoet?
 
In de benedenverdieping waar nu nog de wellness is. Daar zit ze vaak. Ze zag me eerst, riep me met m'n echte naam en kwam me begroeten met een omhelzing en kussen.
 
 
Presales
 
We praatten wat bij, we gingen in de hete sauna, verkasten kort daarop naar de biosauna. We douchten en gingen buiten waar ze iets rookte. Daarna werd een kamer geregeld. De presales waren redelijk ruim, een half uur of zo.
 
 
Kamer 11 - Standaard te donkere kamer (of ik zie minder goed laatste tijd)
 
 
Voorspel & Sex

Vrijen, knuffelen en spelen, ze tokkelt wat op de gsm en toont een en ander. Weer vrijen, tongzoenen en strelen. Ze speelde m'n favoriete dominatiespel beter dan vorige keer. We gingen daarop neuken, zij bovenop me en dat ging vele vlotter dan vorige maal. Ik kwam lekker klaar en dat verheugde me enorm na de desastreuze sessie in Augustus. We hadden tijd over en ze speelde nog na en legden muziek op. Er werd wat op gedanst. Haar muziek is lang niet zo bekend als de manele die we allemaal al kennen en je hoort het niet in de clubs. Hier is een voorbeeld met de tyische gypsies van ginder. Let op het feit dat de dame ook lang sluik haar heeft. In LR loopt er ook zo een rond: Rose. De taal is niet Hongaars maar een Gypsietaal.
 

http://www.youtube.com/watch?v=35YsLxDJino
 

Afsluiten
 
Jenny vond dat ik de muziek moest aan laten op weg naar boven. Een gsm hebben boven is not done dus deed ik het ding uit voor we zover waren. 50€ overhandigd. Het was een leuke kamer geweest en een goed begin.
 
 
Aftersales
 
Jenny is niet een van de dames die me laat vallen als het geld eenmaal binnen is. Ze keert terug en maakt nog spass. Ze mag er nog jong uitzien (maar niet zo onschuldig), ze weet verdomd goed hoe ze klanten moet binden!
 
 
Fazit en Score

Niet alleen de club zelf maar ook 1 van de dames met wie ik een dieptepunt had, genoot van een herkansing die positief uit viel. Bij Jenny blijft herhaling sterk aanwezig. De score gaat omhoog.
 
Score: 8,5 / 10
  
  

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
JENNY
« Reactie #13 Gepost op: 25 november 2017, 18:51:44 »
Bij de douches werd ik aangeklamd door Jenny. "Hmmm, was für ein Schwanz" (zo leer ik nog wat Duits). Jenny is voor mij het ultieme Blue Lagoon-meisje. Misschien iets te skinny naar mijn smaak, maar ze zag er zo onschuldig uit... En dan die voortanden die ietsje te ver naar voren staan ;D. Soms zijn het de kleine imperfecties die het hem doen. Absolute perfectie boeit me nu eenmaal niet zo. Hierboven op hadden enkele rakkers me deze meid al eerder getipt. Nu kan het toch niet meer stuk, hé mannen?

Helaas, pindakaas, het heeft niet mogen zijn... Het werd een sessie waarvan ik toch een wrang nasmaakje ga bewaren. Nochtans begon het toch allemaal veelbelovend. Bij de aanvang van de sessie begon het kalverjong toch een sigaret op te steken, zeker  :sign0065: Ik stond voor een dilemma: (i) de sessie afbreken, of (ii) er het beste van proberen te maken. Ik koos het laatste, ik was immers al zo geil als een pak boter, nietwaar? Uiteindelijk werd de sigaret gedoofd, maar de rest van de sessie verliep nogal stroef. Korte pijpbeurt, korte neukpartij, en weinig inzet van haar kant. Is dat hier nu wel Babylon, of de Aarschotstraat? :017:
 
Eigenlijk hoef ik als die lovende commentaren vanuit de bar niet meer te horen (allemaal cafépraat, ja). Waarom doet ze dat dan niet voor mij? Waarom? Warum? Ik zal het zeggen: de meid dacht wellicht dat ik zo'n schijterig plechtig communicantje was die wel niet te veel durft te zeggen.

In studententermen: geflest over gans de lijn!
  
  

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
JENNY
« Reactie #14 Gepost op: 25 november 2017, 20:04:39 »
Helaas loopt Jenny er soms de kantjes er van af.
Mijn aandacht krijgt ze niet, hoog uit een boze blik!